Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy swinger nőci naplója

Rettenetes szexre megoldás a swinger?

2013/06/09. - írta: A.Halassy

"Kedves Andi!

Az lenne a kérdésem, hogy ha rossz a házasságunk, ajánlod-e a swinger klubot?

Fél évente van egy-egy szex köztünk, de az is rettenetes. Újításokra nem hajlandó, egy csomó dolog tabu neki (orál), régen nem volt, de nem mondja el miért változott. Kezdek kicsit kiakadni. Még csak most léptem be a harmincba, nem élhetek szex nélkül.

Nehezítő tényező, hogy mindkettőnknek a másik volt az első.

Köszönöm:
XY
(Az XY-t én írtam ide, mert nem az a lényeg, hogy mi a keresztneve. Egyébként teljes nevét írta alá, mint általában teszitek, ha megtiszteltek azzal, hogy hozzám fordultok! - A. Halassy)"

"Kedves XY!

Rendkívül nehezet kérdezel tőlem!!!

Tudom, hogy nem vigasztal, de nem vagy egyedül ezzel a problémával!

Bármit is írok Neked ebben a válaszban, azt a saját tapasztalataim alapján teszem, ha döntést hozol, legyen az megegyező az én javaslatommal, az a Te döntésed lesz.

Mindemellett megtisztelő, hogy kikéred a véleményemet.

Természetesen egy rossz kapcsolatot a swingerezés nem rak össze, oda csakis stabil pároknak javasolt elmenni, először körülnézni, aztán megbeszélni a "hogyan-tovább"-ot, őszintén, nyíltan és megismételni a látogatást, amikor az egyezség alapján vagy lesz szex, vagy nem! Ez a feltétel a Ti esetetekben nem adott.

A helyzetetek különösen terhelt, hiszen együtt kezdtétek a szexualitást, annak minden szendeségével, szemérmességével, tapasztalatlanságával. A férfiak - véleményem szerint - valahogy sokkal jobban bírják szex nélkül. És nem csak a magam libidójából indulok ki, hanem a keveset szexelő nők esetében is sokkal látványosabb a baszatlanság. Maga a nőiesség csorbul azzal, ha nincsen egy nő szeretve és nem csak mézes-mázos szavakkal, hanem sok-sok érintéssel és gyengédséggel, törődéssel mindezt a nemiségen keresztül is(!) kinyilvánítva, megmutatva, amibe beletartozik többek között a jó orális szex!

Mivel nem beszélgettek (mondjuk erről a témáról), így azt gondolom, hogy más kérdéseket is meg kellene hánynod-vetned magadban. Nem tudom, hogy van-e gyereketek, de ahogy azt sok helyen elmondják, gyerek miatt nem javasolt egy kapcsolat fenntartása. A magam tapasztalata alapján nagyon bánom, hogy nem akkor szakítottam meg a kapcsolatomat a gyerekeim apjával, amikor azok még apró kicsik voltak, sok kellemetlenségtől megkíméltem volna magam. Én is nagyon sok időt töltöttem azzal, hogy vártam a válaszokat, amik végül soha nem érkeztek meg. Valamit sunnyog az embered, erre közepesen nagy összegben fogadnék! (Tökéletesen mindegy, hogy mit sunnyog egyébként!)

Viszont, ha nincsen gyerek, akkor nem értem, hogy mit keresel mellette?!

Válaszolva a swinger klubra vonatkozó kérdésedre is... Ha maradsz a férjed mellett, mert szereted mindenek ellenére és a kapcsolatotok ér annyit - amit egy nem kommunikáló pasi esetében elég nehezen tudok elképzelni, de kinek a pap, kinek a papné - és nem akarsz érzelmi elköteleződést, ami egy állandó szerető esetében nem garantált, viszont szex kell, akkor megfontolnék egy klublátogatást. Egyedül. Javaslom a másik blogom (egynoelete.blog.hu) párkapcsolatos címkével ellátott írásainak az olvasgatását. (És kérdezz bátran, bármikor.)

