Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy swinger nőci naplója

Csöpögős történet

2012/06/04. - írta: A.Halassy

Többektől hallottam, hogy romantikus vagyok. Megfigyeltem magam és rá kellett jönnöm, hogy tényleg az vagyok! :-) Vállalom: Imádom A Romantikus Pillanatokat. Megtévesztőek lehetnek az én érzelmekkel teli jeleneteim, de ezeket betudom az egyéniségem megnyilvánulásának.

Gondoltam, hogy romantikus lesz, mert nem lehetett más. Ha más lett volna, akkor mára jelentőségét veszítette volna, és valószínűleg nem is emlékeznék rá. Azonban az esemény eseményfolyammá duzzadt és remélem hosszasan fog tobzódni és hömpölyögni a jövőben is.

Olvasgatom kedvenc klubom üzenőfalát, ahol kitűnik egy hirdetés a sok megszokott közül. Könnyed, közvetlen, határozott, tényszerű. Megírom neki, hogy korrektnek találom és sok sikert kívánok az első klubozásához. Ha lesz dolgunk egymással, akkor úgyis összefutunk. Az élő ismerkedés és egymásra kattanás izgat. Be is fejezzük a levelezést.

Pénteken nagyon feszülten érkezem a klubba, amit a barátnőm azonnal levág. Előtte nehezen palástolom. Ő persze mindig csillogó szemekkel érkezik, mert péntek délután a pasijával hempereg, a klubba csak(!) szórakozni jön. Én is hempereghettem volna napközben, de nem volt alkalmas az időpont, vagy a hely, a pasi annál inkább, de ki kellett hagynom. Ez több, mint érzékenyen érintett. Talán emiatt is az az előérzetem, hogy nem leszek rendesen megdugva.

Koktélozunk a bárban 'A'kával, a barátnőmmel. Nagyon sok ember van megint, teljesen tömve az egész hely, pedig nemrég nyitott. Feltűnik egy szexi pasi a tömegben, könnyed és határozott, azonnal levágom a stílust! Odajön 'A'kához köszönni, így meg tudom kérdezni, hogy ki ez a tag. Gyorsan kiderül, hogy a korrekt pasi (KP) az üzenőfalról. Hm. :-P

Lemegyünk a legalsó szintre, ahol szinte összeütközünk KP-vel. 'A'kám eszméletlen buja nő. Ha valaki tetszik neki, akkor megszerzi. KP tetszik neki. Látom a szemén, hogy nem fogja elengedni a tagot csak, ha már megkapta, amit akart. Az egyik kanapéra ülteti és érzéki játékba kezd vele, amit a KP várakozással telve élvez, tekintetével követi mozdulatait és néha rám is átnéz. Én a mellettük lévő kanapén ülök és figyelem őket. Amikor 'A'ka beindul, már csak élvezi a kényeztetés. Van kedvem beszállni. Szeretném, ha kedves fogadtatásban részesülne az első látogatásakor. Közelebb húzódóm és a karját végigcirógatom vállától a kézfejéig, az ujjaira egyenként egy-egy csókot nyomok, én így kényeztetem. Az ágyékához téved a tekintetem. Basszus mekkora farka van!

Elmosolyodom és 'A'ra nézek, aki elkezdi levenni az alsóját. Először 'A' ízleli meg, majd odakínálja nekem a farkát és hol közösen, hol külön-külön szopjuk. Átvonulunk a tatamira. 'A' felszólít, hogy dobjam magam hanyatt. Nyalja a puncimat, aztán már ujjazza is, ezt nagyon finoman kombinálja, közben KP hátulról dugja. Amikor elélvezek, 'A't tovább dugja hátulról én próbálok valamit segíteni nekik, de 'A' új pozíciót keres „Spriccelni akarok!” Hanyatt fekszik és így dugja a pasi tovább, én a háta mögött vagyok és simogatom a hátát. Gondolom, hogy 'A' hamarosan elélvez és akkor spriccel, hátrébb húzódom, de már késő, az egész combomat beteríti kéje nedve. A pasi hanyatt fekszik, piheg, a farka meredezik. 'A'kám odakínálja, de mivel a pasit most csinálta ki 'A', nem is tudom, hogy mennyire vagyok lelkes a továbbiakhoz. Ő is másra mozdul közben és arrébb csúszik, hogy egy induló gabalyodásba keveredjen. Én elmegyek tusolni. Ez az estém szépen zajlik reggelig.

A hapsinak másnap írok egy mailt, hogy remélem jól érezte magát, egy másik napon is látogasson el a klubba, hogy még több élménye legyen és megjegyzem, hogy szép a farka. Szó szót követ, beazonosítjuk egymást és örülünk egymásnak nagyon. Hétfőn mail vár a postafiókomban. „Tigrisem...” kezdi a megszólítást, ráérnék-e keddenszerdán, hogy befejezzük, amit elkezdtünk olvasom a folytatásban. Keddre beszéljük meg randit.

Pontosan érkezik. Rózsával, behűtött vörös pezsgővel, válogatott, egyforma színű és méretű eprekkel kedveskedik. Megkérdezem, hogy letusolna-e és abban bízom, hogy én is kissé feloldódom, ha már csak alsógatyában vagy anélkül van.

Az ágyon heverve élvezzük a finom pezsgő és az eper keveredő aromáját. Nagyon gyengéden ér hozzám. „Engem lehet kényeztetni!” mondom neki. „Ez elvárás!” válaszolja és valóban odaadó, figyelmes, gyengéd és alapos. Élvezem a társaságát! :-) Mindent viszonozni szeretnék neki! Meg is teszem. És aztán dugunk, először hanyatt fekve esik nekem, aztán négykézlábra fordít és úgy dug meg, majd lenyom az ágyra, lehetetlen megmozdulnom, a vállamba kapaszkodik, a farka a méhszájamat döngeti, belém mar és én élvezem. Aztán lelassulunk. Lecsusszanik a puncimhoz megint és élvezésig nyal, aztán megkérdezi „Folytassam még?”. Csak bólogatok, imádom, ahogy játékosan és minden rezdülésemre figyelve elégít ki. Megint ő következik, figyelem, hogyan mutatja, amit szeret, szeretem, ahogy irányít, hogy minél hamarabb megismerhessem érzékenységét. Élvezkedik és én is! Élvezzük, amit a másiknak okozunk és miközben élvezetet okozunk, egyben magunk is élvezzük.

A három órás menet végeztével egymás dicséretében tobzódunk egy ideig. :-)

Ki mondjon nekem szépeket, ha nem egy férfi! :-)

153 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://swingervagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr834565259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mrbateman 2012.06.05. 08:18:04

..."felszólít, hogy dobjam magam hanyatt. Nyalja a puncimat, aztán már ujjazza is, ezt nagyon finoman kombinálja, közben KP hátulról dugja"

..."És aztán dugunk, először hanyatt fekve esik nekem, aztán négykézlábra fordít és úgy dug meg, majd lenyom az ágyra, lehetetlen megmozdulnom, a vállamba kapaszkodik, a farka a méhszájamat döngeti, belém mar és én élvezem"

Ho-ho-ho-hoooo, hát 33 évesen kell rájönnöm, h. akkor én is romantikus alkat vagyok!?:-D

reálisan 2012.06.05. 08:22:35

Aki szokott dugni, nemcsak álmodozni róla, annak ez egy kamu fantáziálás.
Nem így folyik a szex, jó ha tudod...

A bóvli kormány most már a lottóval is csal!! 2012.06.05. 08:34:23

Mintha a Szíjj ártót, Gíró Szászt meg a Szalai Annamáriát hallanám...

mrbateman 2012.06.05. 08:42:01

@reálisan: Biztos forrásból tudom, h. a szerző várja a Magyar Urológusok Társaságának és a Független Magyar Nőgyógyászati Egylet vezetőségének válaszát a közelmúltban történt megkereséseire. Az Egyesült Bőr -és nemibeteg Therapeuták már biztosították segítő együttműködésükről.

