Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy swinger nőci naplója

Kérdezi valaki?

2014/12/07. - írta: A.Halassy

A téma itt van az asztalomon már néhány napja, de címet nem találtam neki. Tegnap este a klubban barátnőmmel többször felmerült: kérdezi valaki? Akkor válaszul, most pedig ez lesz a téma!

Ez a blogbejegyzés rólam fog szólni.

Na, gondolhatod, fény derül rá, hogy a történetek kitaláltak, pedig neked, olvasónak édes mindegy, hogy megtörténtek-e vagy sem, vagy hogy velem és valójában. Azért írom a blogot, hogy hatást váltson ki benned, elgondolkozz saját magadon, hogy közelebb kerülj magadhoz akár azáltal, hogy elhatárolódsz, vagy észreveszed, szexről olvasni is szórakoztató. Kikapcsol, kíváncsivá tesz, kedvet csinál. Kinek mi.

Legutóbbi bejegyzésben kerestem az egyik történetet, hogy belinkeljem, és megint magamba feledkeztem. Hehe. Én is szeretem olvasni a swingerblogot... Ahogy lapozok látom, hogy már két éve jellemzően kettesben vagyok a klubban. Azt, hogy ritkán járok, azt tudom magamtól is. Sokkal jobban izgat, hogy időt és energiát nem kímélve inkább valamit tanuljak, kicsit közelebb kerüljek magamhoz, most éppen nem testi élményeken keresztül. Az önismeret útja az is, ha mondjuk megcélzod, hogy lefutod a maratont, vegetáriánus leszel, belemerülsz a szakterületed egy olyan részébe, amiben fehér foltokat látsz vagy gyakorlatiasabb példát hozva, felépítsz valamit. És az is, amit esetemben láthattál: a saját szexualitásomat ismerem meg.

A párkapcsolat kérdése régóta izgat. Mert mi értelme van pontosan, miért van rá szükség?

Akiknek volt hosszabb párkapcsolata már, vagy látott másokat hosszabb párkapcsolatban, tudja, hogy a kezdeti fellángolás folyamatos fenntartására kivételes esetekben lehetséges, akkor is hullámvölgyekkel szabdalva. Nekem is voltak izgalmas kalandjaim, amik mondjuk kibírtak több alkalmat is és persze tudom, hogy nem a teljes képet kaptam a tagról / tagokról, de úgy éreztem, hogy bármit rejthetne mélyebben, annyira vonzó a megismert része, hogy szívesen megadnám magam neki. Erre alapozni egy kapcsolatot badarság lenne. Nyilvánvalóan. Szerencsére valamelyikünk mindig megállította a történetet.

Igyekeztem megfigyelni, hogy milyen pasikra indulok ösztönösen.

Okos. Magabiztos. Figyelmes. - Ezek az alapok. Nagyon nagy dumásnak kell lennie és jó csajozónak, aki úgymond ért a nők nyelvén, nyilván, hiszen máskülönben nem jut el hozzám. Tudom, hogy ezek ilyen női sztereotípiák és semmi konkrétum. Nem is lehet tovább jutni velük, így maradnak az érzelmek. (Erre kellett a kamaszos lángolós tapasztalat.) Egy tapodtat sem haladtam egyről a kettőre. Mivel eleve, ha belezúgtam valakibe, akkor a kizúgás taktikája is megvolt - volt idő, amikor praktikus okokból nem akartam párkapcsolatot -, miszerint azt figyelem, ami nem tetszik benne. Annyi nem lett az elvárásaim között, hogy megtelt a padlás. Jól be is zártam. Mert ez sem működik.

Van ez az ezoduma, hogy ha szereted a társad, akkor elfogadod olyannak, amilyen. Nyilván nőknek szól és sokan beleesnek ebbe a csapdába... Ha működne, akkor gyakorlatilag bárkivel építhetnék párkapcsolatot, mert mindenkit szeretek, mindenkit elfogadok. Igaz, egy bizonyos távolságból, mert ezen túl vannak szokások és dolgok, amikkel szeretet ide, elfogadás oda, képtelenség egy légtérben létezni, ezeket fel kell tudni ismerni idejekorán, ahogy azokat is, amikkel lehet. Hideg fejjel, szeretettől függetlenül, hiszen nem kérdés, hogy ezek jó témák lesznek majd később veszekedésekhez - aztán békülősszexhez, jó esetben.