Vannak férfiak, akik a swinger klubban még sokkal frusztráltabbá válhatnak, mint amilyenek. Pont ezért nem is kívánkoznak a helyre, még kíváncsiságból sem. Oda nem önbizalomhiányos vagy önértékelési problémákkal küzdő pasik járnak és még nekik sem biztos, hogy minden esetben egyértelmű elfogadni és látni más vagy egyes férfiak potenciálját, technikáját, kitartását, méretét. :-P

Légy okos! :-) Izgalmas harmincas éveiben járó nőnek lenni! ;-)

Puszi: Andi"

 

59 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://swingervagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr655353145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2013.06.10. 18:05:59

Örülök az új posztnak!
Csak a vége felé derül ki, hogy hölgy a kérdező. Megmenteni a házasságot swingerrel tényleg nem lehet. Ha egyedül látogatsz meg egy klubbot az változtathat a baszatlan állapoton. Kár lenne hagyni az éveket tétlenül hagyni telni. Vállald a korod és a nőiességed!
Döntened neked kell! Sok sikert!

mr_kiss 2013.06.10. 20:52:04

Teljesen egyetértek én is.. :)
amúgy ez ugrott be..

youtu.be/5ocbZhRQS9I

jánosbácsi (törölt) 2013.06.11. 06:00:19

Drágáim!

A stabil párok nem járnak baszatni magukat idegenek által. A stabil párok kiválóan elvannak egymással, mert valamit tudnak, valamit jól csinálnak! Ti a szerencsétlen magánéletetekre keresitek megoldásként a "akkor már basszunk mindenkivel, aki tetszik" sémát. Nem ítélkezem, de véleményem van: szerencsétlen béna picsák vagytok, akiknek egy normális férfi sem jutott!

irónika 2013.06.11. 07:33:43

@jánosbácsi: miert van olyan erzesem, hogy a "baszatlan picsakra" valo kirohanasod a sajat frusztraciod kivetitese? Hat mit zavar az teged, ha valaki keresi az oromei forrasat? Miert baj az, ha valaki ettol boldogabb lesz? Mert te nem tudsz ide eljutni? Asszony nem engedi, vagy csak gyava vagy hozza? Na mindegy.

Ami a posztot illeti...
XY kerdese mogott azt erzem, hogy o valamiert, amit talan sajat maga sem tud megfogalmazni, ragaszkodik az emberehez, de a sex az nem palya naluk. Abban teljesen biztos vagyok, hogy akar egyedul, akar kettesben mennek el a klubba, elozetes szexhiany problema felderitese nelkul, a kapcsolatuknak - de legalabb a szexualis kapcsolatuknak - artani fog. Az embernek van masik noje az nem kerdes, tehat a klubba jaras csak abban az esetben segithet, ha az ember latva a parja megdugasat mas altal, feltekennye valik, minden mas esetben ugy fogja erezni, feloldozast kapott a hutlensegere es folytatni fogja a kalandozast, most mar leleismeretfurdalas nelkul. A kapcsolatra tehat ez nem lesz jo hatassal. XY-re jo harassal lehet, ha szexre vagyik, de szerintem o szeretetre vagyik inkabb, azt pedig nem tudom, hogy a klubban meg fogja e lelni

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2013.06.11. 08:05:23

@jánosbácsi:
Jó ha van véleménye! Jó ha kellő ismeret is társul hozzá.
Elolvastam több hozzászólását más blogokban is, többel egyet is értek! Tehát nem ítélkezem.
Kérdezek.
- Hol lehet normális férfit találni és miről ismerhető fel?
- Hol lehet normális hölgyet találni és miről ismerhető fel?
Fontos lenne a válasza! Talán még nem késő!

hot-spot (törölt) 2013.06.11. 08:14:52

A dugatlanság súlyos egészségkárosodást fog okozni.
Mondjuk lehet hogy elég lenne egy nagy faszú szerető is,nem kell mindjárt tömeg szexelni klubokban.SS

Netuddki. 2013.06.11. 08:21:34

Tessék! Itt a példa, ami miatt nem tartom jó ötletnek az ilyen és hasonló blogok kirakását az index címlapra. Akit érdekel a szvingerezés, az beírja a gugliba aztán megnézi. De az, hogy így a zemberek képébe tolják, egyesek azt hiszik ez egy teljesen normális viselkedés és nem valami seggszuális deviancia. Csodálom még, hogy az álszent kicsi de nem pártosok még nem tiltatták be.
Persze azt is lehet mondani mi közöm hozzá. Gondolom akik ezt mondják azok az út mellett is félrefordítják a fejüket ha balesetet látnak és továbbhajtanak...

Netuddki. 2013.06.11. 08:25:12

@gallusz: "- Hol lehet normális férfit találni és miről ismerhető fel?
- Hol lehet normális hölgyet találni és miről ismerhető fel?"

Keresni köll bammeg! Keresni. Évekig, de lehet évtizedek is kellenek hozzá. A sültgalamb csak nagyon ritkán röpül a szánkba. C'est la vie...
Muhaha!

