Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy swinger nőci naplója

Szexi, ha a férfi mosogat?

2014/06/09. - írta: A.Halassy

Mint másra, erre sem lehet egyértelmű választ adni. Eleve hogyan kapcsolódik össze a szexiség és a mosogatás?

Mindenképpen szexi, ha egy férfi egyedül él és nem teríti be a koszos edény a lakását. Vonzóvá teszi az igényesség, hogy maga körül rendet tart és teljesen mindegy, hogy ő maga csinálja, vagy van "takinénije".

Párkapcsolatban, de nem együtt élő férfiként időnként kettesben vagy a pároddal és rizikós kérdés, hogy kiszolgáló személyzetnek tekinted-e és természetesnek veszed, hogy elmosogat a nőd, vagy csak időnként, esetleg ketten csináljátok. Utóbbiban az a gáz, hogy összeköltözés esetén is elvárt lesz a jószokásod. Aranyos megoldás arra az esetre, ha együtt tesztek-vesztek a konyhában, hogy a férfiasabb végét fogod meg a tennivalóknak, mondjuk főzöl vagy húst sütsz és így munkamegosztásban engeded át a nőnek a mosogatást. (Ja, mindegy, hogy van mosogatógép vagy nincsen...)

Együttélésnél viszont egyenesen kiábrándító egy mosogató férfi. Nem mondom, hogy alkalmasint, kedvességből ne rámold össze fáradt kedvesed helyett a konyhát, de ha egy hagyományosan női feladatot rendszeresen a férfi visz, az nem szexi. Engedtessék meg, hogy szélsőségekre, ahol a férfi szeret mosogatni, ne fordítsak különösebb figyelmet, valszeg ő valami más, egyébként férfias dolgot nem szeret csinálni, amit viszont a nője igen. Egész(!)ségükre.

Egyenlőség ide vagy oda, a hagyományok és a minták jelen vannak az életünkben, levetkőzésük nem megy egyik napról a másikra. Ahogy én nőként nem szívesen csinálok vagy intézek férfias feladatokat, ugyanúgy joggal feltételezhetem, hogy a férfi sem nőieseket. Nőként komfortosabban érzem magam mosogatás közben - noha u t á l o m -, mint aközben, hogy csupán elintézek, tehát ne magam csináljak meg valami ház körüli, férfias dolgot.

Női munkát végző férfi feminin vonásokkal ruházza fel magát, amire a minta szerint reagálok, ahogy egy másik nőre a territóriumban: elutasítom. Elutasítom az ágyban is. Ahogy a babakocsit egyedül tologató apuka is romantikus eleme az amerikai filmeknek, élőben kissé visszás. Az első reakció, hogy szemünk keresi az anyukát, biztos csak lemaradt a nagyobb gyerekkel. Amikor kiderül, hogy nem, akkor jön a következő kérdés: nincsen ennek a férfinak dolga? Mármint DOLGA, hogy gyereket tologat?

A nők egyenlőségét nem azzal érjük el, ha a férfiakból bohócot csinálunk és női feladatokat adunk a kezükbe, mert visszahat ránk, nőkre és mi veszítünk a női energiáinkból, mivoltunkból.

És kihat a szexuális életünkre is. A szexuális életet férfival tudunk élni. Nincsen más opció.

Egy nőnek, egyenjogúság ide vagy oda, időnként szüksége van arra, hogy a férfija gerincre vágja. Ezt egy mosogató férfi nem tesz meg, túltiszteli a nőt, túlkiegyenlíti a... öhm, mit is? (Tudom, hogy sokan vagytok ilyen nagyon kedves és udvarias és jó emberek és ez jól is van így. Remélem ez a kis praktika, jó szolgálatot tesz.) A nő tud szülni a férfi nem. A férfi tud gyereket csinálni, a nő nem. Nem vagyunk egyformák. Mások a feladataink, a feladatainkat viszont ismerni kell és ellátni. Nem kell cserélgetni. Én nem akarok füvet nyírni, és nem akarok vibrátort dugni magamba és mesterséges megtermékenyítést sem szeretnék. Azt viszont igen, hogy időnként(!) elvegye a férfi, akit szeretek, amit akar, mert ez is(!) nővé tesz.