Nekem miért lenne jó egy párkapcsolat? Gyerek projekt pipa. Szexet megoldom, ha kell. Ahogy a problémáimat is. Nem kell megerősítés a döntéseimhez. Nem kell biztatás, hogy tegyek meg valamit, ha akarok. Sem dicséret. Az életem kerek, a hiányosságaival együtt. Örülök az esőnek, a napsütésnek, ha valami szép és annak is, ha valami nem oké, akkor legalább van mivel elfoglalni magam, amíg megoldom. Békében élek magammal és mivel mindenben magamat látom tükröződni... Ahhha. Lehet, hogy itt lesz a megoldás. Jó lenne magamat látni a másikban, meglátni azt, amiben különbözik és megmutatni, amiben én különbözök és így lenni teljesnek.

Lehet, hogy ez gondolat neked már megvolt, főleg, ha férfi vagy, de én most jöttem rá.

Tudod hányszor hallottam pasiktól, hogy mit néznek egy nőben? És hogyan? Mert nem csak a szexuális igényeink különböznek. A férfinak a szex lételeme, a felszabaduló tesztoszteron készteti további cselekvésre és menetelésre az életben, míg velünk, nőkkel a felszabaduló ösztrogén elhiteti, hogy a puncink simogatása közben a lelkünket dédelgetik... Erről később írok. Szóval lassan állt össze a kép, de legalább összeállt. Mert míg mi nők eljutunk addig, hogy okos, magabiztos és figyelmes legyen a férfi és aztán gyorsan az érzéseinkre hagyatkozunk - így vagyunk összerakva, szóval ez nem hiba - addig a férfiak, tudják, hogy mit keresnek. Hogy a nő azt a felüket képviselje, amit ők nem tudnak megvalósítani, de attól még a részük. Gyakorlatiasan. (Cáfolj meg, ha nem így van!)

"Legyen valami célja, hogy miért él, hogy tudjak mihez tartani, ne csak a ruha és a köröm érdekelje."

"Nem tanul... Mihez akar kezdeni magával hosszútávon?"

"Legyen olyan munkája, hogy ha valami velem van, akkor se dőljön össze az életünk."

"Szeresse a gyerekeket." (Ez fontos a férfiaknak! Érzelmesek és érzékenyek! Nem szabad bedőlni a nyomorult mainstreamnek sem az őrültebb feministáknak.)

"Legyen házias, tudjon otthont teremteni."

"Kinézzen úgy, hogy büszkén állíthassam magam mellé, ha meg kell jelenni valahol." (Ez jelentheti a szolizott fehérszőkéttől a tiszta rendesen keresztül az ápolt elegánsig bármit.)

...

Én nem tudom adni a védelemre szoruló karaktert, amit ösztönösen keres a férfi és a túlságosan gyámolításra szoruló erősebbik nem sem vonz. Szerencsére vannak, akik túllépnek az első, ösztönös impulzuson, ha párválasztásról van szó.

Külcsín mellé belbecs is legyen. Ahogy belbecs mellé kell a külcsín.

Mert nem mindent tudunk egymagunk vállalni, akár férfiről, akár nőről van szó. És nem is vagyunk képesek mindent vállalni.

Facebookon jelölj be! És ez nem opció! Kötelező! ;-)

  

klimt.jpg

43 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://swingervagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr86932465

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2014.12.07. 08:36:26

Ami eszembe jutott olvasás közben.
- Pirinéni, hogyan bírta ki évtizedeken át férfi nélkül?
- Van egy rossz kályhám, ami tele füstöli a lakást.
Van egy eldugult kádam, ami miatt kosz csík marad az oldalán.
Van egy papagájom, ami állandóan káromkodik.
Maga szerint minek ide egy férfi?