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2013.06.11. 08:40:09

@kovi1970: :D
Hol lehet repülő sült galambot találni és miről ismerhető fel?

Netuddki. 2013.06.11. 08:47:31

@gallusz: Ja, hogy egy faszkalap troll vagy? Akkor tekintsd tárgytalannak. Mennyé szvingerezni! Ott biztos találsz normális tőgyet...

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2013.06.11. 08:50:59

@jánosbácsi: Nekem nagyon normális pasi jutott!

És a többest kedvelő párok is nagyon normális embereknek tűntek! Gondolom személyesen nem találkoztál sw-vel, illetve valszeg találkoztál, csak a Te orrodra nem kötötték, hogy milyen szórakozást űznek.

@irónika: Nagyon összetett a dolog... Valami miatt vele van, ez nyilvánvaló, de hogy kap-e elég szeretetet? Nézd, először azt mondod, hogy van szeretet csak szex nincs, aztán meg szeretetéhesnek mondod a kedves levélírót!
Egy párkapcsolatban, ha nincsen szex, akkor a szeretet elég instabil lesz.

És bizony van olyan pasi, aki nem dug félre se, meg otthon se... A pasik mintha máshol is ki tudnák élni a kreativitásukat vagy egyszerűen nem ad akkora élményt nekik, hogy inkább nem strapálják magukat. Valljuk be, van olyan szex, ami inkább ne történt volna meg... na, ha csak az van opcióként, akkor lehet, hogy le lehet szokni róla.

@hot-spot: Nem kell tömegekkel szexelni sw klubban... Simán lehet kettesben az ember lánya és fia, de nyilván opció ez is. A szeretővel szemben a swklub azért is jobb, mert tuti, hogy kéznél van a hely akkor, amikor az ember akarja, míg időpontot egyeztetni valakivel, aki pont akkor ér rá, amikor pont le lehet lépni.

@kovi1970: Ezt is megmagyaráznád: ilovebalaton.hu/esoprogram/2013-05-30/a-szexpanoptikum

(Azért izgat Téged is, ha mindig itt lógatod a kolbászodat!)

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2013.06.11. 08:57:59

@kovi1970:
Igen, ez jogos felháborodás volt részedről! Általában nem trolkodok. Most talán a napsütés és a jó kedvem rovására írom. Bocs.

Netuddki. 2013.06.11. 08:58:58

@A.Halassy: "Ezt is megmagyaráznád:"

Persze. Mindenből pénzt lehet csinálni amiért valakik hajlandóak pénzt kiadni...

Netuddki. 2013.06.11. 08:59:53

@gallusz: Meg...
Csak nem lehetett kihagyni. ;)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2013.06.11. 09:03:45

@kovi1970: Arra gondoltam, hogy a képek témája... kora... de hagyjuk! Köszi, hogy figyelemmel kíséred a blogot és fenntartod az egyensúlyt, a kommentjeiddel pedig azokat képviseled, akik inkább nem szexelnek többesben, amit egyébként én is normálisnak tartok, hasonlóan hozzád, annyi különbséggel, hogy én tudom milyen többesben.

Sadist 2013.06.11. 09:15:10

Ja, hogy a posztoló nő? Ezt mondjuk előbb is írhatta volna, mondjuk a bemutatkozás környékén.

Egy nő ne panaszkodjon már a szexhiány miatt. Ők annyit kefélnek, amennyit akarnak, ráadásul ingyen.

irónika 2013.06.11. 09:21:43

@A.Halassy:
"Nézd, először azt mondod, hogy van szeretet csak szex nincs, aztán meg szeretetéhesnek mondod a kedves levélírót!"

Először nem azt mondtam, hogy van szeretet, hanem azt, hogy ragaszkodik a levélíró, az nem is kicsit más. Neki valamiért kell ez az ember, ami persze sok mindnből fakadhat, akár abból is, hogy ő alapvetően szereti (ez nem jelenti azt, hogy a pasi is szereti), de lehet ez anyagi függés vagy egyszerűen csak kapcsolati függőség, meg még a fene se tudja mi minden.
Szerintem a levélíró a szex megújítását, fellendülését várja a klubtól, erre pedig szerintem az ő helyzetükben nem alkalmas. Azt pedig végkép nem tartom helyesnek, hogy ő maga menjen el (pláne nem titikban).
Azt gondolom, hogy a kérdést te onnan közelíted meg, hogy a levéríró mit nyerhet a klubbal - leginkább szexuális örömforrás oldaláról, ami természetesen nagyon fontos. Az ő levelében én pedig azt éreztem, hogy arra keres választ, hogy javulhat e a szexuális kapcsolata az emberével, ha elmennek egy klubba. Erre pedig - az én válaszom az - hogy aligha, mert az otthoni szexuális problámájuk forrása nincs felderítve, ergo a klubba menetel simán lehet olaj a tűzre, a levérlíró pedig nem kitolatni akar a kapcsolatból, hanem megmenteni, megjavítani.