Röviden a lényeg a jövőben sokkal reálisabb és objektívebb lesz a lakosság tájékoztatása szexuál témában (pl:10 legfontosabb tudnivaló lépcsőházon belüli házasságtörés esetére, Őszintén a prosztatamasszázsról - avagy örömszerzés, v. prevenció, Női Orgazmuskészség átfogó vizsgálata a Kárpát-medencében - különös tekintettel a Zirci kistérség nyugalmazott szövőnőire)...
...minden szubjektív elem, egyedi nézőpont, átélt élmény KUKA!

foxpic 2012.06.05. 08:51:35

Nem tudom, én szoktam így...

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.06.05. 09:09:20

őszintén be kell vallanom, hogy 3 órás menetet nem tudom, hogy bírnék-e, de egészen biztosan nincs rá igényem...

mrbateman 2012.06.05. 09:20:41

@vészmadár (pica pica): gondolom eperrel együtt értendő az időtartam...mondjuk azt is meg lehet oldani kanállal nettó két perc alatt, meg itt-ott megmártogatva, egy homorított gerinccsatornán, popsivágatba mértani pontossággal elhelyezve, melynek időszükséglete 1,5 óra.

Én magam is minden előjátékot, talán tulzott mértékű figyelmességet, simogatást beleszámolok abba a két félidő közti negyed órába, és még egy söré is ki kell menni, meg visszaérni kicsit korábban, h. volt-e csere a szünetben!:-DD

SzJ1982 2012.06.05. 09:43:45

Szánalomtenger...:)

Arcturus 2012.06.05. 09:45:27

Ebben a swingerben az a jó, hogy a fanok és a trollok is azt hiszik, hogy ez valami új hülyesége a világnak, de ki kell, hogy ábrándítsam őket: az ókori bacchanáliák hasonló célból és formában történtek, mint a mai swingeralkalmak. Csinálták is rendszeresen a pestisjárványig.

Szalacsi_Dezső 2012.06.05. 09:50:54

@Arcturus: "Csinálták is rendszeresen a pestisjárványig."
Az meg közeledik megint. :-)

Csókolom. Dessewffy Aurél vagyok. 2012.06.05. 09:59:39

@reálisan:
Mindenki úgy szexel, ahogy neki jólesik. Nem biztos, hogy mindenki úgy akarja, ahogy te. A fantázia pedig külön jót tesz az életnek úgy általában, nem csak a szexnek.

Ettől még viszont az a véleményem, hogy ez iparági promó, de ezt mások is írják.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2012.06.05. 10:00:26

Ez aztámn a romantika :D Bocs, rómantika, ha a post írásmódját visszük tovább :D

J.Fowler 2012.06.05. 10:03:39

@mrbateman: van egy cimborám aki, négykézlábra vágta az asszonyt és hátulról esett neki, azzal az alig leplezhető céllal hogy lássa a tv képernyőt. Picit zavarta, hogy az eredeti elképzelése szerint a dobozos tartalmának analízisát 15 celsius fokon elvégezve képzelte, de a kisszoba az aktusnak köszönhetően már nem tudta tartani az állandó 20 celsius fokos izoterm kamra szerepét, és nagy vízcseppek jelentek meg a doboz oldalán, mutatva mire végez a fogyasztási hőmérsékleten túl melegszik az ital. Szerencsére a meghitt perceket, egy délamerikai szakíotta meg, aki a hálóba paskolta a labdát, ő pedig felkiáltott hogy góól. Még akkor kirúgták, de a második félidőt már nyugodtan nézhette végig.

J.Fowler 2012.06.05. 10:14:50

Kell ilyen is A.Halas :-) ne csak mindig az a leteperlek, szétszedlek, szétkaplak action...jól esik ez a női léleknek :-)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.06.05. 11:11:22

@mrbateman: Először én is így reagáltam "romantika és én" témára, de be kellett látnom hogy a romantikus pillanatok esnek igazán jól... ;-) De, ahogy kezdtem: nálam így nyilvánul meg! :-)

@vészmadár (pica pica): ...idővel változik ez is... ahogy a tököd majd egyre jobban érzi a gravitációt! :-*

@J.Fowler: Mostanában a klubban is romantikázom, kettesben vagyok, max. hármasban... a gangbangbe csak megfigyelőként. :-)

Az iparági promózóknak: Aki klubba jár, annak nem kell promózni a klubokat, aki meg nem, annak túlnyomó többsége talán eljut a fantáziálásig, de a klubig a legritkább esetben. További jó olvasást! :-)

Arcturus 2012.06.05. 11:26:40

"Mostanában a klubban is romantikázom, kettesben vagyok, max. hármasban... a gangbangbe csak megfigyelőként. :-)"

Puhulsz, mi? :)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.06.05. 12:00:23

@reálisan: Ja, bedugod, kettőt mozdulsz aztán vége is, igaz?

@dr. _mmm_: Olvastál már Sanitól bármit is? Csak a stílusunk, a habitusunk és az egyéniségünk más, hogy a hajunk színéről ne is beszéljek, meg a farokméreti igényeinkről (mit hagytam még ki), más típusú pasik tetszenek nekünk! :-D

@Arcturus: Most ehhez van kedvem. Nem szaladnak el a pasik, én meg járok klubba, így a lehetőség bármikor adott 6 adott lesz! ;-)

R. · http://macskanyelv.freeblog.hu 2012.06.05. 12:07:04

"rózsa, behűtött vörös pezsgő, eper"

mi van átmentünk modorosblogba?

town 2012.06.05. 12:24:10

"válogatott, egyforma színű és méretű eprekkel kedveskedik"

Tehát génmanipulált epret vitt a csajnak.

HiphopStar 2012.06.05. 12:25:05

túros fasszal oda lehet állítani?

town 2012.06.05. 12:31:31

Ha valaki felfedezte A Romantikus Részt, az szóljon már, hogy melyik volt. :-)

yatumux 2012.06.05. 12:47:00

Csak megjegyzem, hogy az író egy sörhasas ötvenes postás vagy egy húsz éves pattanásos műegyetemista.

A lényeg, hogy férfi írta és beteg.

cso zsi 2012.06.05. 12:47:18

@town: Vagy a felváltva szopás, vagy a pezsgő a válogatott eperrel.

cso zsi 2012.06.05. 12:48:42

@yatumux: Ne aggódj, a sörhasas ötvenesnek legalább volt már alkalma átélni ilyesmit jópárszor, míg az író még csak pornófilmeken látott hasonlót.

mrbateman 2012.06.05. 12:51:43

Kicsit ingerlékeny vagy ettől a romantikázós hogyishívjákolástól!:-)...csak a gb a te világod!:-D

/az embereknek nem elég az amit látnak, v. tapasztalnak, mindíg a miérteket keresik...ha kicsit bonyolultabb a történet, akkor jönnek a konteók, mert a miértnek olyannak kell lenni - ez a kényelmes - amilyet szeretnénk/...ergo szerintem te egy 50-es faszi vagy, aki klottgatáyban irogatja a reklámokat!

Amikor pedig kirohansz, akkor meg naugyehogyugyeigazamvolt!:-)

nem akar az ökörcsorda legelni 2012.06.05. 12:52:22

@HiphopStar: ha viszel mellé tésztát is meg egy kis pörcöt, akkor minden további nélkül, illik megkínálni a többieket is, nem? :)

town 2012.06.05. 13:00:19

@cso zsi:

:-)Az első sorok alapján, azt hittem, hogy 1 verseskötet himbálózott a csávó farkán.

mrbateman 2012.06.05. 13:10:32

@A.Halas: Hjaaaj kiccica nagy teher ám ez!...az ad erőt a dolgos hétköznapokban, h. tudásommal az egész emberiséget szolgálhatom!

/ha majd 30 év múlva befejezed ezt a blogot, keress egy férfi strómant, aki arccal nyilatkozik a 2011-től napjainkig(2045) eltelt időszakról...nem tagadhatod meg az olvasóidtól azt hogy ne legyen igazuk!:-D/

szájhúzó kutya · http://szajhuzokutya.blog.hu 2012.06.05. 13:11:11

annyira fake! mit keres az ilyen béna maszatolás címlapon? de tényleg ez nem polgárpukkasztó, hanem szánalmas...