Tovább olvasva nem erröl szólt a cikk!
Gondolat ébresztő.

D1255 2014.12.07. 10:18:03

Sok ember van igy. Az onallo eletet valasztjak, mert csak kulon-kulon talaljak meg a teljes varazslatot. Az egyik partnerrel eszement jokat tudnak beszelgetni, a masikkal eszveszto a szex, a harmadik igazan megbizhato hazastars es szulo lehetne, a negyedikkel barmikor verpezsdito orultsegeket lehet atelni...
Az eletszinvonal emelkedesevel es az egyre szabadabb tarsadalmi viszonyoknak koszonhetoen tobbezer lehetoseg kozul valogathatunk. Foleg egy Bp meretu nagyvaros lakojakent. Mint a gyermekek a cukorkaboltban. Hat csoda, hogy finnyasan szemezgetunk?;)

PixiLee 2014.12.07. 10:21:36

Tegnap este én is voltam klubban, bár ez elég rendhagyó részvétel volt. Az én fejemben meg az fordult meg, vajon egy helyre járunk-e (ahol ketyeg az óra?). Bár már én sem fordulok meg olyan gyakran, mint pár hónappal ezelőtt.
Már majdnem azt hittem, megtudom Tőled a kizúgás technikáját... de nálam ez a módszer nem működött sosem.
Rémes, h a kapcsolataimban mennyire mellőzöm a racionalitást - pusztán a szívemre hagyatkozom, így aztán általában megszívom. Mégsem tudok ezen változtatni.
Ráadásul, az utóbbi két évben nagyon hangsúlyos lett, kivel milyen a szex. Elég volt hozzá két tökéletes szerető, akik klasszisokkal felette vannak mindenki másnak, és már valahogy úgy érzem, kevesebbel nem is akarom beérni...
És még valami, ez nagyon tetszett: "a felszabaduló ösztrogén elhiteti, hogy a puncink simogatása közben a lelkünket dédelgetik... " Mert tényleg!

PixiLee 2014.12.07. 10:28:36

@D1255: Ez így igaz. Mostanában én is úgy érzem, az ideális férfit számomra csak több különbözőből lehetne összerakni,s nem kis dolgokon "bukik el" nálam egyik férfi sem.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.12.07. 11:21:50

@PixiLee: A következő alkalommal oda megyek, de már csak a következő évben.

Nézem a rosszat a tagban, plusz(!) nem találkozom! :-) Mert anélkül nekem sem menne.

És igen, basszus, a jó szex - lehet mondani, hogy lelkileg milyen más szerelemben... de azért hasonló szexuális kultúra nélkül nagyon gyatra eredmény születhet, amin lehet változtatni. :-)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.12.07. 11:30:57

@D1255: Látod, belőled ezt hozta ki a poszt! :-) Ez a mainstream, de ez nem igaz! Akik egyedül élnek, nem akarnak egyedül élni, bármi mást is állítanak, csak éppen nincsen idejük végigrágódni, hogy mit akarnak, mire van igényük , mit tudnak adni, arról nem is beszélve, hogy arra sincsen idejük, hogy különböző privát élményeket engedjenek meg maguknak, amikbe belemerülve - tehát nem a felszínt tapogatva - kiderülhetne mindez saját maguk számára.

Én nem hisze ebben a felosztottságban, eleve a férfi-nő barátságban nem. A párkapcsolatnak csak egy kis része a gyerekprojekt... és csak akkor tudni meg valakiről, hogy milyen szülő, ha már szülő, bármilyen jószándékú ember.

Ne vedd személyeskedésnek a válaszomat, nem vitázni szeretnék veled, sem neked ellentmondani, sokkal inkább azt támadom, hogy belekényelmesedjenek az emberek valami felszínes dologba, akár úgy, hogy egyedül jó nekem, vagy, hogy több emberben találom meg az egységet - ez nem igaz! - vagy, abban, hogy jó ez a kapcsolat, amiben élek, még ha szar is.