Azt nem mondom, hogy a levélíró célja helyes, mert lehet, hogy el kellene ereszteni az embert, de a válaszod szerintem félrevezető. Egy fontos gondolati lépést ugyanis kihagy. Ha ő egyedül megy le a klubba, azzal vélhetően felgyorsítja a kapcsolata felbomlását, az pedig nem derül ki, hogy ő ezt akarja e.

Én azt gondolom a levélírónak fel kellene derítenie először megában, hogy mi a célja és ha kell ehhez keressen fel pszichológust vagy szexuálpszichológust és ne egy swinger klubot, mert széles önismerte, az ő esetében nagy szerencse és komoly nyitottság kell ahhoz, hogy ott sikert érjen el.

Ami pedig a férfiak szexmentes életét illeti, nehezen hiszem, hogy van egészséges férfi, aki fél évig kibírja szex nélkül. Lehet, hogy a szex kimerül nála egy önkielégítésben, mert ott vannak sikerei ezért máshol nem próbálkozik, de fél év szex nélkül szerintem semelyik nemnél és semelyik korosztálynál nem normális.

hot-spot (törölt) 2013.06.11. 09:26:46

@A.Halassy: Engem semmi ilyesmi nem izgat.Úgyhogy ez most nem jött be.

hot-spot (törölt) 2013.06.11. 09:33:36

Ezen a részen azért érdemes elgondolkodni;

...egy csomó dolog tabu neki (orál), régen nem volt, de nem mondja el miért változott....

Felvázolok pár lehetőséget a miértre;
-Olvasta Michael Duglas hülye nyilatkozatát,miszerint attól lett torokrákja,hogy sok pinát nyalt
-A poszti pihája nem volt elég tiszta,és a pasi megundorodott a pálpusztai sajttól.
-A poszti vizelete elcsöppent és a pasi nem szeretné ha újra arcon pislantaná.
-Felemásan borotválkozott meg a poszti,vagy sehogy.Lehet hogy szúrta a pasi nyelvét,vagy hányingere lett a látványtól hogy a muff kopasz,lejjebb meg őserdő van.
-A pasi találkozott egy jobb muffal és azóta nem vágyik a felesége dagadt cunájára.

Kb ennyi tömören.

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.06.11. 09:42:23

@irónika: Ugyanaz jön le nekem is a levélből amit te leírtál. És a válaszom is ugyanaz lenne, egyértelműen nem.
Mint Andi is írta, a swinger klub kizárólag minden téren stabil párok esetében működik, és a posztban bemutatott kapcsolat egyértelműen nem ilyen.
Olyasmi ez mint a csokitorta. Változatos, kulináris örömforrásként szolgáló étkezés után kiváló desszert, de étvágytalanság, vagy gyomorrontás kezelésére teljesen alkalmatlan.

A leírt jelenség egyébként szerintem teljesen átlagos. Közhely, de mint minden ilyen éppen ezért sok igazság is van benne, soha nem szabadna beleragadni az első nagy szerelembe, vagy abba amit az ember annak gondol. Nem véletlen, hogy a legtöbb ilyen kapcsolat zátonyra fut.
Sokan (főleg a nők) ezt valamiféle kudarcnak élik meg. Pedig nem kellene. Ez természetes változás, mint ahogy az is természetes hogy a pár tagjai nem azonos ütemben, és nem is feltétlenül ugyanabba az irányba változnak. Nem kell ragaszkodni valamihez ami nem működik csak azért mert azt megszoktuk.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2013.06.11. 09:45:00

@hot-spot: Édi vagy! Nem ajánlgattam a programot, hanem leírtam a véleményem! :-*

Jó, hogy Te is leírtad a szeretősdit, mert ez jut eszébe először az embernek, pedig lehet, hogy több nyavalyával jár, mint előnnyel...