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.06.05. 13:13:44

@mrbateman: Köszi az ötletet! Mit javasolsz, hogy jelenjen meg először a nyilvánosság előtt? Klottgatyában? :-)

Perverz dió 2012.06.05. 13:32:21

Ez a szarfoshúgy blog még mindig működik ennyi kamu után is?

Arcturus 2012.06.05. 13:33:44

@A.Halas: Az hagyján, hogy nem szaladnak el, de mivel 1000 férfira jut 970 nő (már ha nem vagy öregasszony), még a statisztika is veled van!

mrbateman 2012.06.05. 13:34:53

Nem!
Szerintem fontos, h. perspektívát adj a kisembernek, lássa, h. hangyaszorgalommal lehet előrejutni.
2010 hitelválság, CHF (ma már alig emlékszünk erre az egzotikus betűszóra), elvesztett munkahely, totálkárosra tört biztosítatlan CHF Suzuki...Béla ebben a kilátástalan helyzetben döntött úgy, h. saját kezébe veszi sorsának irányítását, és bár régi álmát mevalósítani - nővé operáltatni magát - nem volt pénze, így kezdetben saját izgalmának fokozására kitalált erotikus történetek írásába fogott, akinek félve megmutatta elismerően veregették a vállát és egy hamiskás "Bélaeztnemgondoltuk" mosoly kíséretében bátorították, h. vállalja önmagát!
Swingerklubok bérirogatójaként nehéz évek után, saját klubot nyitott, majd minden megyeszékhelyre kiterjedő hálózatot alapított, ahol a vendég tudja, h. mindíg ugyanazt a kitűnő minőséget kapja a pénzéért! Segítette üzletét az, h. észrevétlenül brandet épített, amely idővel fogalommá vált nem csak kishazánk, hanem egész Európában.
Vágókép, pazar villa a Bakonyban/Pilis/Mátra, esetleg Dunaparti panoráma...a teraszon egy deres halántékú sikeres üzletember az asztalon sajttál, dió, bor, súlyos damasztabrosz.

Az, h. egy grafomán nő, aki tudja élvezni a szexet, az túl egyszerű!

Ahogy Jockey (Dallas) bácsi mondotta volt sokszor azért kell hazudni, mert az igazság hihetetlen!

Macropus Rufus 2012.06.05. 13:42:35

a teljes szöveg világ, megfogalmazás, látás mód azt sejteti, hogy aki ezeket a szövegeket írja az bizony férfi, és nem nő. Akkor gondolom ha ez fexik, akkor a szöveg nek sincs köze a valósághoz, inkább valami punci hiányos arc fantáziálása.

Arcturus 2012.06.05. 13:44:15

Igen, ügyes vagy: remekül kikövetkeztetted a lényeget.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.06.05. 13:44:33

@mrbateman: Bírom, amikor elszabadul a billentyűzeted! :-)

Bernáth Tarján, 4914 Olcsvaapáti, Nyár utca 40. (t 2012.06.05. 13:47:08

Ez egy szexhirdetés ez amúgy, vagy ki ez, vagy ki ez, vagy mi ez???

J.Fowler 2012.06.05. 13:48:17

Definiálja valaki a romantikát..köszi.

Mert ha találok egy olyat aki szerint romantikus, ha kinyalja imádott hölgyét, gyertyafényes hálószobában, és még egyet aki szerint ez már csak azért sem romantikus mert ezt nem szereti sem csinálni, sem fogadni...akkor az összes büdösbogár megszívta, mert mindez még mindig szubjektív...:-*

@A.Halas: tigrincs vagy kiccica? :-D teljesen belezavarodtam... :-D

jadu 2012.06.05. 13:53:15

azért az is sokat elárul, h mindenki azon van kiakadva, hogy nő vagy pasi-e A.Halas..meg, hogy swinger... de azon senki nem akad fenn, h vszínűleg nős pasikkal kúr és azok szeretője :D

(nekem tök mindegy, h nő vagy férfi, ha azt írja,h nő, akkor számomra az. period.)

szóval erkölcsileg senki nem akad fenn (tehát az oké, h nős pasasokkal kefél, és szeretője nekik, hisz több alkalom ugyanazzal az már rendszer, és feltételezem klubon kívül is összejár pár emberrel, lásd T. ;)), viszont az derült ki eddig számomra, h a legtöbben nem szexelnek eleget, vagy számukra a szex nem nyújt valami nagy élményt...

itt fröcsögnek a kis nyomorék kielégítetlen kis nickek... mind irigy :D

bocs, i've just fed the trolls :D

mrbateman 2012.06.05. 13:58:10

@J.Fowler: Szerintem kúrás utáni félmerev fasszal végigpaskolni két 20 éves gyönyörű ikerlány feszes seggét és hátát az romantikus! Legalább 85 teamácses és 3 jázmin illatú füstölő+halk jazz zene mellett természetesen, mert ezen kiegészítők nélkül szart sem ér az egész!

Remélem sokat segítettem!
(megyek excelezni, addig írjátok össze a kérdéseket, ma jó napom van mindenkinek megválaszolom)

J.Fowler 2012.06.05. 14:07:40

@mrbateman: tanksapkát akartál írni sztem....csak visszafogod magad :-)
végre egy eredeti romantikus :-)

A büdösbogarakkal mi a helyzet? majszolják az ecetes uborkát, és arcába suttogják kedvesüknek, hogy ugye bébi lehetne úgy is hogy felkapcsoljuk a villanyt? :-)

J.Fowler 2012.06.05. 14:17:14

Tudom miért tévedtek ide egyesek: az indexen a masszázs korai magömlésre blogbejegyzés elolvasása után, kerestek valamit amire gyakorolhatnak...a kis romantikusak...nem kellet sokat keresgélniük egyből alatta van a swinger ajánlás...

jadu 2012.06.05. 14:37:07

@A.Halas: basszus, így visszaolvasva nagyon félreérthető és sértő lehet a számodra, pedig pont nem téged akartak ekézni :D sorry.

de a lényeg nem is azon van, hogy ki nős és ki nem, hanem ebbe már inkább bele lehetne kötni, de neeeem, az itt kommentelők nem itt akadnak meg, hanem hogy nő vagy férfi vagy-e, és hogy senkinek nem lehet ilyen szexuális élete... hát big friggin' lol :D

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.06.05. 14:44:49

@jadu: Nem vettem magamra...

Egy korábbi bejegyzésemnél írtam valakinek, hogy ciki egy felnőtteknek szóló, felnőttek legkedvesebb játékáról, a szexualitásról szóló bloghoz olyan kommentet írni, ami megkérdőjelezi annak valóságtartalmát. A nő vagy férfi kérdést pedig a legtapasztalatlanabbak feszegetik, remélem elmúltak 18 évesek!

Röviden: egyetértek!

Macropus Rufus 2012.06.05. 15:06:35

@jadu: :))

- egy fikción alapuló sztori esetén erkölcsről beszélsz?
- erkölcsről beszélsz és közben egy szex-el foglalkozó blogot olvasol és reagálsz a hozzászólásokra
- mi legalább nem magyarázunk erkölcsről.

J.Fowler 2012.06.05. 15:24:38

@Macropus Rufus: "erköcsről beszélsz és közben egy szex-el foglalkozó blogot olvasol?" - jesszus ezt gondold át mégegyszer....te is olvasod, és kommentálod...ilyesmit a helyi lelkész sem mondana. Szedjél valamit! :-) vagy véletlenül tévedtél ide :-)

Macropus Rufus 2012.06.05. 15:46:22

nos, ha elolvasod mire válaszoltam akkor láthatnád, hogy miért is írtam ezt.
Ő volt kiakadva azon, hogy egy nő másik ember férjével kamatyol, nem én.
ezért írtam neki ezt.
Tehát inkább te gondold át megint ;)
Pont, hogy nem engem, hanem őt zavarta a dolog... Én meg pont leszarom.