:-*

A Budapest dologgal egyetértek, én nem ott élek és bár a lehetőség meglehet bárhol a cukorkásboltra, kellenek vásárlók és árukínálat is, akik mernek tenni, lépni.

:-*

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.12.07. 11:31:42

@gallusz: Én nem akarok egyedül élni, kifejezetten nem, de szar kapcsolatban sem... Hiszem, hogy meglesz, egyébként. :-)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.12.07. 11:37:52

@D1255: És tudod még az is nagy kérdés, hogy az ember mit enged meg saját magának.

Például vannak pasik, akik félnek tőlem... hogy nem felelnének meg, pedig aztán khm...
Vagy megijednek...

Ahogy tudom, hogy nekem azon kell dolgoznom, hogy fejben kiüssem a saját sztereotípiáimat és helyükre kerüljenek az én valós igényeim. Erről fogok posztot is írni, szóval most nem fogom itt ecsetelni, hogy mit érzek, amikor strandon látok egy gyönyörű férfit. ;-)

Víz Ivó 2014.12.07. 12:53:16

Itt van még egy vélemény. Egy kicsit megközelítésből....

Azt hiszem, hogy a Te álláspontod is csak annyiban tér el az enyémtől, mint a többi, itt kommentelőé....

ebben a mondatban lelhető fel:
"....Akiknek volt hosszabb párkapcsolata már, vagy látott másokat hosszabb párkapcsolatban, tudja, hogy a kezdeti fellángolás folyamatos fenntartására kivételes esetekben lehetséges, akkor is hullámvölgyekkel szabdalva..."

Szerintem, számomra, nagyon nem célja egy kapcsolatnak, a lehetetlent ostromolva, fenntartani a kezdeti fellángolást...lángolást.

Mint ahogyan semmi más, úgy ez sem marad változatlan egy életen át. Minden változik, fejlődik.

Kivéve a nők és ffiak egy részét, akik makacsul ragaszkodnak ahhoz, amit a "legjobbnak" ítéltek meg bármiben.... félreértés ne essék, nem csak a szexben :-)

A legjobb példák itt fordulnak elő, ezen a blogon... :-)

De a legszebb mégis csak a Nők azon hozzáállása, ahol a lelküket "teszik" a szexuális élvezet, az érzelmeiket padig a párkapcsolat fokmérőjének... lásd pl: a csikló simogatásakor kb a lelküket simizik....I'll, : hiába minden tapasztalati tény, hogy kedves, rendes, előzékeny, ilyen-olyan ffi a jó partner, ha 2nap után már a nő érzelmei dominálnak..... sőt!!! Kiszeretési és kihabarodási stratégiákat gyakorolnak be, nehogy "megfeleljen" egy partner is....

Ha jól értettem a kissé zavaros, tárgy nélküli bevezetőt, akkor mi most attól beszélgetünk, hogy :

"...A párkapcsolat kérdése régóta izgat. Mert mi értelme van pontosan, miért van rá szükség?..."

Mert itt, eddig kb arra ment ki a dolog, hogy :

"...bla, bla, bla...És az is, amit esetemben láthattál: a saját szexualitásomat ismerem meg..."

És ehhez kellett a sok sok ember, hogy kiderüljön, hogy sokféle emberrel sokféle a "saját szexualitásom" ?

És akkor mi van? Akkor, ha ezt sikerült felfedeznem?

Persze, hogy az van, hogy akkor már ehhez sem kell több ember... Na de akkor még szex sincs.... Vagy "mindegy" hogy Kivel, ha épp olyanom van, hogy szexelhetnékem támadt... És ha dugtam vkivel-akárkivel, akkor meg jön a "hiányérzet", hogy vhogy mégiscsak arra van belső késztetés, akkor jobb a szex, ha szeretjük is egymást a partnerrel.. de akkor most mit is tanultunk meg a magunk szexualitásáról? Hogy lehet, hogy úgy a "legjobb", ahogy természetesen álltunk hozzá, anno..., hogy a szex a szerelem, majd a tartós kapcsolat VELEJÁRÓJA, és semminek nem a célja.... legkevésbé a "saját szexualitásunk felfedezésének"....