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2013.06.11. 09:54:12

@irónika: Igazad van, benéztem!
A titokbant én nem javasoltam, hanem a másik blogomat, egyébként, hogy titokban vagy nyíltan vagy együtt megy az ember félre, mindegyik ugyanolyan nehéz ügy! egynoelete.blog.hu/2013/02/05/egyik_sem_konnyu

Én onnan közelítem meg, hogy ha nem beszél vele a férje, nem válaszol, nem tesz, akkor ott komoly bajok vannak. Vallom, hogy fontos a szex, meg meg is élem, élem a vágyaimat, attól még nem a két lábon járó szexualitás vagyok... Ebben a posztban a két blog kissé keveredik... Ha elolvasod a válaszomat, akkor látod, hogy úgy kezdem, hogy a sw nem megoldás! Így kezdem. Aztán, mivel ez a kérdése, válaszoltam rá érdemben is, hogy ha érdekli, akkor menjen el egyedül. Én úgy válaszoltam, hogy egy felnőtt emberrel leveleztem, aki valamiféle önismerettel rendelkezik. Ezt a feltételezést meg kell adnom neki, több okból is, felveti a problémát és megoldás keres rá.

Így van, nem egészséges szex nélkül élni, attól még vannak akik így élnek. Nem egészséges csak tésztán élni és gyerekek nőnek fel alultápláltan. Vissza a témához. Az önkielégítés számomra nem tartozik a szexbe.

jánosbácsi (törölt) 2013.06.11. 09:55:38

@gallusz: Ha ezt nem tudod, sajnos nem tudok segíteni! De kérdezd a swingernőcit....hatalmas tapasztalat lehet mögötte!

Cavalcanti 2013.06.11. 10:01:51

Egy férfi, aki elzárkózik az orális szextől? Vannak itt bajok kérem szépen.

Cavalcanti 2013.06.11. 10:07:16

Én csak akkor járnék ilyen helyekre,ha nem lennék párkapcsolatban. Amíg szingli voltam, nem hagytam ki a felkínálkozó lehetőségeket. A baszatlan picsákra pedig kifejezetten utaztam. :)

irónika 2013.06.11. 10:09:20

@AdélAnita: Szerintem nem az a kérdés, hogy első szerelem e vagy sem. A kérdés az, hogy jól érzem e benne magam vagy sem. Megmaradtam e olyannak aki vagyok/lenni akarok vagy nem. Jól esik a tükörbe nézni vagy sem. Reggel, ha meglátom az ágyban örülök a jelenlétének vagy sem? A munka végét csak azért várom, hogy ne kelljen dolgozni vagy azárt is mert láthatom, mert beszélhetek vele, mert rámnéz, mert megsimogat, mert együtt vagytok mert...
Ha ezek közül túl sokra mondjuk, hogy nem, akkor gubanc van, ha az első vagy ha a tizedik nagy szerelemben vagyunk.
Persze ehhez észnél is kéne lenni, mely szerelem estén nem kicsit nehéz...
Amúgy minden másban teljesen egyet értek.

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.06.11. 10:15:01

@irónika: Persze, így van. Csak azért említettem az első szerelem dolgot mert a posztban arról van szó. Meg mert tényleg elég általános jelenség hogy a harmincas évek elején megy tönkre a legtöbb ilyen gyerekszerelemként indult kapcsolat.
De ezt leszámítva igen, igazad van, teljesen mindegy hányadik, és az mindegy hogy milyen idős az ember, ami nem megy azt nem kell erőltetni. Pláne ha ez még csak nem is okoz örömet senkinek.

irónika 2013.06.11. 10:32:36

@A.Halassy:
Hú de sok minden jut eszembe.
Nem mondtam, hogy javasoltad a titokbant - zárójelbe írtam, hogy az végképp nem jó (bocsánat, ha félreérthető).
Rendszeresen olvasom a bejegyzéseid, mégha ritkán is (lehet eddig sose) szóltam hozzá. Ezek alapján már kialakult bennem egy kép rólad és ezért a természetedért nagyon irigyellek, mert nem szexmániás, pláne nem szexéhesnek tartalak, hanem szabadnak. És nem szabad szexialutásúnak, hanem szabad gondolkodónak, szabad lénynek, aki nem szabadul a rabságtól, hanem nem engedi, hogy rab legyen, se másnak, se magának. Egyszerre tudsz ragaszkodni és elengedni. Azt nem tudom, hogy ezzel az attidűddel lehet e családot alapítani (nem vagyok benne biztos), de szabadon élni nagyon lehet. És ezt irigylem, mert én - persze - rab vagyok, hagytam, hogy rab legyek és nem vagyok képes szabadulni, bár nagyon szeretnék. (De az ez egy másik téma.)
Pont a blogod döbbentett arra rá, hogy nem vagyok alkalmas pl. a swingerezésre (sem). Szexuális kiváncsiságom hozott a blogodra, meg a fantázia, hogy milyen jó lenne ilyen helykre járni és itt döbbentem rá arra, hogy milyen messze vagyok attól, hogy jól is érezzem magam egy klubban. Hogy bár úgy gondoltam, hogy nyitott vagyok és befogadó, de beleélve magam a heléyzetkbe kiderült, hogy csak a fantáziám szabad és csak ott belül vagyok szájhős, egyébként nyuszi lakik idebent.
Szóval sokat segítettél az önismertemben, amit köszönök.