Sierrababa 2012.06.05. 16:24:06

Huhh, azért félelmetes szociológiai tanulmányt lehetne írni az itteni kommentekből :)
Messzemenő következtetések a blogoló nemére, korára, no meg mindenki, akinek a "normálistól" (tehát heti max. 2x15 perc, azt is sötétben, takaró alatt), eltérő szexuális élete van, az romlott, perverz, vagy legalábbis renitens.
Tehát vagy imádnak szörnyülködni, hogy itt olvasgatnak, kommentelnek, vagy... k. irigyek, hogy van akinek a gyakori és hosszú a normális és erről még kedve is van írni. Komolyan nagyon jókat szórakoztam, amíg olvastam :)

A. Halas: mondd, mi nálad a romantika fogalma? :) Szerintem nem lett túl csöpögős ez sem.

J.Fowler 2012.06.05. 16:37:15

@Macropus Rufus: átgondoltam. akkor az összes büdösbogárnak szól. sorry. bár szerintem ő sem volt kiakadva, csak jelezte hogy azon még akár fel is lehetne háborodni.

@Sierrababa: kiváncsi leszek a válaszára :-) de minden bizonnyal helyes választ ad :-D

Sierrababa 2012.06.05. 16:44:17

@J.Fowler: biztos hogy helyes választ ad :) Mindenkinek más a romantika. Egyszerűen csak kíváncsi vagyok, hogy ő hogyan fogalmazná meg. amúgy "Halasan"

J.Fowler 2012.06.05. 16:55:08

@Sierrababa: a helyeset úgy értettem hogy....tetszetős? :-)

Csókolom. Dessewffy Aurél vagyok. 2012.06.05. 17:01:18

@A.Halas:
A fantázia-kérdéssel kéretik máshoz fordulni, én fantáziapárti vagyok. Az ember őrizze meg a képzelet erejét. A marketingkommunikációt és az üzleti részt viszont bízd rám, öregem, ahhoz jobban értek, vagy ne gyere ilyen ügyetlen stratégiával. Egy üzleti vállalkozás létezésének oka nem a baszás, az csak bónusz.

Csókolom. Dessewffy Aurél vagyok. 2012.06.05. 17:23:13

@HiphopStar:
:)))))))))))))))) közös lónak túros a fasza alapon?

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.06.05. 18:20:47

@Sierrababa: Romantikus, érzelmekkel teli, amikor kimutatjuk, hogy jól érezzük magunkat együtt, ennek eléréséhez meg is teszünk mindent, nem fogjuk vissza magunkat becézgetésben, kényeztetésben. Az érzelmek nem kell, hogy fennköltek vagy mélyek legyenek. Találkozom vele, beszélek vele, kapok tőle egy mailt, akkor kellemes bizsergés szalad végig a testemen, mosolyra húzódik a szám, esetleg gyorsabban ver a szívem. Nekem(!) ezt jelenti. (Vegyük figyelembe, hogy a szó jelentését sokan próbálták meghatározni, de különböző iskolák, különböző definíciókat fogadnak el.) Ezek összességét nem lehet mindenkivel megélni, mert kell hozzá kedv, szimpátia és nem utolsó sorban, mindkét fél részéről akarat.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.06.05. 18:24:42

@Sierrababa: Nem lett csöpögős... valamit magamnak is kell hagyni. Szerintem a megismerkedésünk elég nyálas, azt nem írom meg, hogy a levelezésünkben, ami mindennapos, ugyanazt a becézést még nem prezentálta és én is bírom a stílusát, na. Amolyan A.Halasan. ;-)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.06.05. 18:35:47

@Csókolom. Dessewffy Aurél vagyok.: Nem is tudom, hogy reagáljak-e bármit erre a kommentre... Talán annyit, ha értenél hozzá és így bele tudnál gondolni a ki nem fejtett, de tételezzük fel, általam ugyanannak elképzelt marketingkommunikációnak, kisapám, akkor rájönnél, hogy ebben nincsen üzlet...

Ne vedd rossz néven, de véleményem szerint nem értesz a marketinghez. Ebben az esetben végiggondoltad volna a válaszomat is.

Hogy egy kis bizonytalanságban hagyjalak , kisapám - főleg, hogy korábbi bejegyzések kommentfalán előfordult, hogy megbeszéltük ezt a kérdést, így most nincsen kedvem ezt megint alaposabban kitárgyalni - n e m ny ú l k á l u n k m á s zs e b é b e n.

jadu 2012.06.05. 19:06:40

@Macropus Rufus: kerlek, tanulj meg mondatot ertelmezni... es a szex es erkolcs miota egymast kizaro fogalmak?

@J.Fowler: nalad a pont ;)

Donjuan 2012.06.05. 21:08:17

@Arcturus: nálam éppen hogy az ókori bacchanáliák és orgiák adtak kedvet ahhoz, hogy először swingerbe menjek. Tizenévesen láttam Tinto Brasstól a Caligulát és elhatároztam, hogy egy jó kis gruppen nekem is jár.

Valószínűleg a Iustinianus-kori pestisjárványra gondoltál. Szerintem a kereszténység korától kezdve már nem nagyon voltak bacchanáliák.

Sierrababa 2012.06.05. 21:15:13

@A.Halas: Tetszik a definíció :) Kimondottan. Eszerint én is az vagyok, hajaj, de még mennyire. Pedig hányszor kaptam már a fejemre, hogy túl racionálisan viszonyulok a világhoz. Hmmm, lehet hogy aki ezt állítja nem ismer?

Sani · http://www.saniblogja.blogspot.com/ 2012.06.05. 21:29:02

Tátott szemmel lesek! Egyszer elkaplak! :)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.06.05. 22:12:46

@Donjuan: Köszi, hogy megírtad neki... annyira fárasztó, ha valaki dobálózik csak az információval, tudás nélkül...

@Sierrababa: :-) ;-) Sokszor keverik a határozottságot túlzott racionalitással. Véleményem szerint a határozottság és a romantika megfér egymás mellett. :-)

@Sani: :-) :-*

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.06.06. 07:58:14

@A.Halas: nyilván mindenki a maga tapasztalataiból indul ki. Meg lehet természetesen csinálni, hogy 3 órán át nyalok-ujjazok-vibrátorozok valakit + odafigyeléssel, megfelelő beállítással mondjuk 40-60 percig effektíve basszuk a másikat, de most őszintén: minek? kinek? Azt konkrétan nem hiszem, hacsak nem valami defekt okán, hogy valakinek 3 órán át áll a fasza. Ilyen csak filmekben van, de azért gondoljunk bele, az sem véletlen, hogy mondjuk 35-40 perces, relatíve keveset előjátékozó pornójeleneteket 4-5 részletben vesznek fel...

mrbateman 2012.06.06. 09:09:38

Reggggelt!

@vészmadár (pica pica): A pornó teljesen más, gondolom technikai, higiéniai, smink vonatkozásai lehetnek a dolognak.

A szex jó? Jó!...Melyik jobb 1 óra jó, v. 2 óra jó?...szerintem ennyi!

Egyébként egy új testet felfedezni és birtokba venni izgalmas kaland, kiélvezni munden pillanatot naná, h. próbálja húzni az ember, továbbá van a hiúságnak egy egészséges mértéke, aminek része az, h. egy új kapcsolatban meg akarod mutatni, h. kilógsz az átlagból.

Amiről te beszélsz (szerintem) az a több éves kapcsolatok jellemzője, ahol (minek kábítsuk magunkat álságos hülyeségekkel) a felfedezés már rég megtörtént, ismersz minden részletet, ennek minden előnyével, hiszen partneredet akár 5 perc alatt elviszed a csúcsra, vagy akár húzhatod másfél órán keresztül, csak döntés/hangulat kérdése. Viszont nyilván nem fogsz minden nap úgy dönteni, h. két órán keresztül szeretkezel. Hétköznapokon élvezzen el, legyen jó mindenkinek és ennyi, időtől függetlenül.

Sierrababa 2012.06.06. 10:07:02

@vészmadár (pica pica): kicsit úgy tűnik, kevered a szezont a fazonnal. Először is, a pornót tán ne hasonlítsuk a való élet meneteihez, kár. Másodszor...a szeretkezés NEM kizárólag addig tart, amíg a farok áll!Legalábbis az én definícióm szerint.
Harmadszor, a nők, akik szeretik a szexet, képesek számos orgazmusra viszonylag röpke időn belül, megfelelő partnerrel, amiben a teljes partner PARTNER, nem csak a farka.
Nyilván, ahogy ezt mrbateman leírta, ez nem mindannapos játszma, főképp nem x. év házasság után. De ez még nem azt jelenti, hogy lehetetlen...