Nincs saját szexualitásunk. Nincs saját szerelemhez való viszonyunk. Nincs saját barátsághoz való viszonyunk... Barátságok, szerelmek, szexek vannak.... Aki "vmire" használja a barátságot, szerelmet, szexet, (teszem azt, hogy önmagáról megtudjon vmit) az sokszor csalódik ÖNMAGÁBAN, és védekezésképpen a barátságban, szerelemben, szexben "fog csalódni", és addig keresi a "tökéletes" kapcsolatot, szexet, amíg be nem látja, hogy magával van baja....

Folyton összekeverve közben okot okozattal....

A párkapcsolat sem cél.... vagy, ha erre nagynehezen rájön is vki, és elkezdi "eszköznek" tekinteni, még akkor is nagyon mellé tud lőni...

mert a célt (amihez hozzárendeli eszközül a párkapcsolatot) mondjuk a szex, vagy a "saját szexualitásunk kiismerése", stb... akkor ugyanúgy vakvágányon futó a dolog....

Aztán jön a másik gyakori "hiba", amikor pl a ffi célnak tekinti a szexet, amihez eszköz pl egy párkapcsolat, a nő meg célnak tekinti a párkapcsolatot, ahol meg a szex az eszköz... És mindkettő csalódik a másikban :-)

Gondolkodjatok el, hogy mivégre születik mindenki azonos vágyakkal, igényekkel, késztetésekkel...

Vajon mi az a cél, ami felé lökdösnek a legbensőbb kényszereink....

Egyet mondhatok: nem a boldogság, nem az öröm...
öngyilkosoknak is Igaz mindez :-)
tehát, nem a boldogtalanság és nem az örömtelenség ..... Ezen csak "békaperspektivából" látszanak célnak.... vagy eredménynek :-)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.12.07. 13:05:48

@Víz Ivó: Ez a Te nézőpontod, egy szexblogon.

Gólyanézőpontom: Az élet az elme játéka. A miénk pedig egy folytonos, érzelem és gondolkodásmentes létezés, amit testben, fizikai viszonylatok között megvalósítani elég körülményes lenne, nem mellesleg unalmas is. :-)

Ez viszont itt az élet, a blogon pedig annak egy része, mégpedig elég kardinális része, nevezetesen a szex. Filozófiai kérdések a másik blogomon. Várom ott is hozzászólásaidat!

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.12.07. 13:10:34

@Víz Ivó: A poszt - számomra legfontosabb mondata: "Jó lenne magamat látni a másikban, meglátni azt, amiben különbözik és megmutatni, amiben én különbözök és így lenni teljesnek."

D1255 2014.12.07. 13:16:22

@A.Halassy: Ne aggodj, nem vagyok sertodos tipus;)

Valoban, nem teljesen fedi a valosagot. Ezt a nezetet inkabb a piacon meg jol szereplo notol es ferfitol hallottam.
Kesobb, mikor mar szukul a piac (noknel ugy 35 felett, ferfiaknal ugy 45 felett) sokan vannak akik egyre elkeseredettebben keresgelnek, mar tenyleg nagyon rugalmasan alakitanak az elvarasaikat, de egyszeruen nincs megfelelo lehetoseg. Idonkent olyan horror sztorikat hallok, hogy tenyleg szegyenlem magam, hogy ferfi vagyok.
Ez utobbi csoport nem ritkan hangosan hirdeti, hogy maguk valasztottak ezt az eletmodot, de negyszemkozt (esetleg par pohar ital batoritasaval...) bizony bevalljak, hogy ok is latjak, hogy ez csak zsakutca.