Ha megkérdezitek, hogy mi ugrik be először a klubozós időszakomból, ami jólesett akkor a következő történet, nagy vonalakban: a barátnőm lovagolt rajta, amikor megláttam őket, jó móka, gondoltam és ráültem a tag szájára, aztán a barátnőm lekeveredett róla és kettesben maradva iszonyat kefélésbe kezdtük, elől, hátul, oldalt vissza, punciba, popsiba. Irgalmatlan jó volt. Én teljesen kipurcantam már és ki akartam kecmeregni alóla, mert ugye végeztem, neki is volt ideje, ha nem volt elég, akkor sajnálom... De... De nem engedte. Rám feküdt, ránehezedett a vállamra - nem durván! -, betolta a seggembe a farkát, a fülemhez hajolt és belesúgta: mindjárt végzek, maradj így. És végzett... Persze iszonyatosan izgató volt az egész, magam is új erőre kaptam, majd három napig szerelmesen kóvályogtam. :-D

Ha ír nekem egy férfi, hogy nem elég neki otthon a szex, az biztos, hogy egyetlen egyszer sem fogta meg a feleségét és kapta el egy olyan menetre, amiben önző volt. Mielőtt felháborodtok, hogy nemi erőszakra buzdítok, akkor leszögezem, akiknek ez a poszt szól, azok felfogják, hogy ez nem mindennapos és nem is mindenhetes mórika, számukra az együttlétek szeretkezések, amiben a nő öröme pontosan annyira alapvető, mint a férfié.
Akiknek nem ez a minimum, az mindig önző a nőjével, ami a másik véglet és természetesen elítélem, persze ezek nem is mosogatnak, annyira túlteng bennük a tesztoszteron, ahogy simán le is vernek bárkit az utcán...

Szóval, kedves nőtársam, ha nem szeretsz mosogatni, akkor ne a férfidból faragj nőt, hanem vegyél fel egy takinénit és nem fogsz sopánkodni a barátnődnek, hogy neked "igazi" férfira van szükséged. :-) Mert persze, hogy arra van! :-)

Kedves férfitársam pedig legyél szíves nem elnőiesedni a nagy egyenjogúságban, hanem máshogy megoldani a segítséget leterhelt asszonyod számára. Az férfias. Ha pedig szeretsz mosogatni, akkor időnként vágd gerincre a kedvesedet, hogy tudja, igazi férfi mosogat a konyhában, nehogy bambán nézz, hogy egy bunkóért hagyott el, mikor te mindent megtettél, vagy csodálkozz, hogy lelök magáról minden esetben, amikor közeledsz hozzá...

Az "igaziság", legyen női vagy férfi, a szexualitás milyenségéből fakad. Máshonnan nem fakadhat, hiszen mi nők is szavazhatunk egy ideje és tudunk olyanok lenni, mint a férfiak, vezethetünk nagyvállalatot és traktort is...

Ráadásul szórakoztató játszma a két nem között! :-) A facebook borítomon infó, ha többet szeretnél tudni. Ja, és jelölj bátran ismerősnek! Aki nem facebookozik annak írom, hogy Szent Iván éjszakáján találkozó lesz. :-)

 

al pacino.jpg

:-P Izzzzzzzik!

45 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://swingervagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr986288497

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2014.06.09. 03:18:13

Bizony!
A páromnak van saját láncfűrésze, ütvefúrója és komplett szerszámos táskája. Én is elmosogatok évente legalább öt alkalmmal /géppel/. Mégsem cserélünk szerepet! Bár már ott tartunk, hogy második feleség kell a házhoz. Ő lenne a belső "körletes" a párom a külsős én a pasa. És hárman párban az ágyban!
Érdekes! Bár 2000 éve a papság roszvoltából az egynejűség az elfogadott mégis minden asszony génjeiben őrződik az elsőfeleség joga!! Mennyivel kevesebb magányos nő lenne, lehetne?
Engedjük a nõknek nőnek lenni a férfinak férfinak lenni!