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.06.06. 10:52:37

@mrbateman: a szex jó, sőt, én vallom, hogy a szex olyan, mint az üzlet, mert ha jó, akkor jó, ha meg nem jó, azért akkor is jó. DE! Nem hiszem, hogy az analógia pontos, konkrétan válaszolva: meg vagyok arról győződve, hogy a sok az rosszabb, mint a pont elég. Az már egyéni dolog, hogy ez a határ kinél hol húzódik, hagy a pont elég az 1 óra, 2 óra, 6 óra. És természetesen hangulatfüggő, alkalomfüggő, stb. Én csak arra próbáltam utalni - és ez mint írtam is, saját tapasztalás - hogy a legtöbben egyszerűen nem is igénylik az órákon át tartó iparkodást. Én - szigorúan most csak a magam teste reakciói felől értékelve - nem élvezem ilyenkor már.

@Sierrababa: az én definícióm szerint sem, mint írtam is. De nem is férfioldalról érdekes ez, mert én már ezt kérdeztem a bloggerinától: nem érdekes, én meddig bírom, egy swingerlubban nincs egy partnerre korlátozva a dolog, nyilván ha valaki akarja, hatan is megrakhatják egymás után, 5 órán keresztül folyamatosan, én azt jegyzetem meg, hogy sztem - kevés kivételtől eltekintve - a legtöbb nő sem igényli ezt, fizikailag egy idő után ez fárasztó, kellemetlen, stb. Nyilván a jelen lévő szupercsajszik pont nem... hehe

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.06.06. 11:50:47

@vészmadár (pica pica): Pénteken, illetve akkor már szombat volt, kettesben voltunk egy pasival, amikor mellénk telepedett egy pár - meg fogom írni az egészet, mert érdekes volt -, a csaj technikája kikészített. Nem akartam, hogy abbahagyja! Nagy mellénnyel mondtam, hogy ezt reggelig bírnám, de valójában MÁR reggel volt. Nagyon izgalmasan izgató volt, mégis ott billegtem az "akarom" és a "mára elég volt, köszi" között.

Ma reggelig jóllakott voltam a legutóbbi parti után. ;-) Tudomásul kell venni, hogy a swinger játék. A szexről szól, a rengeteg inger és lehetőség máshogy tartja fenn az érdeklődést, mégsem az orgazmusért megy a játszma, az inkább a jutalom.

Kettesben három óra: Kedves Vészmadár! Nekem nincsen 20-40 perces altatópasim, így engedtessék meg, hogy kiélvezzem, ha naaaaaaaaagy ritkán férfi kerül az ágyamba. El tudom képzelni a helyzetet, amiben azt érzem, hogy ne húzzuk az időt, hanem csináljuk. Közben meg három óra úgy el tud repülni! Mi is a végén vettük csak észre, hogy mennyi idő telt el. Azt is vedd figyelembe, hogy egy ilyen szituban benne van a "találkozunk még?" kérdése is. Mert én is ismerem magam és (jelen esetben) ő sem kezdő csajozó, szerintem, de nem ismerem, csak az egész benyomás (:-P) róla ezt sugallja. A lényeg, volt nekem már isteni szex, összhang, nevetés és mégsem akartam többet. Olyan is, hogy rám nem vágyott többet.
Kalandot szeretnék, jól sikerül, örülök neki. Hogy lesz-e folytatás, az annyi mindenen múlik. Ebben az esetben örülnék, ha lenne és úgy néz ki, hogy ő is örülne. De kéthetente egy pásztoróra, tartson akárhány órán keresztül, nem lesz rutin a közeljövőben.
Még egy nézőpont: hogy ha autózik közel két órát hozzám és ennyit vissza is, akkor ne csapjuk már össze. ;-) (Bár ez csak most jutott eszembe indokként, ez nem lebegett a szemem előtt... :-) )

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.06.06. 12:02:13

@A.Halas: őszintén mondom, hogy NINCS az a dugás, amiért két órát autókáznék (nem mintha amúgy én autókáznék, tehát buszozásról beszélhetnénk max, de ez mellékszál). Bizonyos értelemben azt hiszem, ti olyanok vagytok, mint a gasztrobloggerek az evéssel, hogy nekem evés, ők meg valamiféle szertartásként élik meg, meg ilyenek. Vagy mint azok, akik képesek mondjuk 40ezer forintot fizetni egy túracipőért, én nem, és ez nem anyagi kérdés, mert nem: egyszerűen nem ér ennyit, mert ez csak egy cipő, annyit tud, hogy cipő: nem szop le, nem ír szakdolgozatot, nem fordít szanszkritra Heideggert, csak cipő. Valahogy a dugás is ilyen, fasza dolog, az egyik legjobb a világon, de akkor is csak egy dugás, a végén elmész, pihegsz, mittomén, és pont olyan mint előtte, nem maradandó, nem életre szóló, mert ha az volna, nem kellene újra és újra megismételni, hogy valódi kötelék maradjon.

mrbateman 2012.06.06. 12:28:34

@vészmadár (pica pica): "őszintén mondom, hogy NINCS az a dugás, amiért két órát autókáznék"

Őszintén mondom irigyellek, mert kényelmes életed lehet, h. az egyik legjelentősebb mozgatórugú, csak ekkora hatással van a napjaidra...(kiváncsi lennék azért az öreg Zsiga véleményére is)...nálam sajnos ez központibb téma annál, h. egy 2 órás autóút egyáltalán említésre méltó legyen. Viszont amikor - maradjunk a példánál két órás autózás után megéerkezem - felszabadulnak az energiák, akkor asszem nem cserélnék!:-) /nyilván nem látunk egymás fejébe és a tartalmat sem tudnánk patikamérlegen elemezni/

Nem vagy te egy kicsit túl racionális?! Fogadjunk te minden játékodat szétszetted, h. megnézd mitől működik?

Sierrababa 2012.06.06. 13:08:09

@vészmadár (pica pica): no ez az, ami változó minden embernél. VAN olyan ember, aki hajlandó két órát utazni egy kiadós szeretkezésért (dugásért nem biztos). Szerintem nem is kevés. VAN olyan ember, aki képes egy jó randiért az egész hetét átszervezni, hogy amíg együtt van a másikkal, még véletlenül se csörrenjen meg halaszthatatlan ügyben a telefonja. Ez szerintem csak attól függ, hogy kinél mekkora a prioritása a szexualitásnak. Vannak emberek, akiknél mindennapi rutin, vagy minden havi rutin. Azok az emberek nyilván valami másért tesznek többet. De...ettől a szex még sokak számára egy elég fontos mozgatórugó, amiért...hmmm, elég sok mindent megtesznek, néha külső szemlélő számára eszement bolondságokat is (a két óra autózás még nem szélsőség :)))

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.06.06. 13:09:03

@vészmadár (pica pica): Nekem dugás után nem olyan, mint előtte... és szerintem Neked sem! :-)
Nekem a dugás olyan, mint az evés, ha nincsen, akkor nem érzem jól magam, nagyon nem... és, ha már lehet választani az egészségügyi és a jó szex között, akkor a jó mellett teszem le a voksom.

