Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Egy swinger nőci naplója

Megvadmacskásodtam

2012/02/27. - írta: A.Halassy

Aki egy kicsit ismer, majdnem azt írtam, hogy aki olyan szerencsés, hogy egy kicsit is ismer, az tudja, hogy nagyon szeretem a játékokat. De ki nem? 

Most élménybeszámolót írok, mert mégiscsak az élményeimről lenne szó ebben a blogban, viszont, mivel hosszú lesz alcímeket adok, hogy akár válogatni is lehessen egy-egy kevésbé érdekfeszítő témát kihagyva. 

Partnerem

 
Aki szimpatikus és hamar megtalálom a hangot vele, vagy valamilyen módon felfedezem benne a nyitottságot, azzal nagyon hamar telefonszámot cserélek. Kíváncsi vagyok rá és én is meg akarom mutatni magamat. Vele is így történt. Mindketten izgatottan vártuk a randinkat, ez nála is és nálam is másképpen mutatkozott meg, de ezt most nincsen kedvem kifejteni. Kép alapján is bejött, hát még élőben. Csorgattam a nyálam, amikor megláttam, bár azt hiszem, jól lepleztem. Tipikusan kigyúrt macsó típus, de mégsem túlzón. (A hasától teljesen készen vagyok!) Említette, hogy olvasta a blogomat és nem tudja eldönteni, hogy fantáziák ezek az írások vagy tényleg ennyire vállalom önmagam. Nem győzködtem, hamarosan meglátja, ha úgy alakul az este, ami egyébként most tényleg nagyon vad lett. (Most esett le, hogy ő ilyen bizalmatlan típus, visszagondolva, a veletek meg nem osztott ismerkedési egy hétre is.)
 
Az úton a klub felé sokat beszélgettünk, én egy kicsit többet… Nagyon érdekes és színes fantáziái, vágyai, perverziói vannak. Remélem egy kettőt együtt is megvalósítunk.
 
Én említettem neki, hogy holnap ilyenkor már izomlázam lesz mindenféle olyan helyen, ahol csak ilyenkor érzem, hogy van izmom, megértően mosolygott, hiszen ő szerintem az összes izmát ismeri, név szerint! És valóban, most, hogy írom ezt a beszámolót, minden mozdulatomnál valami emlékeztet a tegnap estére. Egyébként a mellem közét is érzem, de vajon mitől?
 
A klub
 
Baromi sok férfi volt. És milyen eszméletlen jók voltak közöttük. Jó volt a tudat, hogy nemsokára együtt leszek némelyikükkel. Amikor körülnéztünk fent, nem kezdődött még el semmi, de hat-nyolc pasi ott várakozott (megértem, én is ezt tenném a helyükben), így mi a lenti tatamira szavaztunk és jól tettük. Egész éjjel kellemes mozgás volt, de mégsem volt tömeg, mint fent, ahova csak a pasim ment fel néhányszor, néhány csajjal. 
 
Az élvezkedők
 
A kezdés mindig biztos, de a folytatás… mindig, amit az élet aznapra szán. Tele vagyok kíváncsisággal, nem elvárással. Az élet sokkal izgalmasabb így. Partneremmel már annyit beszéltünk a szexről, hogy belevetettük magunkat. Kipróbáltuk egymás orális technikáját, nos, megérte. Jól nyal, de amikor az ujjait is elkezdte használni, az volt az igazi élvezet. Nagyon szeretem, ha megujjaznak, de ugyanúgy, mint mindenben, itt is van, ami nagyon passzol. És ez az volt. Nem volt durván erős, de mégis erőteljes és nem volt gyors sem. Na, tényleg nekem találta ki. 
 