No-ferfi baratsag? Utobbi evekben elkezdtem hinni benne, meg ha ritka is, es valoban konnyen atcsaphat masba. Pl meg a blogod olvasoi/kommenteloi kozott is van olyan baratnom akivel semmilyen szexualis kapcsolat nincs es nem is lesz, megis oszinten meg tudunk nyilni egymas elott es segitjuk egymast.
Eleinte felesegem is furcsan nezett, mikor mondtam, hogy akkor ma delutan a 'csajokkal' megyek sörözni, de mara latja, hogy nincs ezzel semmi gond, sot.;)

D1255 2014.12.07. 13:26:32

@A.Halassy: Persze, hogy a tobbseg tart toled. A ferfinep nagyresze csak eljatsza a macsot es hamar megtorpan egy tokosebb csaj eseteben. A 'Gyere bebi, jol megcsinallak' szoveg mogott ritka a valos tartalom.;)
De le is irtad, hogy osszeszedett es celtudatos ferfi kell ahhoz, hogy atjusson az onvedelmi zonadon. Ez termeszetes, es jellemzoen igy is szokott lenni. Egy sokat adni kepes holgyert meg kell kuzdeni. Bar ha jol ertem, akkor abban latod a problemat, hogy ezekbol az elvarasokbol van ami nem a te erdekeid szolgalja.

Víz Ivó 2014.12.07. 13:27:01

@A.Halassy:

ezt írod: "...Ez a mainstream (ti.: hogy nem kell mindenkinek párkapcsolat, egy bizonyos számú és minőségű tapasztalat után), de ez nem igaz! Akik egyedül élnek, nem akarnak egyedül élni, bármi mást is állítanak...."

Erre itt vagyok ellenpéldaként mindjárt én :-)

Van az az életkor, van az a tapasztalat (nyilván, az enyém abszolút negatív) , ami után totál értelmetlen és céltalan párkapcsolatban (mint eszközzel) élni..... Már, ha vmi (jelen
esetben én) úgy látja a dolgokat, mint én.... ,vagy tök máshogy, mint pl @PixiLee: , csak akkor persze tökmás okból, tökmás eredményre fogunk jutni :-) ...Ő pl arra, hogy minden célra más eszköz Kell neki...

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.12.07. 13:33:26

@Víz Ivó: ... ok

Figyi, nem nagyon szeretek virtuálisan kommunikálni, főleg megrögzött elvekkel, főleg úgy, hogy nekem van igazam. ;-)

Ha jók lennének a tapasztalataid sem szeretnél párkapcsolatban élni? Nem muszáj válaszolni, elég elgondolkodni. Ez itt nem terápia.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.12.07. 13:34:22

@A.Halassy: Mármint nem egyéni(!) terápia! Amúgy meg persze, hogy az! :-)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.12.07. 13:45:28

@D1255: :-)

Inkább olyan gyerekkorban beépült megoldások, amik nem feltétlenül az enyémek. Mondjuk azt hittem magamról nagyon hosszú ideig, hogy a pocakos pasikat kedvelem, mert az férfias. De akkor a strandon miért izgulok rá a kisportoltra és kezdem el kondicionálni magam, hogy nem csak a nagyobb darab pasikon jó lovagolni és mennyi más előnye van egy sportos pasiknak... De ez csak egy aprócska, a blog témájához kapcsolódó pont. Azért elég fontos is. Persze tudnék komolyabbat is mondani. :-) Köszi, hogy olvasol. :-)

Víz Ivó 2014.12.07. 13:50:09

@A.Halassy: azt írod, ez számodra (most?....már?....még?) :

"...Jó lenne magamat látni a másikban, meglátni azt, amiben különbözik és megmutatni, amiben én különbözök és így lenni teljesnek...."

erre írtam pont, hogy csapongó céljaink egyike, hogy magunkra találjunk vki más által... hogy jobban, teljesebbek legyünk vki más által... még, hogy SZERINTEM az ilyen cél magában hordozza a csalódàst a másikban....