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.06.09. 07:49:23

@gallusz: Az én fejemben sem esett még ki a vízió, hogy két pasival is élhetnék... hehe. :-)

:-) Örülök, hogy nem lettek túl radikálisak a gondolataim, mármint, hogy a nő legyen nő, ha már annak született.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.06.09. 09:05:08

@gallusz: Remélem csak hatásvadász a címe... én nagyon nem szeretnék parancsolni senkinek sem, főleg nem a férfinak, akivel egy ágyban fekszem.

Pont azon gondolkodtam, hogy két férfi vajon megférne-e egymás mellett, de végülis a pasik valahol együttműködőbbek, egyben meg kakaskodósak, kiváltképp, ha nőről van szó... Na, ez is kedvenc témám! :-)

Szóval ez csak egy ilyen vicces víziószerű nálam. Talán kapcsolatban a nők jobban segítik egymást a többnejűségben.

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2014.06.09. 09:27:58

A női rivalizálás sem semmi!
A kedvenc témádról, a kakaskodó férfiakról nem is emlékszem posztra!

pittscards 2014.06.09. 09:35:44

Elég határozottan be akartam olvasni neked, amíg el nem jutottam eddig a mondatig: "Ha pedig szeretsz mosogatni, akkor időnként vágd gerincre a kedvesedet, hogy tudja, igazi férfi mosogat a konyhában" :-)

Szóval szerintem semmi férfiatlanság nincs a mosogatásban. Alapvetően nem szeretek mosogatni, de jobb mindkettőnknek, ha nem hullafáradtan esik be az ágyba, hanem van még ereje leszopni :-)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.06.09. 09:46:31

@pittscards: :-) ;-)

Onnan jutott eszembe a poszt, hogy azért megtaláltok így-úgy pasik, hogy nem fekszik le a felségük velük, nem nézik férfinak - olyan pasikat is, akiket akár istenítenek mások - vagy elhagyják őket egy őstulokért... Legyetek olyan kedvesek, amilyenek akartok lenni, mert tudom, hogy alapvetően tök jó fejek a pasik, gyengédek és kényeztetőek és a többi, de időnként tekerje meg a nőjét úgy, ahogy szeretné, nem ahogy szokták általában csinálni, vagy ahogy a csaj szeretné... :-) (Szerintem ebben merül ki a rosszfiúk titka...)

Köszi, hogy olvasol. :-)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.06.09. 09:52:22

@A.Halassy: jézusom, hány személyben írtam ezt a kommentet... :-D

C. Gallus 2014.06.09. 13:56:45

Ha nem is ennyire kisarkított formában, de sok mindenben igazad lehet.

A gyerekkocsi tolást nem értem. Imádtam anno, hiába, büszke voltam a gyerekeimre... :)))

Mosogatni kifejezetten meditatív tevékenység nálam, a háztartási munkák közül még a legjobban kedvelt tevékenységem, igaz csak folyóvízben.

A háztartásvezetés és az összes többi szükségszerű, ha az ember gyerekeket nevel elvált pasiként. Egy idő után a főzés is, azt is meg lehet szeretni.

Nem hiszem, hogy ettől femininebb lennék alapból.

Más kérdés, hogy az ember ezeket a tevékenységeket egy párkapcsolat részeként is hajlandó a férfi részben átvenni.

És talán itt borulhat meg az egyensúly.

Az elvárások ugyanis - azt tapasztaltam - nőhetnek. Egy korábbi párkapcsolataiban, házasságában alapvetően "tradicionális" szerepekhez szokott nő is, ha egy viszonylag háziasabb pasival találkozik a kezdeti lelkesedés után egyre több elvárást kezdhet támasztani.

És ezen néhány alapos kefélés nem feltétlenül segít.

Abban a formában, ahogy írtad őnzőnek lenni nálam hosszabb tanulás eredménye volt. Alapból csak ritkán jön, akkor viszont fergeteges élmény. :)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.06.09. 14:10:17

@C. Gallus: ... az utolsó mondatodról szól a poszt... nem kell sűrűn, de néha kell

szerinted engem érdekel, hogy mosogat-e a pasi vagy sem? :-) viszont ha CSAK mosogat (csak gyereket tologat, csak blablabla, mindegymi), akkor ne csodálkozzon, ha egyre több háztartási munka közepén azt veszi észre, hogy a nőjét egy vadember tolja :-) :-*

a tengely 2014.06.09. 17:52:27

Sziasztok!