Amikor kielégülve (egyelőre még csak én) a popsimat nyalogatta csatlakozott hozzánk egy fiatalember. Felmértem az adottságait, bár vastag volt a makkja a farka nem, viszont annál hosszabb. Amit valahol elvesz a természet, máshol visszaadja. Fel is vetettem egy szendvics lehetőségét. Megkérdezték, hogy ki hol legyen. Partnerem csalódottan vette tudomásul, hogy ő legyen alul, mert vastag a farka (szerinte nem, de az én nem csekély tapasztalatomban jobban bízhattok). Most jut eszembe, hogy nem is ő került végül alulra, hanem egy harmadik… Persze, mert mindenképpen hátulról akart támadni. Na, mindegy is, nem szeretném leírni ezeket a részleteket. Négyes szopás, nyalás és itt is ott is dugás után, egy olyan szendvics alakult ki, amiben a vastag makkú volt alul, míg khm… mindig más hátul. Eszméletlen volt. Ha valaki megkérdezte volna, hogy egy ilyen típusú gang-bangben benne lennék-e, biztosan kizártam volna a lehetőségét is. Ebben az aktusban több kulcsmondat is elhangzott, amiket később beszéltünk meg néhány résztvevővel. Nekem ez segítség volt bizonyos szinten rekonstruálni az események folyását.
 
Kulcsmondatok
 
„Neked bérleted van itt alul?” Mert a vastagmakkú nem akart kiszállni alólam. Igaz, nem is tudott volna. Az elméletet később osztotta meg velem. Ha ki is akarna csusszanni a farka, a vége nem engedi, és engem mindenképpen kényeztet. Ebben lehet valami, mert nagyon jó volt ez a gabalyodás.
 
„Hol a pasim?” Addigra már valahol máshol élvezkedett. Hazafelé mondta, hogy nem fért oda hozzám (megjegyzem: vele kezdtem), én erre azt válaszoltam, hogy az erősebb kutya baszik. Persze nagyon jól feltalálta ő magát az emeleten. 
 
„Te már voltál itt…” mondtam annak a fiatalembernek, aki a farkát lógatta elém. „Én már mindenhol voltam!” jött a válasz.
 
Ez a menet azzal végződött, hogy – ezt is meg kellett élnem – két farkat szoptam és kényeztettem egyszerre és a mellemre élveztek.
 
A felháborodott
 
„Németországban ilyen nincs!” Hallottam a gang-bang közben, akkor nevettem ezen egyet, mert gondoltam, hogy csak viccnek szánja, illetve valami újat lát, de valójában nem tudtam, hogy pontosan mire is gondolt. Reggelre összeállt a kép. Tényleg hangosak voltunk és jól éreztük magunkat, mindahányan és persze egy ilyen akció során kell szervezni is, szóval néha kellett beszélni, vagy némi instrukciót adni. Ezen kívül, én megmondom, ha valami tetszik… szóval az is hallható. Nézőink is akadtak. Az idősödő úr szerint ilyen nincsen Németországban. (Az idősödő urazást direkt hoztam szóba! Egyébként nem érdekel, hogy ki hány éves. Én is leszek annyi. Nyitottsággal az elfogadás is együtt jár.)
 
„Nem tudok elélvezni tőled!” Később kiderült, hogy nem a pasikat zavartam, hanem a csajt, akin dolgoztak. Amikor a lány kedvesen odajött és mondta, hogy örül, hogy örülök, de ő is szeretne ekkorát élvezni, akkor természetesen tiszteletben tartottam a kérését. Mivel végeztem, kimentem, fürödni és egy másik helyiségben öltöztem fel. Közben arra gondoltam, hogy nem a németországi idősödő úrral kellett volna kezdenie, hanem az én fini fiatal bikáimmal. Asszem, azt sem tudta volna, hogy hol van, nemhogy környező hangokra figyelt volna.
 
Hazafelé mesélte a partnerem, hogy az idősödő úr még a recepcióra is felszaladt, hogy így nem lehet viselkedni. Úgy elgondolkoztam, hogy mi lehet Németországban… a nők szétteszik a lábukat és csendben tűrik, amíg a férfiak kulturáltan szórakoznak?! 8-I
 
Egy kis beszélgetés
 
„Tetszik a pasid!” mondta egy kedves lány, aki már látásból ismertem a klubból. „Nekem is!” kacsintottam vissza. Később meghívtam az asztalunkhoz őt és a partnerét, amikor jöttek lefelé az étkezőbe, mosolyogva. A téma az asztalnál, mi más, mint a szex volt. Két gondolat ragadt meg bennem, az egyik, amit már többször hallottam swingeres körökben, hogy egy pasi nem tud egy nőt kielégíteni. Persze lehet, hogy így van, de megpróbálhatja. Én inkább úgy fogalmaznék, hogy egy nő jóval többször tud élvezni és, ha mindegyiket ki akarja egy pasi szedni belőle, akkor oda kell tennie magát. Kemény fizikai munka. Engem megcsinált egyszer valaki így… egyedül. Meg is írtam, valahol korábban megtalálod a bejegyzéseim között, az elején. 
 