Sierrababa 2012.06.06. 13:10:48

@mrbateman: pironkodva bevallom, én szétszedtem minden játékomat, hogy megnézzem mitől működik :) De csakis a tudásvágy hajtott!!! És szinte mindig össze is raktam!
De a egész heti programot szervezek át egy jó szeretkezésért, egy percig se fordul meg a fejemben, hogy mi a fenéért csinálom :D

J.Fowler 2012.06.06. 13:36:32

Tömény....vélemény...a férfi határai erősen függő viszonyban vannak a nő képességeitől, attól hogy partnere-e a férfinak és saját magának, ismeri-e önmagát, kommunikál-e, az együttlét felszabadult-e vagy sem. Ez az én tapasztalatom, így alapvetően kétféle nő típussal találkoztam eddig, az egyik akinek (és nem bántani akarom őket ) valamiért nem lételeme a szex, nem jól vagy nem teljesen tudja megélni, itt a férfi is előbb utóbb szexuális funkciózavarokkal küzdhet, amennyiben neki meg fontos. Ha igényeik egyeznek, akkor volt szex, köszi, jó volt, jó éjt, tartott ameddig tartania kellett. A másik típus aki át tudja élni, minden percét élvezi, kommunikál, ismeri a testét..stb. itt a férfiak határai bővülhetnek, akár órákra az éppen aktuális és kölcsönös igényeknek megfelelően, és itt előfordul az is, hogy négyszeri orgazmus után a kishölgy lüktető puncival kéri hagy már abba elég volt, vagy inkább folytasd, vagy inkább ne....és itt az idő érzékelhetetlenül telik.

Ja...asszem én nem hogy 2 órát, de napot sőt évet is utaznék ha nem volna :-)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.06.06. 13:41:45

@mrbateman: alapvetően a játékaim olyasmik voltak, mint a kezem, a kövek, rajzlap és ceruza, labda, de igen, az órákat, a MÁSOK kisautóit, a zárakat, nah ezeket szétszedtem...:)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.06.06. 13:48:49

@A.Halas: nem is ez a kérdés, mert nyilván jobb utána, mint előtte. De nem igaz, hogy lelki élmény: testi élmény és mint ilyen, múlandó. A főbb testi-szervi hatásai percek-félórák múlva nyomtalanul eltűnnek (nyilván: ÁLTALÁBAN). A szex a pillanat műfaja, hogy úgy mondjam. Gondolj abba bele: bármilyen jó is a szex, senkivel nem maradsz azért 3 évig, mert egyszer az elején egy frenetikusat dugtatok... erre mondtam azt, hogy ha maradandó élmény volna, nem kellene megismételni, hogy kötelék maradjon.

@Sierrababa: ez sztem csúsztatás, attól, hogy a szexualitásról az a véleményem, meg az evésről is, hogy jó, remek, állati élvezetes dolog DE ettől még CSAK egy pillanatnyi (percnyi, félórányi) öröm, nem jelenti, hogy rutinszerű... (jó, a szex nekem plö fontosabb az evésnél, pontosabban szólva: az evéssel konkrétan úgy vagyok, hogy muszáj enni, úhygogy eszek, de a vele járó körülményeskedő majomkodást annyira utálom, magamért sosem teszem meg. Amikor egyedül éltem, a kaja az volt, hogy a zsemle mellé lekanyarítottam egy vastag szelet valami felvágottat, kézbe vettem aztán betoltam, ennyi. Ha éhes vagyok ugyanis, akkor enni akarok, nem tányért elővenni, szeletelgetni, darabolgatni, visszapakolni, kicsomagolni, megvajazni, meg a faszom... nyilván jó dolog a vajas-sonkás-majonézes szendvics salátalevéllel, de annyira nem jó, hogy én 10 percet baszakodjak vele, aztán még tányért meg kést is mosogassak... annyira nem jó. Persze más a helyzet, ha nem magamról van szó: Eszteremnek szívesen főzök is, de az más történet...

mrbateman 2012.06.06. 15:14:50

@vészmadár (pica pica): valahol igazad van, de vannak olyan szexuális élményeim valakivel, h. 10 év után is kicsit szerelmes vagyok belé. Holott ha láttál már idegesítő, aggodalmaskodó, gyáva hülye picsát, de nem ismerted ezt a csajt, akkor azt mondom nem láttál semmit! Viszont szex közben kicserélődött és egy démonná változott!

Egyébként biológiai értelemben igazad van, de ezt a szemléletet nem AKAROM befogadni.

A szex alapszükséglet, a kielégített szükségletet nem kell magyarázni, ha hiány van valamiből az az éredekes létállapot, mint alevegővétel, ami fel sem tűnik, csak ha kihagyod két percig.

A szexhiány okozta jellemferdülések pedig túlmutatnak a testi síkon és a lalki oldalat is hazavágja pár év alatt, ergo ha valaminek a hiánya hat a lelki síkra, akkor ennek a valaminek megléte is kell, h. hasson rá!
/miért van az, h. olyanról győzködjük egymást, amit szvsz mindketten tudunk?:-)/

mrbateman 2012.06.06. 15:21:40

@Sierrababa: "pironkodva bevallom, én szétszedtem minden játékomat, hogy megnézzem mitől működik :) De csakis a tudásvágy hajtott!!! És szinte mindig össze is raktam!"

Aha, tipikus...sajnálom, de a diagnózis: firgid vagy!:-DD

Sierrababa 2012.06.06. 16:07:33

@mrbateman: Szánom bánom apuci, ígérem többet nem szedem szét a kisautót, csak ne bánts!!! :D Ha elfenekelsz, téged is szétkaplak :D
Frigid? :D Na ezt is vágta már a fejemhez hímnemű, igaz előtte egy marha nagy kosarat kapott tőlem :) Hiába no, a szőlő savanyú is tud lenni :)

mrbateman 2012.06.06. 17:11:15

@Sierrababa: Kihozod az emberből a hirtelenkezű pedagogust!:-)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.06.06. 18:52:29

@J.Fowler: Egyetértek!!!
@vészmadár (pica pica): És ide kapcsolódik a példád is, a szalámis kenyér és a gondosan elkészített vacsora közötti különbség. Korábban én is úgy gondoltam, hogy ha nagy ritkán egyedül ettem, hogy nem fogok mosatlant gyártani csak azért, hogy valami legyen a hasamban. Ma már nem feltétlenül gondolkodom így... Szívesen megterítek, előveszem a kedvenc bögrémet a kávémhoz, és akár össze is dobok valami főtt kaját, leginkább olyat, amit csak én szeretek. A maszturbálás olyan, mint az üres szalámis kenyér, kézből, azt régebben olyan volt, hogy csak gyorsan, hogy már aludhassak is. Mostanában van kedvem elővenni a farkaimat és megadni a módját, ha úgy jön ki, hogy kell egy gyors segítség. Ha választhatok, hogy a magam csináljam, akár körülményesen, vagy egy vággyal teli szemű pasival; vagy egyedül egyek, akár valami gyors finomságot, vagy jó társaságnak készítsek akár többfogásos menüt, akkor szívesen töltöm az időmet mindkét esetben a vággyal teli szeművel szex esetén, vagy a társasággal vacsora esetén.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.06.06. 18:57:36

@mrbateman: Jó, hogy valaki megmondta már neki, hogy frigid, köszi. ;-)
@Sierrababa: :-*

Sierrababa 2012.06.06. 19:08:56

@A.Halas: Na ja, miket meg nem tud az ember...Majd elmondom a férjemnek is, csak hogy tudja, meg a múlt hétvégi játszópajtásaimnak, mert szerintem előttük tök jól titkoltam. A fenébe, hogy itt bukok le :D :D

Sierrababa 2012.06.06. 19:42:28

@A.Halas: Na tessék, még ki is neveted szegény lebukottat :) Hová lesz a világ...meg kell vigasztalódnom, ez már biztos.

doremimi 2012.06.06. 20:36:15

Tudományos-fantasztikus...romantikus?
az eper és a pezsgő,-talán igen...
az érzelem nélküli szex....nem az

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.06.07. 11:50:00

@mrbateman: sztem is egyetértünk, csak más következtetést vonunk le ugyanabból, én - pontosan a te indokaiddal - jutok arra a következtetésre, hogy túl van dimenzionálva ez a dolog:)

@A.Halas: én ezt értem, de mit csináljak, ha például ez az evés téma engem nem tud érdekelni? A legkevésbé sem. Amikor valami érdekel (mondjuk a zene vagy egy jó könyv), vagy amikor dolgozom, akkor nem is jut eszembe, mert mellékszál... Értem én és felfogom, hogy neked nem mindegy, milyen tányérból, milyen bögréből és mit eszel. Nekem viszont mindegy... pontosabban: szeretek finomat enni, de ha nincs, akkor nincs. Ha foglalkozni kell vele, akkor annyit azért nem ér, hogy foglalkozzam vele. ez van...