De, mindenki olyan délibáb után fut, amilyen neki tetszik... :-)

D1255 2014.12.07. 13:54:48

@A.Halassy: Hehe, ez annyira tipikus. Az anyjuk eletere is megeskudnenek a holgyek, hogy '...aaa, a kulso nem szamit egy ferfi eseteben'. Az osztonok pedig baromi jol mukodnek a hatterben, egy lapos izmos has, szeles, gombolyu vallak, izmos kar, feszes fenek bizony megteszik a hatasukat...;)

D1255 2014.12.07. 13:56:21

@Víz Ivó: Nekem ez a kolcsonossegrol szol. Pont a legszebb resze a parkapcsolatnak...

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.12.07. 13:56:48

@D1255: Te tudod is gyakorlatból! ;-) :-P

(Tényleg vonzott a pocak... régebben... :-))

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.12.07. 14:03:23

@Víz Ivó: Neked mást jelent ez a mondat és nekem is. Szerintem, ha valaki látja a párjában - sztereotípiákat mondok és egyszerűen befogadható példákat - hogy ügyes szakember, akkor büszke rá és ezáltal ő is teljesebb lesz, mert plusz megbecsülést kap a férje által míg az ügyes szakember attól lesz teljesebb és arat le babérokat, ha az ügyes háziasszony felesége finomakat főz, amikor ünnepi vacsorára hívnak vendégséget.

Víz Ivó 2014.12.07. 14:09:08

@A.Halassy: nem terápia :-)

Arra írtam, amit Te állítottál... És nem csak a magam példáját hoztam fel, nehogy kitalálj olyasmit, hogy ez vmiféle terápia.... :-)
De nem jött be.... Ha én írom, nem Igaz... csak terápiás szándékkal írok... ha más ír, mást mint Te, akkor még csak egy vélemény... :-)
Lehetne az is, hogy pl "CSAK"... arra mégnehezebb "gombot bartno"....

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2014.12.07. 14:14:59

Szeretem Andi a nőies csapongásod. Mondat végi fricskákat.
Hosszabb ideje élek párkapcsolatban.
Most érdeklődve olvasom a párbeszédet köztetek.
Később hozom a véleményem is.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.12.07. 14:24:36

@Víz Ivó: Ez a blog valamiféle terápia. Az volt mindig, pont ebben a bejegyzésben is erről írok. Remélem nem érzed úgy, hogy nem tartom tiszteletben a véleményedet... Egy beszélgetés az vélemények ütköztetése (is lehet), de attól még nem gondolom, hogy egymás torkának kellene esni... Nekem nincsen ilyen szándékom, remélem neked sem.

Víz Ivó 2014.12.07. 14:34:08

@A.Halassy:

Na, most már olyan messze vagyunk a szextől, lapos hastól, amilyen messze csak lehet...

Barkácsnyuszi, konyhatündér.... Vagy orvos professzor, takarítónő párosìtás az önkiteljesedés miatt, mellette meg lapos hasú dugócimbi, gömbölyű seggű-feszesmellű titkárnő szexalkalmazott mindkét fél örömére... esetleg swingerklub?
Mist már csak célirányosan Kell keresni pl az OBI-ban, vagy a SOTE rektori értekezletén.... :-)
A swinger intézményeket már ismered.... Félig a célegyenesben vagy....

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2014.12.07. 14:44:37

Hosszabb párkapcsolatban élek. Több mint húsz év az? Mi értelme? Nem szoktam gondolkozni rajta, de tudom, hogy üresebb lenne az életem. Nem a napi rutin miatt. Tudok főzni, takarítani stb. Vittem egyedül a háztartásomat több éven át. A reggeli jó reggeltek és az esti jó éjszakát kívánások. A mosoly érkezéskor és az ölelések tesznek teljessé.
A kezdeti fellángolás után nálunk is jött a hullám hegy- hullám völgy. Hol kemény élekkel feszültünk egymásnak és harcoltunk hol pedig lágy ívekkel simultunk egymáshoz.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.12.07. 14:45:28

@Víz Ivó: ... Azt hiszem vérre menő vitát nem én akarok generálni...