Nem irtam eddig ide, bar olvasom a blogot tobb kevesebb rendszeresseggel.

20 eve vagyok a parommal. 17 eve a lifestyle-ban. Voltak szunetek, rovidebbek, hosszabbak, de ezek mind az eletbol adodtak. Munka, karrier, koltozes, gyerekek.

Most, alig negyven felett, egyutt a parommal, a felesegemmel, szeretnem hinni hogy ferfi maradtam. Nem felek mosogatni. 20 ev hazassag utan is ugy gondolom remelem "ferfikent" tobb fele mosogatas van:

1. Amikor T mosogat este, a haloingben. Es meg vizesen lejovok, ellopva a percet amig a gyerekek alszanak es hatulrol "meglepem".

2. Ugyanez forditva

3. Amikor nalunk van a "kivalasztott par" es az "elso menet" a kulinaris elvezetekkel osszekotott szexulatias utan szo nelkul valaki csak pakoli es mosogatni kezd.

Nem tudom hanyan vannak meg igy, de altalaban ez a masodik "fejezet" kezdete. Oriasit leget am szeretkezni mosogatas kozben :)

Fuggetlenul attol kinek a kezeben van a szivacs.

A swingeles eppen ettol jo, nincsenek korlatok (illetve vannak, nagyon is vannak, de az egy teljesen mas post), az erotikanak csak a fantazia szab hatart.

Elvezzetek egymast, vigyazzatok egymasra! Az elet rovid! Elvezzuk amig lehet!

A Mosogatofiu.

Alaister Grand 2014.06.09. 19:36:22

Gügyeség. A szexiség sosem a MIT-ben van, hanem a HOGYAN-ban. Ráadásul ha egy férfi számodra vonzó, akkor vonzó a pokolban is. Ne terjesszünk már ilyen hímsovén szövegeket. Úgyis túlságosan hajlamosak beépíteni.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.06.09. 19:49:49

@a tengely: :-) A poszt szexről szól... A legtöbb mosogató (tetszőlegesen behelyettesíthető bármi mással, a lényeg azon van, hogy vajon időnként szétszedi-e a nőjét) férfinek nem az a problémája, hogy mögé áll a felesége, hanem, hogy nem fekszik le vele...

Írjak negédes történetet a romantikus házaspárról? A következő az lesz, ígérem! Remélem benézel! ;-)

Egyébként az a normális, ahogy Ti csináljátok. :-)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.06.09. 19:53:00

@Alaister Grand: :-) Látom behatóan tanulmányoztad a férfiak problémáit. Legközelebb azt javaslom, hogy menjen kurvához, ha nem fekszik le vele a felesége, jó? Pedig csak a feleségére vágyik és nem másra, mert szereti, ezért vette el.

:-)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.06.09. 19:55:52

@Alaister Grand: Ja, és még annyi: az én világomban a férfiak nem hímsoviniszták, hanem kedvesek és gyengédek és szeretők és romantikusak... El kellene tudni fogadni tőlük ezeket az érzéseket.

Before · http://azbeszt.blog.hu 2014.06.09. 20:02:55

Hát, ez egy jelentős bullshit-halmaz lett.
Ha egy férfinak a férfimunka-nőimunka tengelyen szükséges meghatároznia a férfiasságát, az már rég rossz, csak egy szánalmas kapaszkodó.
Egy férfi épp attól férfi, hogy bármilyen helyzetben is az marad, nem pedig pozőr szerepektől.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.06.09. 20:13:03

@Before: Nem kell velem egyetérteni, remélem ez jó hír. ;-)

Közhely-puffogtatásban én is jó vagyok, viszont időnként felgyülemlenek információk, amik aztán egyre jobban foglalkoztatnak és van, amikor kijön. Én párkapcsolat, boldog párkapcsolat párti vagyok, hidd el üzen ez a poszt néhány embernek, vagy embertípusnak.

Köszi, hogy elolvastad és hogy hozzá is szóltál.