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.06.07. 11:55:29

@A.Halas: az érzelem kérlek szépen - pontosan definiálva - egy nettó faszság:)

mrbateman 2012.06.07. 13:30:29

@vészmadár (pica pica): Csak így simán, köret nélkül? Hol marad a krumplipüré?...vagy azzal együtt már bruttó lenne?

egyébként ezzel a kaja témával én is így vagyok/voltam...életem során fél Mecseknyi szendvicset megettem, jellemzően vezetés közbeni holtidőben (ha nem zabálok akkor telefonálok, városon belül a csajokat nézem...egy igazi suttyó vagyok, na)

mrbateman 2012.06.07. 13:32:55

@A.Halas: Joga volt megtudni! Itt jópofizunk a jelek meg ugye egyértelműek!:-)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.06.07. 14:39:16

@mrbateman: még úgy fogalmazhattam volna meg, saját szavam járásával (bár én tudom, honnan loptam), hogy az érzelem az egy darab lófasz, komplett...

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.06.07. 15:12:51

@vészmadár (pica pica): ahogy az ember halad előre az életútján egy csomó nettó faszság felértékelődik :-*

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.06.07. 15:12:51

@vészmadár (pica pica): ahogy az ember halad előre az életútján egy csomó nettó faszság felértékelődik :-*

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.06.07. 15:13:55

@vészmadár (pica pica): Tőled kérdeztem? :-) A kommentjének akkor lesz jelentése számomra, ha definiálja az érzelmet.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.06.07. 15:18:03

@mrbateman: :-D ... Zárójelben megjegyzem, a hölgynek nem volt próbatétel ... enyhülsz? :-D Szarka be sem szólt neki ...

Jó, nem veszem magamra! :-) :-D

Sierrababa 2012.06.07. 15:29:35

@mrbateman: Jó pap is holtig tanul :) Az önismeret fejlesztése meg különösen hasznos tanci bácsi :)
@A.Halas: Látszik új vagyok feléd...ki az a Szarka??? Mifélét szól be a galád?

mrbateman 2012.06.07. 15:37:18

Mit?Mit?MIt?Hogyan?

bakker tényleg elhülyülök, egy szót sem értek...mit szívsz?
amúgy én a klónozással nem értek egyet, te?...:-D

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.06.07. 20:43:37

@mrbateman: Köszi a kérdésed! Nem értek egyet a klónozással. :-)

Sierrababa 2012.06.07. 21:10:28

@vészmadár (pica pica): ÁÁÁ, csak összeáll a kép :) Azt hiszem :) Bár a véleményünk ritkán egyezik, szerintem nem fogjuk bántani egymást ugye madárka :)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.06.08. 07:56:50

@Sierrababa: persze hogy nem. Főként mert szóval nem lehet bántani. Kalapáccsal, ütvefúróval, baseballütővel lehet, szavakkal nem...

mrbateman 2012.06.08. 08:21:38

@Sierrababa: Jó neked! Majd a végén összefoglalod a lényeget? Köszi!:-)
@vészmadár (pica pica): Nameg heringgel, sőt azzal még fátvágni is lehet!:-)

Sierrababa 2012.06.08. 09:57:15

@vészmadár (pica pica): Szerintem lehet bántani szavakkal, ajaj, néha jobban tudnak fájni, mint bármilyen fizikai bántás. De ez csak olyanoktól okoz fájdalmat, akiket szeretünk, akiknek fontos a véleményük. Abban igazad van, hogy neten ismeretlentől a "bántó" szándék inkább nevetséges mint valóban sértő.

Sierrababa 2012.06.08. 09:59:07

@mrbateman: a megvilágosodás A.Halas szarkájára vonatkozott :) Aki nem szólt be nekem, galád A.Halas pedig hiányolta :)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.06.08. 11:29:42

@Sierrababa: Amikor elkezdtem blogolni ez a két jómadár ripityára szedett, aztán később a kommentelőket kezdték ki és kedves Sierrababa, téged simán elfogadtak. ÁÁÁ, értem! A pasikat hajtották, hogy jó legyen az ivararány ;-). Én is a két pasi és én felállást szeretem.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.06.08. 11:41:34

@A.Halas: tévedsz, egyelőre nincs sem időm, sem energiám szétszedni bárkit. Nőket amúgyis máshogy és másért kell kikezdeni...

Sierrababa 2012.06.08. 11:53:10

@A.Halas: Hát, igen, a blogod témája pont alkalmas arra, hogy akinek arra van ingerenciája, kekeckedjen :) Na ezért van az, hogy az erotikus témájú írhatnékomat inkább egy olyan helyen élem ki, ahová tényleg azért járnak a népek, hogy ebben a témában írjanak és olvassanak, így ott legalább ezért nincs szétszedés,amihez sem kedvem, sem energiám. (Megjegyzem másért azért jócskán előfordul, mert hát ugye nem mindenki bírja megállni a kötekedés nélküli létet)
Na igen, az ivararány :D Én is kedvelem a kettő egyes felállást, úgy, hogy én vagyok a kisebbség, de a pasik tényleg nem csípik, ha túl sok kakas kapirgál ugyanarra :D Kis irigyek.

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.06.08. 13:23:16

@A.Halas: hát hogy azért nem csesztetem, mert...

holott azért mert nincs időm és kedvem még:)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.06.08. 13:43:31

@vészmadár (pica pica): azt sem tudom, hogy engem és másokat miért csesztettél! :-) ;-)
így "bírunk" ;-)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.06.08. 13:50:06

@Sierrababa: nem tudom, ez a lelkizős izé, ezt én nehezen értelmezem, pedig fizikai értelemben példéul kifejezetten érzékeny vagyok: képes vagyok saját magam is megcsiklandozni, utálom a fájdalmat, és például amikor morcos vagyok, azt sem nagyon viselem el, hogy bárki hozzám érjen; tehát mondom, kifejezetten érzékeny srácnak tartom magam, de a szavak azok csak szavak. Nem érintik a testi dolgokat, a fájdalom pedig testi dolog (legfeljebb ilyen nagyon átvitt értelemben beszélhetünk kellemetlen, kényelmetlen érzésekről, de hát az hogy mondjuk éhes vagy, vagy nem kaptad meg a pónit a 15. szülinapodra, vagy hogy bunkónak tartanak, az ilyesmi kurva messze van a fájástól, ezek ilyen kis maszatok, legfeljebb...)

J.Fowler 2012.06.08. 13:52:00

@A.Halas: "amikor elkezdtem blogolni, a két jómadár.." - de mindig ők a legkitartóbbak :-) a két szárnyas fejvadász :-)

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.06.08. 13:52:54

@A.Halas: nem a csesztetés a legjobb szó. Az állítások (kijelentések) gyakorlatilag megkövetelik az ellenvéleményt, mert ha nem állnak meg a lábukon, akkor értéktelenek. Felnőtt ember pedig viselje el, hogy nem gyerek, azaz nem jár neki kímélet... felnőttel szemben már nincsenek formai követelmények, nyersen bele az arcába, elvégre nem ötéves, hanem gondolkodó, érvelő, intelligens lény...

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.06.08. 14:09:36

@A.Halas: a "nyersen bele az arcába" kifejezést természetesen nem szexuális vonatkozásában használtam... ezúttal.

Sierrababa 2012.06.08. 14:15:17

@vészmadár (pica pica): persze hogy nehezen értelmezed, hímből vagy, és mint olyannak, tényleg nem egyszerű jó példát hozni. A póni szerintem nem jó példa, az speciel hidegen hagy, ha egy nem eltalált ajándék jön szülinapra.
De, mondjuk egy elfelejtett szülinap a párunktól, és utána azt mondja, hát, mert meccs volt, na az szerintem tud fájni, jobban mint ha elvágod az ujjadat.
Ja, ha én morcos vagyok, többnyire nagyon jól viselem az érintést, sőőőt, némely fajtája remekül elmulasztja a morcosságot.