Mindezt azért írom le, mert úgy gondolomtam, az átlagosnál jobb az önismeretem, de egy adott területen pont te döbbentettél rá, hogy még, ha így is van, az is kevés, ami felveti, hogy más területen milyen hiányosságaim lehetenk...
Az, hogy valakit felnőttnek kezelsz ne jelentse azt, hogy rendelkezik önismerettel. Szerintem a fenti levél pont arról árulkodik, hogy a levélírónak gőze sincs arról miben van, még a saját helyzetét sem ismeri, nem hogy a pasijáét. Olyan kérdést tesz fel, amiről - így külső szemlőlőként - gyorsan levágjuk, hogy tévút és nem a kapcsolat javítását, hanem rombolását gyorsítja.
Ha elolvasod újra amit írtál, két dolgot javasolsz. A swingerezés nem ajánlott problémás kapcsolatokban, de neki magának javaslod a sexuális igényei kielégítése érdekében. Biztos vagy abban, hogy egy ilyen kapcsolatban élő nő számára a swingerezés megoldás? Ha már nem a pasijával lévő problémáját oldja meg, akkor előbb javaslok egy szeretőt, akitől megkapja a szeretet szexualitás nélküli részét is, mint swingerezést a vágyak kielégítése érdekében.
Mindemellett továbbra is minden tiszteletem!

irónika 2013.06.11. 10:33:34

@AdélAnita: Jogos, nem fogtam, hogy a posztban ez említésre kerül és erre reflektálsz.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2013.06.11. 10:54:11

@irónika: Köszi, hogy mindezt leírtad és <3!

Ja, ja, ja! Nem egyszerű az élet... de legalább nem unalmas!

Most beszélgetünk, nem vita az, ha ellentmondunk egymásnak, de mindenképpen tanulságos, ha érvek és ellenérvek sorakoznak!
Én nem vagyok a szeretősdi híve, de elfogadom, hogy megoldás sokaknak és elviselhetővé teszi az életet, a másik életet. Tegyék! Nem agitálok ellene, attól még látom az előnyét, hátrányát, nyilván voltam benne, ha nem próbáltam volna ki, akkor nem beszélnék róla ilyen vehemnciával.

Ha önismeretnél tartunk: kedves levélírónk sem valószínű, hogy járatos a testi szerelem dolgaiban és egy szerető, - akit mi alapján választ és honnan szed össze, kérdezzük meg a fenti kommentelők közül valakit (talán @gallusz tudna is érdemben hozzászólni) eleve egy óriási problémát zúdít a nyakába -, szóval akad egy szerető, honnan tudja, hogy azt fogja adni neki, amire ő vágyik illetve, amire kíváncsi? Tudod, hasonló a hasonlót! Bátortalan és egy másik bátortalannal hozza össze a sors vagy kíváncsi és egy másik kíváncsival, tapasztalatlan és egy másik tapasztalatlannal?

Ha felmerül, hogy el mer, akar, tud menni egy sw klubba, mert akkora az elhatározása/kétségbeesése, hogy tettekre szánja el magát, akkor ott tuti biztos kap olyan impulzusokat, amik közelebb viszik az önismerethez, hogy elkapja a tökét a férjének például, vagy kirúgja a fenébe, vagy találjon egy szeretőt, akivel nem küzdeni kell.