Huffnágel Pista · http://www.huffnagelpista.com 2014.06.10. 01:00:00

Üvöltve élveztem kétszer egymás után ettől a pár sortól:

"A nők egyenlőségét nem azzal érjük el, ha a férfiakból bohócot csinálunk és női feladatokat adunk a kezükbe, mert visszahat ránk, nőkre és mi veszítünk a női energiáinkból, mivoltunkból."

Köszönöm, Mistress!

Labancz 2014.06.10. 06:40:30

@Before: Pedig nagyon így működnek a dolgok. Sőt, még rosszabb a helyzet, mert a nők mindent megtesznek azért, hogy elnőiesítsék a férfiakat. Amikor ez sikerül, akkor jön a panaszáradat, hogy nem elég férfias a párjuk. Így megy ez. Egyébként soha nem lenne a "drágám, tedd meg, hogy leviszed a szemetet"-ből, "nem igaz, hogy nem veszed észre, hogy tele a szemetes!" Szép hosszú út ez, meg kell tanulni rajta járni...

igazi hős 2014.06.10. 08:58:15

Lehet, hogy tévedek, de úgy tűnik, hogy a poszter, csak a szabadosságában "modern", de odáig még nem jutott el, hogy egy nő is dolgozhat (sőt kereshet is!) ugyanannyit mint a férje. Ilyen helyzetben viszont a munkamegosztás a normális és nem az, hogy apuka leül a tévé elé, anyuka meg menedzselje a gyerekeket, a konyhát, meg az egész háztartást.
A gyerekkocsit toló apukán kiakadásból annyi elnyomott frusztráció sugárzik, amit én nem is próbálok megfejteni.

Prostatikus Vogon Jeltz 2014.06.10. 09:10:18

Most tényleg hagyományos szerepekről beszélünk egy olyan blogban, ahol cseppet sem hagyományos szexuális élményekről van szó? :-D

X éve tulajdonképpen én vezetem a háztartást itthon (a főzést kivéve, azt inkább mégsem), tehát mosok, teregetek, mosogatok, porszívózok, villanykörtét cserélek. Nem azért, mert szeretem, vagy erre vágyok, vagy ettől érzem jól magam. Egyszerűen nekem jobban belefér az időmbe. Sima munkamegosztás. Amíg megcsinálom a házimunkát, ő pénzt keres (nem ő tart el, ne tessék félreérteni), nekem lazább a munka. Cserébe viszont nem olyan fáradt, mintha napi 10 óra munka után a gyerekekkel a nyakán kellene még háztartást vezetni, így aztán van időnk és energiánk is rendszeresen és jókat kefélni. Emellett érzem/érezteti is, hogy mennyire sokat jelent neki mindez, hiszen tudja ő is nagyon jól, mekkora terhet veszek le a válláról.

Mégis, milyen "férfias" munkával kellene kitölteni az itthonlétemet a második emeleten?
Ássam fel az aszfaltot? Nyírjak füvet? Fúrjam a falat? Építsek grillezőt a nappaliba? A "hagyományos" szerep szerint a gyerekekkel se nagyon kellene foglalkozni, hiszen az is női "munka".

Szóval így, ebben a formában ez balgaság.

Nem attól sorvad le valakinek a farka, mert ún. női munkát végez.

Bár egyértelműen van olyan nő is, akinek az a jó, ha meló után háztartást vezet, az "ura" közben sörrel a kezében meccset néz, aztán amikor bedől az ágyba, hagyja magát megdugni.

Szerencsére nem vagyunk egyformák... Én inkább nem egy házvezetőnővel élek együtt :-)