Öhm. Örülök, hogy olvasol és vetted a fáradságot a kommenteléshez. Nyilván mindenkinek igaza van a saját világában.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.12.07. 14:48:31

@gallusz: :-)

Újra kellene kezdened, most, csak fejbn - ne adj isten!!!

Érdekes világba pottyanik ám az ember... ;-)

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2014.12.07. 14:53:53

"Igyekeztem megfigyelni, hogy milyen pasikra indulok ösztönösen." Igyekeztem én is! A nőket figyelve. Rájöttem minden nő szép ha elég időt szentelünk a megismerésükre. Van amikor villámcsapással nagy lánggal indul a kapcsolat, van amikor apró szikrából érik lángolássá.
És amikor nem sikerül, a nagylángot is eloltja a másik fél (figyeled? a nyelvünk szerint is még csak fél) jelleme amint megismerjük.

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2014.12.07. 15:00:11

" A zenéket pasikhoz kötöm." Bocsi bevallom őszintén nem szoktam hallgatni a poszt végi zenéket. Zeneianalfabéta vagyok, de a képeket szeretem!

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2014.12.07. 15:08:41

@D1255:
Igazad van!

Kapcsolatban is meglehet élni! "Az egyik partnerrel eszement jókat tudnak beszélgetni, a másikkal észvesztő a szex, a harmadik igazán megbízható házastárs és szülő lehetne, a negyedikkel bármikor vérpezsdítő őrültségeket lehet átélni..."
Hosszú kapcsolatunk mellett, nem titkoltan volt részem mind ebben. Jó beszélgetések, őrültségek, észvesztő szex, más más hölgyekkel.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.12.07. 15:12:59

@gallusz: Időnként vannak jó zenék is a blogon! ;-) Hehe! :-)

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2014.12.07. 15:22:58

A következő: " Például vannak pasik, akik félnek tőlem..."
Igen Andi ez a könyveddel, blogoddal együtt jár.
Sajnálom, amikor találkoztunk éppen szerelmes időszak elején jártál. Tiszteletben tartottam pedig nagyon ölelni való édes cica ként adtad az erős nőt. Szeretem azt az Andit. Később írtál egy posztot a "túlbeszélgetésről" ami gátja egy kapcsolatnak. Olvastam a könyvedben, hogy voltál féllábszárig érő falloszú férfivel. No ez sem bátorítás. Tetszettek a pocakos férfiak. Hurrá! Most a lapos sportos tetszik. Na BUMM!
Aki nem ismer félhet is az olvasottak miatt, aki találkozott már veled az szerintem nem.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.12.07. 15:29:28

@gallusz: Köszi, én is így gondolom! :-)

(Ja, és képzeld, ezekhez a -nem jobbik kategóriába tartozó- zenékhez kapcsolható pasik egyike sem pocakos, pedig a megállapítás, miszerint... az később jött... Érdekes.)

D1255 2014.12.07. 15:54:59

@gallusz: Persze, bar ez jelenleg nem igazan a tarsadalmilag elfogadott megoldas. Talan 50-100 ev mulva altalanosabb lesz, ahogy pl a homoszexualitas elfogadottsaga is terjed. Raadasul nem egy konnyen feldolgozhato dolog.

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2014.12.07. 21:03:13

@D1255:
Ezt csak úgy lehet megélni ha a társunkat nem a tulajdonunknak tekintjük és őszintén tudunk örülni a másik örömének is!
Nem elfogadott megoldás, de a múltban és a jövőben is elő fog fordulni. Sőt a blogot olvasva is találsz párokat akik írtak az élményeikről.
Volt már posztban erről is szó.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.12.07. 21:54:23

@gallusz: Kicseréltem a zenét, hallgass bele, ha van kedved, szerintem ez jó. :-)

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2014.12.08. 20:14:31

Meghallgattam a zenét!
Igen ezt írtam. Itt jobban hangzik!
Köszönöm a megerősítést! :D
süti beállítások módosítása