Tudod, ahol ők tartanak, onnan csak nagyon keveseknek van visszaút és nem harmincon elején lévőknek, hanem inkább a negyvenhez közelibbeknek - alulról vagy felülről, az mindegy -, nekik van annyi élettapasztalatuk, együtt megélt, közös, jó-rossz ügyeik, eszük, higgadtságuk, hogy esetleg helyre tudják hozni.
A visszaút alatt értem azt, hogy normális kapcsolatba vissza. Élhetnek együtt, mint a mesében, amíg a halál el nem választja őket. Így, ahogy most vannak, beszélgetés és szex nélkül. Évszázadokig többnyire ez volt a házasság. Csak mellette voltak nyilvános házak és lovászfiúk. ;-)

Kacsura 2013.06.11. 11:24:00

@jánosbácsi: Sokunk véleményét megfogalmaztad, köszi érte.

istvan_h (törölt) 2013.06.11. 13:28:55

Csak egy tipp, nem lehet hogy a férj - hogy is mondjam - bemelegedett?

hot-spot (törölt) 2013.06.11. 13:53:22

@Cavalcanti: Azaz!
Vagy buzi lett,vagy a piha lett büde, netán csoffadt!DDD

ladislaw 2013.06.11. 14:09:54

@hot-spot: Nem gondolom, hogy a testi tényezők az okai a történteknek, itt komoly lelki problémák vannak, amik már évekkel ezelőtt elkezdődtek...
Mert ha szereti két ember egymást, akkor ez a fizikai változás ellenére megmarad.

Sadist 2013.06.11. 14:20:46

@istvan_h: Vagy egyszerűen megunta, hogy az asszonynak orális szex kell, cserébe viszont nem nagyon akart adni.

Thresher 2013.06.11. 15:29:12

Kicsit zagyva az egész... nem akarok közhelyeket puffogtatni, de ha két ember nagyon szereti egymást, akkor a testi dolgokban nincs tabu.

Egyszerű, akit szeretek, azt elfogadom és nem félek tőle, de ha pl. nem engedem az orált, akkor nem az aktustól félek, hanem a partneremtől, mert "mi van ha bántani fog?" Ez gáz.

Persze lehet hogy másnak az orál olyan mint a kútbaugrás, de belátható, hogy a kettő nem ugyanaz, illetve bemesélik maguknak dehogyis nem az.

A szex azért jó indikátor, mert megismered a másikat, de nem úgy,hogy vajon hány cukorral issza a kávéját, de még nem is arról van szó hogy ki hogy szop/nyal, hanem a szexhez mint folyamathoz hogy áll hozzá: egy valami, amit gyorsan le kell zavarni aztán nyomás zuhanyozni, vagy az együt eltöltött idő számít.

Egyéjszakás kalandnál sántít a helyzet, hiszen nem megismerni akarom a másikat, hanem legtöbbször csak istenesen megbaszni, de ettől függetlenül ugyanúgy jobban megismerem a másikat, még ha a másik esettől eltérőn nem is a célom.

Szóval ha nincs bizalom, akkor nincs semmi, első szerelemnél meg pláne, hiszen nincs mivel összehasonlítani, így most azt érzi csak hogy "fura" a helyzet, míg ha már túl lenne pár kapcsolaton (vagy párkapcsolaton), akkor már rég tudná, hogy lépni kell, és ázni ebben a posványban.

Thresher 2013.06.11. 15:31:40

@Thresher: *nem ázni

Minek zavarnak a munkahelyen? :)

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2013.06.11. 16:40:32

@jánosbácsi:
Bátyám! Meg akar tréfálni! :-)
Először azt írja: "A stabil párok nem járnak baszatni magukat idegenek által....szerencsétlen béna picsák vagytok, akiknek egy normális férfi sem jutott! "
Most meg oda küld tanácsért?

@hot-spot:
Valóban ellehet gondolkozni! Ezek körülmények. Keressünk megoldást is!

@AdélAnita:
Örülök, hogy látlak. Észre vetted itt is ki lettem oktatva!
A véleményeddel egyet értek.

@A.Halassy:
Jó látni, hogy nagyjából egy véleményen vagytok, vagyunk. Természetesen szívesen elmondom a véleményem, válaszolok ha valaki megkeres itt vagy privátban. (Általában kevésbé vagyok dilis mint ma.)

@Thresher:
Igazad van, itt viszont nem szereti két ember egymást és szaporodnak a tabuk.

Egyéjszakás kaland inkább a trófea gyűjtők és az egyébként jól ellátottak, hirtelen elcsábultak pályája. Itt tartós hiány állapotról van szó! Jöhetne "szerető" sok nyűggel, bajjal, zsákba macska. Ez nem tűnt kívánatosnak a levélből. Kevesebb rizikót rejt az sw és ismerkedni ott is lehet. Megmenteni a házasságot itt? Nem látom esélyét. Nyújtani lehet mint a rétes tésztát, de annak is van határa.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2013.06.11. 17:07:40

@Thresher: Tetszik a kommented! Igazat szólottál!