Before · http://azbeszt.blog.hu 2014.06.10. 09:14:39

@Labancz: Ez miért baj? Mármint, hogy egy férfi elmosogat, leviszi a szemetet, kiporszívózza a lakást, stb. Ne adj isten, nemcsak elviszi a szennyesét a tartóig, de akár ki is mossa, kiteregeti...?
Ha egy párnál közmegegyezés van arról, hogy a férfi keresi a pénzt, a nő pedig viszi a háztartást, akkor a szerepek igazságosan feloszthatók (persze akkor sem árt figyelembe venni, hogy a nő nem a ház cselédje), de egyébként mindenkire ugyanannyi teher kell háruljon. És igen, a háztartás vezetése, a gyerek nevelése, ápolása is ugyanolyan és ugyanolyan értékes munka, mint pénzkeresettel összefüggő.
Manapság azonban (ilyen-olyan okokból) a nők társadalmi szerepvállalása teljes mértékben azonossá vált a férfiakéval, ugyanúgy bejárnak a munkahelyükre, ugyanúgy lehúzzák a maguk 8-10 óráját, majd hazamennek és innentől kezdve szerintem a legaljasabb hozzáállás, hogy a férfi nem hajlandó nagyságrendileg 50 százalékos részt vállalni a háztartás körüli munkákból, arra hivatkozva, hogy ez csökkenti az ő férfiasságát.
Amennyire én látom, a nők kitartó törekvése a férfiak elnőiesítésére nem más, mint az egyenlő tehervállalásra való igény.
Egyébként sem hiszek abban, hogy lennének nőies feladatok, meg férfiasak, legalább is abban a tekintetben, hogy bármelyik fél személyiségére nézve romboló hatásúnak bizonyulna, ha a másik nemre cimkézett feladatokat lát el. Természetesen a két nem csupán egyenlő, de nem egyforma, így vannak olyan tevékenységek, amikre jellemzően a nők, vagy a férfiak alkalmasabbak fiziológiai, idegrendszeri felépítésük különbözősége miatt, de ezek egyáltalán nem kőbe vésett dolgok. Megjegyzem, szerintem a hivatkozások alapjául szolgáló társadalmi szerepfelosztás gyökerei teljesen más életformából, és kényszerűségből alakultak ki, azonban az embernek - az értékei megtartása mellett - változnia, fejlődie kell. A nők kevésbé voltak alkalmasak egy mammut levadászására, egyszerűen azért, mert fizikailag gyengébbek, márpedig a mammutvadászat erőteljesen fizikai munkának számít. Ésszerű volt tehát a férfiak számára elmenni vadászni, míg a nők vihették a barlangtartás körüli teendőket.
De ezek a különbségek mára eltűntek, semmi nem indokolja a fenntartásukat "férfiasságra", meg "nőiességre" való hivatkozással.

@A.Halassy: A fentiek ellenére úgy gondolom, hogy természetesen ez minden ember és minden pár számára egyedi alkuk eredménye kell legyen. Nem az a lényeg, hogy ki mosogat, hanem az, hogy a pár egyetértésben legyen e tekintetben, megalapozva így a tartós és boldog párkapcsolatot, aminek én is igen nagy híve vagyok.
Csak azt nem szeretem, ha ideióliai alapon próbálunk sztereotíp általánosításokat kizárólagos igazságként beállítani.

sas70 2014.06.10. 09:37:02

Egy férfi nem azért veszíti el a férfiasságát, mert házimunkát végez, hanem éppen azért, mert képtelen lesz önállóan,a saját lábán megállni, élni. Ennek a folyamatnak a vége, amikor már a zokniját is képtelen megtalálni az asszony nélkül. Ékes példa, mikor egy céges utazáskor ilyeneket mondanak:" nem tudom mit pakolt be az asszony?" -Mi van? Képtelen önállóan bepakolni 2-3 napra? Na az én szememben ezek a puhapöcsök, akik a feleségük nélkül még arról is képtelenek dönteni, hogy 2 vagy három zoknit rakjanak a bőröndjükbe.
Nekem a falusi gazdálkodó nagyapám azt mondta: "kisfiam, egy férfinak a házimunkához is érteni kell, a főzni is tudni kell, meg ki kell tudni mosnia a szaros gatyáját is. Tanulj meg mindent és akkor nem érhet meglepetés!" Az apám is minden házimunkát el tud végezni és az anyám se mondhatta neki soha, hogy ő mossa a szaros gatyáját.
Az én szememben egy férfi önálló, képes házimunkát végezni, önállóan döntéseket hozni és nem felesége/párja tartja hátulról.
Modern világban meg, amikor mindenki dolgozik és hajt, egy családban a házimunkát is el kell végezni és tök mindegy, hogy ki mit csinál, mert annál több idő marad egymásra és akkor a szexre is.

sas70 2014.06.10. 09:41:52

-Anyukám, most csináljuk fordítva!
-Jó akkor én leülök egy sörrel a tv elé, böfögök és meccset nézek, te meg elmosogatsz és kitakarítod a lakást!