Sierrababa 2012.06.08. 14:17:30

@A.Halas: Ne is húzz ilyenekkel, ma egész nap gályázom. De majd holnap :) Megyünk hosszúhétvégézni, az elég jól lefoglal...játékszeres táska már összepakolva :D

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.06.08. 14:19:04

@vészmadár (pica pica): én nem annak vettem, pedig az is mehet egy felnőttnek, hiszen... felnőtt :-P

@Sierrababa: nemhiába szülnek a nők...

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.06.08. 14:23:38

@Sierrababa: Hívtak egy legénybúcsúba, érdekelne, de a ciklusom miatt nem az enyém a testem (bár délelőtt megvolt a másik blogomban említett "kérlek, menj el pasi". Na, most mindketten elmentünk... :-P, már talán meg is száradtak a leamortizált textíliák...)

Milyen játékszereid vannak? :-P

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.06.08. 14:23:49

@Sierrababa: ha morcos vagyok, akkor hagyni kell engem békipben... nem értünk egyet az elfelejtett szülinappal, ha kalapáccsal rábaszok az ujjamra, az fáj. Az elfelejtett szülinap, az nem fáj. Az egy izé... maszat? általános diszkomfort-érzet? nem tudom, mi a jó szó rá, de nem a fájás, az tuti... a tökön rúgás, az fájás, vagy a vágás vagy az összezúzott térd... a szavak azok szavak, jönnek, mennek, nincs jelentőségük...

mrbateman 2012.06.08. 14:32:13

@A.Halas: Ja, hogy így?! Na most értettem meg a tegnapi 15:18:03-at!:-D
/24 órán belül...javulok/

Én csak trollkodtam az elején, ami szerintem ennyi volt, mert most már nem lenne hiteles és őszinte szaros gumicsizmával bemenni a nappaliba a perzsaszőnyeg közepére.

Nagy életművész vagy, h. a délelőttjeid ilyen kis könnyedek, hajnalig kulbozás, másnap regenerálódás...lehet nekem sem kéne olyan kömolyan venni a határidőket, oder nálad nincs is olyan, h. határidő!

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.06.08. 14:35:49

@mrbateman: péntektől szombatig... engedtessék meg, hogy hajnalig bulizzak!

mrbateman 2012.06.08. 14:49:14

@vészmadár (pica pica): Csak nyugodjon meg egy kicsit, itt a hétvége, ciklus (mint ahogy azt megtudtuk,...szinte éreztem, h. nem most hétvégére kell jelentkeznem), jó idő, nyugi, pihenés. A bloggazda is ember, neki is jár a pihenés!
Azt nem mondtam, h. vannak helyzetek, amikor mégis be kell menni a przsaszőnyegre, mert pl: bennmaradt a traktorkulcs, vagy a LEADER-es támogatás dokumentációja...vagyis hirtelen felindulásból, másodszándékból nincs kizárva az eseti jellegű heves, ám rövid ideig tartó trollkodás!:-D
@A.Halas: Ja én is így vagyok, csak mindig van valami szar, ami a homloklebenyem környékén sárga post-it-ként frusztrál!

Na, de péntek délelőtt dologidőben??? Kicsit sok az ilyen elejtett kefélés hét közben, egy 3 óra dugás ma, tegnap két óra nyali-fali, este persze klub!
Na nekem mindegy, csak ne menjen a munka rovására!:-DDD /ha rám hallgatsz azt csinálsz amit akarsz/

Sierrababa 2012.06.08. 15:03:05

@A.Halas: ja, hogy milyen játékszerek :) ami most a szatyorba került, néhány berregő golyócska, egy pöszmős bilincs, meg némi bizserge zselé. Az ilyen ottalvós kiruccanásokat valahogy mindig nagyon el szoktuk baszarintani :D Aztán hazaérve rájövünk, hogy hát nem sokat láttunk a környékből, tehát kár volt elmenni :D

doremimi 2012.06.08. 20:03:01

@A.Halas: tudod az érzelem az, amit az értelem generál......

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.06.08. 21:49:34

@doremimi: szerintem kevered a szezont a fazonnal

köszi a kommentedet! :-)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.06.08. 21:55:16

@mrbateman: ha nem dugok is sokszor fent vagyok éjfélig, egyig, szerintem ez normális egy felnőttnél, tudod, a gyerekeknek kell időben lefeküdnie ;-)

@Sierrababa: a máshol dugás is feldobja a szexet, hej, kell az elutazás, a táj nyugdíjas korotokban is olyan lesz, akkor is meg tudjátok nézni ;-)

Sierrababa 2012.06.08. 22:24:39

@A.Halas: Na ja, a változatosság gyönyörködtet, mi meg már nyomjuk 15 éve együtt :D (is)

doremimi 2012.06.09. 07:52:21

@A.Halas: Te pedig a romantikát a szexxel...
köszi, hogy törődsz velem...:)

mrbateman 2012.06.11. 07:06:15

@A.Halas: m.velvet.hu/szex/2012/06/10/a_legjobb_magyar_szexblogok/

Na, Halas kezdj el már most strómannt keresni a 2040-es nyilatkozathoz...mindenesetre már most vegyél egy pár klottgatyát, ki tudja milyen lesz 30 év múlva a divat, és fontos, h. meg tudd majd mutatni "ebben a gatyában kezdtem írni történeteimet"!:-DD

Egyébként gratulálok!:-)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.06.11. 09:04:49

@mrbateman: Köszi, hogy felhívtad rá a figyelmemet! :-) ;-)
Köszi a gratulációt! :-)
Azt mondod, hogy kezdjek el ilyen ereklyéket félretenni? ;-)

mrbateman 2012.06.11. 09:21:24

@A.Halas: Naná!

Mindenesetre a pénzcsinálást nem lehet elég korán kezdeni...én azt mondom nem kell várni 20 évet a Badacsonyi panorámás teraszra!
Építsd a brandet!
A használt bugyikat például aranyárban lehetne elnyomni Japánban!:-DD
...úgy néz ki nekem lesz néha 20 lábas konténerem Keletről Koperig...ha gondolod beszélek a Kühne&Nagel-el, h. visszafelé se menjen üresbe!:-D

A haszonból - meg persze a GOP-2.1.1/M pályázatból - el lehet kezdeni vásárolni nagyobb családi házakat a megyeszékhelyen, előre elgondolt hasznosítási céllal!

Nincs szükséged egy kreatív pénzügyesre?
J

vészmadár (pica pica) · http://feleslegesszavaink.blog.hu 2012.06.11. 14:40:19

hát, röviden összefoglalnám az elmúlt egy hetem utáni, a blogolvasás kapcsán bennem kialakult első benyomásokat: mindannyian, egyenként és személy szerint kapjátok be! mrbateman, te nem, te gyúrsz, TEHÁT egyértelmű, hogy buza vagy, hehe...

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.06.11. 16:02:54

@vészmadár (pica pica): én mindig bekapom (nem közölted, hogy kinek kell bekapni, ezt most én sem taglalnám...), emiatt gondolom, hogy nem nekem szólt a felszólítás

mrbateman 2012.06.11. 16:23:40

@vészmadár (pica pica): Kikérem magamnak, én soha életemben nem gyúrtam, én izzadság nélkül vagyok egy adonisz, aki mellett a Dávid-szobor (az a kisfaszú) szégyenében a gerince mentén hosszában megreped...ettől függetlenül vagyok csőbuzi! hehe

Mindenesetre én is kissé frusztrált vagyok az elmúlt hét miatt, mivel úgy érzem - főleg én, tehát ez önostorozás - hogy kissé felülreprezentáltak vagyunk itt kommentügyileg, agyonnyomjuk a blogot. Innen nézve különösen értelmezhetetlen a felhívásod, mivel Halassal mi 3-an toljuk a kommentek 90%-át...vagy várjál csak...te így csajozol?:-D

Mindenesetre én lépek, vagy legalábbis erőst visszafogom magam!
/esküszöm, megpróbálom én!:-D/

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.06.11. 16:42:40

@mrbateman: Inkább azért szólnál, hogy hol az új bejegyzés... mert pénteken megírtam, de vázlatba került én meg nem értettem, hogy basszus, egy szaros kamu sem jött rá, nemhogy komment... :-( Alkotói válságba zuhantam... :-(
süti beállítások módosítása