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2013.06.11. 17:09:31

@gallusz: Engem érdekel a véleményed, részletesen!

Én nem érzékeltem, hogy zizi lennél... nem jól a receptoraim, vagy nem számítok ilyesmire Tőled! :-)

hot-spot (törölt) 2013.06.11. 18:38:05

@gallusz:
Valóban ellehet gondolkozni! Ezek körülmények. Keressünk megoldást is!

Válasz erre;
Műpéniszt a posztinak!

Thresher 2013.06.11. 20:48:26

@A.Halassy: :)

Én azt hangoztatom évek óta, hogy a szex olyan mint az evés: Eszel, ha kopog a szemed az éhségtől, és eszel, ha csak megkívántál egy kis epret.

Folytatva az analógiát, levélíró eddig kenyéren és vízen élt, de neki már a svédasztal kell. :)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2013.06.11. 20:55:01

@Thresher: Magam is előszeretettel hasonlítom a szexet az evéshez!

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2013.06.11. 21:09:02

@A.Halassy:
Hát való igaz amely testrészeinket használjuk az evéshez elejétől végig, ugyan azokat használjuk a szexben is! Pl a szem amellyel gusztálgatjuk a terítéket! :D

Thresher 2013.06.11. 21:17:22

@gallusz: Milyen igaz... Továbbá az is lényeges, hogy megmaradunk-e a rántotthús-kruplipüré párosnál, vagy kipróbálunk valami új étket, még ha az elsőre furcsának is tűnhet.

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2013.06.11. 21:21:00

@Thresher:
Végig a nemzetetek ételein! Kezdhetjük a svédasztallal!

Thresher 2013.06.11. 21:23:26

@gallusz: Na de hol marad az előétel?

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2013.06.11. 21:31:11

@Thresher:
Hol marad, hol meg nem!
Az asztal felé haladva szemmel már előre lehet élvezni, a gyomrot készíteni.
Finoman falatozva nem habzsolva kell kezdeni.
Értékelni tányért, terítést, virágtálat az asztalnak ékét.
És társunk szemében azt a bizonyos fényt.

mr_kiss 2013.06.11. 22:44:50

Lesz itt miből válogatni a levélírónak :)
De a lényeg itt szerintem valami féle segítség nyújtásról szólt.Andi nem a swinger mellett tette le a voksát és szerintem ez így is van rendjén,bár még ettől lehet egy alternatíva.Szerintem a legfontosabb ilyenkor ha az ember magába néz,s megvizsálja mi is van benne,s bármi legyen is azt meg kell beszélni,ha már van egy párom.Aztán lehet valamit kezdeni az egésszel.Sok féle megoldás elhangzott,s hogy mi a jó azt mindenki maga dönti el.Egy biztos,az élet nem áll meg és élni kell,amennyire ez lehetséges.A korlátok,félelmek felodásával válik valaki szabadadabbá,s ez felelősséggel is jár.De el kell kezdeni,s ez elöbb vagy utóbb meg is fog történni.Én azt mondom jobb elöbb ;-)

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.06.11. 23:06:47

@gallusz: Mivel ezt már nem először jegyzed meg most már szeretnék rá reagálni. Szerintem nálam senki nem oktatott ki téged.

mr_kiss 2013.06.11. 23:55:46

@AdélAnita: Valahol mindenki oktat,tanít valamit és ezt észre lehet venni sztem.Valami ellen mész és van aminek elébe :) Mikor hogy,mikor mire vagy kész ;-)

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2013.06.12. 04:48:28

@AdélAnita:
OK vettem! Többször nem említem!
Akkor egyszerűen örülök neked!
Örülök ha látom harisnyás popsis ikonod!
Örülök, hogy van egy AdélAnita valahol!

AdélAnita · http://levelekrolunk.blog.hu/ 2013.06.12. 07:57:58

@gallusz: Köszi! :-) Csak megtaláljuk újra a közös hangot.

gallusz · http://szemezgetek.blog.hu/ 2013.06.12. 20:32:26

@A.Halassy:
"Én nem érzékeltem, hogy zizi lennél... nem jók a receptoraim, vagy nem számítok ilyesmire Tőled! :-) "
Jók a receptoraid! Nekem legalább is úgy tűnik. Talán ezt az oldalam nem láttad eddig.
Vicc: Olyan sok oldalú vagyok, hogy az már gömb!
süti beállítások módosítása