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.06.10. 10:02:58

@igazi hős: A poszter végzett olyan munkákat és ért el olyan sikereket, amiért bármelyik férfi megnyalta volna az ujjait.

A kommentelő viszont nem lát más férfiképet, mint a tévénéző, szerencsétlent. Elárulom, hogy vannak ám felnőtt férfiak is, akiket nem kell kisgyermekként kezelni őket. Talán ha a kommentelő képes lenne bízni önmagában, aztán a kommentelő képes lenne bízni a férfiakban esetleg abban, akinek gyereket szül és együtt él vele, találna más megoldást is a háztartás vezetésére. Mondjuk felvenne egy takarítónőt.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.06.10. 10:04:27

@igazi hős: Túl sok általánosítás, túl sok sztereotípia. Ha a poszt nem neked szól, keress másikat a blogban. Vannak, akiknek ez a poszt üzen valamit, másoknak másik poszt üzen.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.06.10. 10:05:25

@Huffnágel Pista: Óh! Örülök! Köszönöm, hogy elolvastad. :-)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.06.10. 10:10:20

@Labancz: Köszi a kommentedet!

Még azt beleírhattam volna a posztba, amit egy kedves, nagycsaládos házaspárnak a példája a környezetemből: az asszonyka nyafog, hogy fárasztja a háztartás és szeretné, ha lenne segítsége, mert nem bírja egyedül és különben is a férje miért nem - mittomén - veszi észre a szemetet. Erre a férje szeretettel(!) felsorolja az ő feladatait és hogy mi mindent tesz, hogy a kis családjuk működjön. Igen, fárasztó dolgozni és gyerekeket nevelni és a többi mellé, de meg lehet oldani és hiszem, hogy ez a boldogság alapja.
Néha beáll mosogatni, néha az asszonyka is kitakarítja az autót, de alapvetően mindenkinek megvan a maga feladata.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.06.10. 10:14:24

@-JzK-: Nahát.

Látszik, ha nincsen szex egy pár életében. Bármilyen intelligensen élnek együtt szeretetben, testvéri, baráti kapcsolatban...

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.06.10. 10:27:28

@igazi hős: :-) A példák, kedves igazi hős :-) jelképesek. :-)

Ha esetleg a kommentekbe is beleolvasol, akkor feljebb láthatod, hogy nekem édes mindegy, hogy valaki mosogat otthon vagy tolja a gyereket, vagy kiviszi a szemetet. :-)

A poszt a szexről szól. S z á j b a r á g ó s a n, neked külön: a túlságosan elnőiesedett férfit egyetlen elvakult egyenlőségpárti nő sem fog férfiként kezelni. Barátként igen. Testvérként igen. Az is benne van a posztban, hogy a nőiesség és a férfiasság a szexualitáson, normális esetben a párkapcsolatban megélt párkapcsolatban megélt szexualitáson keresztül teljesedik ki.

Ha valaki engem lát, akkor gondolhatja rólam, hogy nőies vagyok, külső jegyek alapján, de olyan igazian nő annak a férfinak a szemében vagyok, aki ismer és szeretkezünk. Az látja a teljes képet. És az ő szemén keresztül leszek még nőiesebb, ami kihat a környezetemre. Ezek már a női energiák kérdése, mert amikor elkezdek hatni a körülöttem lévőkre, a szeretettel, a megértéssel, elfogadással, akkor ők erre reagálnak és igazán emberi és szép viszonyok alakulnak ki.

Nem kell ilyennek lenned. Nem kell ezt elfogadnod. Osszátok meg a munkát a pároddal és legyetek boldogok úgy.

Én így vagyok az. Ez meg legyen az én dolgom. Ettől még nem vagyok frusztrált és lelki beteg sem és kompenzáló sem.

A férfi-nő kapcsolat fantasztikus örömöket tartogat, ahogy az anyaság is és a munka is. Mégis látunk boldogtalan anyákat és unott dolgozó embereket.

Kívánom, hogy mindenki megtalálja a saját életében az örömöt, a saját elképzelései szerint.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.06.10. 10:30:34

@Prostatikus Vogon Jeltz: A poszt a szexről szól! :-)

És valszeg nem nektek. Örülök, hogy boldogok vagytok, köszi, hogy elolvastad és kommenteltél. :-)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.06.10. 10:37:26

@Before: Ez egy blog, az én gondolataimmal. És nagyon hálás vagyok minden olvasómnak, aki elolvassa, még inkább, akikben gondolatokat indít és meg is írja.

De:
akinek nem inge ne vegye magára.

Tudod, sokan megtalálnak és időnként felgyülemlenek információk, amik kavarognak bennem, aztán megfigyelem a környezetemet és abban a kérdésben, hogy miért nem fekszik le a feleség a férjével, nekem ez a következtetés került megfogalmazásra.

Ahogy a swinger sem minden embernek, párnak való, úgy ez a poszt sem megoldás mindenkinek. Van, akinek igen, hidd el. :-)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.06.10. 10:41:13

@sas70: Két végletről beszélünk. A poszt a szexről szól. A tunyával sem fekszik le a felesége.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.06.10. 10:48:17

@sas70: Ja, és a posztban benne van, hogy mindenki lássa el a feladatait.

Nem szeretném én beosztani minden pár esetében, egyesével, hogy kinek mi legyen az, ahogy nekik jó.

Sok olyan férfi van, hogy dolgozik 12 órákat és nem tudja leadni, mert felelős pozícióban van. Ő nem tud otthon segíteni mosogatni, de van pénz mindenféle segítséget megfizetni. Ez pipa. Szereti a feleségét, de a nő egy ilyen helyzetben is nehezen nézi férfinak, mert nem igazán vele él. Én nem szeretném ezt a férfit hibáztatni. Ilyen a világunk. Sőt, megértem őt, mert nyilván így teljesedik ki az ő élete, hogy a munkájában sikeres.

Neki sem ártana időnként Tarzanná válnia, bármilyen intellektuális is a kapcsolata a feleségével, akiben ott lakik Jane...

notC 2014.06.10. 12:55:26

Nem is értem ezt a sok kommentet... Még ha pár nő kelt volna ki, eleget téve az elvárt feminista sztereotípiáknak, nade hogy a pasik sem tudják elolvasni ami le van írva, azon csak pillogok :)

@A.Halassy: teljesen egyetértek... Mint ahogy férfiként sem nagyon mozgatja meg a fantáziám egy maszkulin nő, teljesen elfogadható, hogy a csajok se arra nedvesedjenek, hogy milyen bájos, amikor mosogat. (persze van az a helyzet, de igen, az már egy másik post ;)
Nálunk az a mondás ilyenkor, hogy "már annyit mosogattam, hogy mellem nőtt.." ; mire a válasz leginkább az, hogy meg kell nézni, hogy tényleg-e, s mivel nem talál ott semmit, így máshol kell keresni ;)

2014.06.10. 15:32:42

kurvajó a poszt, Andi, minden soroddal egyetértek. De jó, hogy egy nő foglalta ilyen frappánsan össze a sztorit !
GRAT !!!

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2014.06.10. 15:50:52

Hi Hi !! Kövezzetek meg! Számomra a sok hozzászólásból az jött át, hogy sok mosogató Tarzan olvassa a blogot! Ők gondolom nem swingereznek de érdekli ez a világ őket!
Elképzeltem egy beszélgetést.
- Anyukám, menjünk el egy swklubba. Tudod amelyik...
- Tele van a szemetes! Inkább azon járjon az eszed!

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2014.06.10. 17:22:21

@gallusz: Hejja! Csak nem egy epés megjegyzés? :-)

ladislaw 2014.06.12. 12:23:40

Nagyon érthető, és jól kommunikált poszt ismét!

Akkor most hazamegyek, elmosogatok, aztán nagyon alaposat, kiadósat, szeretkezek, szexelek, döngetek, kefélek a csodás feleségemmel :-)
Mert bizony tudni kell többféleképpen, többfélén lerendezni a "gyöngédebbik edényt" :-)
Pusszanat Andi ;-)