A másig gondolat, ami megragadt bennem és még nem hallottam, de az asztaltársaság többi tagjának nem volt ismeretlen „Csajjal unalmas volt”. Megint érdeklődésemet veszítettem a nők iránt. Bár egy ilyen éjszaka után, csoda lenne, ha érdekelne más, mint a pasiK.
 
Pasi felszedés
 
Ezt a beszélgetést megint egy szopás-nyalás kombó követte a partneremmel, ismét a tatamin. Kértem, hogy ne vegyünk most be mást, szóval kettesben voltunk. Ezt már megfigyeltem, valakinek bekapom a farkát, akkor már kevésbé indul arra, hogy megdugjon… Vissza fogom fogni magam. Pedig szeretek szopni. Na, mindegy. A pasim mondta, hogy megnézné, hogyan dug meg valaki más. Nagyon is oké! Ugyanis láttam a vendégek között azt a fiatalembert, aki korábban, ugyanígy a Dreamlandben eszméletlenre dugott. Felmentem érte a bárba, támasztotta a falat és nézte a táncoló lányokat. Megfogtam a kezét és magammal húztam az alagsorba. Amikor már nem volt zaj, mondtam neki, hogy basszon meg. Ott nekivágott a falnak és megcsókolt. De nem így akartam. Szóval bementünk a tatamira. Nem csak baszás volt most, persze, mert őt is bekaptam… Alig akart elengedni. Nem probléma, magamra húztam. Szeretem, ha egy pasi határozott, de én sem tudok kivetkőzni magamból, ha valamit akarok, elveszem. Nagyon jó a farka és a technikája. Megállás nélkül és lankadatlanul baszik. Ha pasi lennék, ilyen farkat akarnék. Mondtam is neki. Aztán ő is elvette, amit akart, ezt is értékelem egy pasiban. Mondta, hogy eddig az volt, amit én szerettem volna, most ő jön és a melleim között kereste és találta az örömét. Ja, ezért érzem a melleim közét. Amíg vele voltam nem is csatlakozott senki… illetve nem emlékszem, hogy hogyan történt az, hogy egyszer csak többen lettünk, megint és ő eltűnt. Vannak ilyen típusú pasik, ki tudják sajátítani a csajszikat. Jó volt, na!
 
A pasim kedvesen megvárta, amíg végeztem, addigra őt már két csaj befejezte erre az estére.
 
Már nem öltöztem fel, csak összeszedtem a ruháimat és meztelenül mentem fel az öltözőkulcsért, majd öltözni. A partnerem úgyis kérte többször az este folyamán, hogy csak csöcsbe legyek. Egy ilyen rövid szakaszra belefért. Igaz, nem néztem senkire az emeleten, de éreztem, hogy egy röpke pillanatra megállt a program.
 
Nektek is hasonlóan kellemes élményeket kívánok, akár kettesben, akár többesben.
280 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://swingervagyok.blog.hu/api/trackback/id/tr614214148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Netuddki. 2012.02.28. 11:38:02

Hát, szóval. Szóhoz sem jutok. Kedves Index moderátorok! Egy ilyen kint a címlapon?
Qrvára nem vagyok se prűd, se hülye de az ilyentől kifordul a gyomrom. Szóval nem kéne itt reklámozni a swingerklubokat. Tök mindegy, hogy maga a beírás fake vagy nem...

Kozod????? 2012.02.28. 11:42:02

@kovi1970: ezek egy Béla nevű pali fantáziái.

twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX · http://freewaresoftwarenews.blogspot.com/ 2012.02.28. 11:43:00

Ez kell a nepnek!

Még szerencse, hogy kinn van a 18+ jelzés.
Egy pornó lapba jobban beillik élménybeszámolónak ez az iras, mint a cimlapra.

Nem vagyok prud, nezek pornot, verem ha kell, ha nem, de szerintem mindennek megvan a maga helye.

Leonard Zelig 2012.02.28. 11:43:41

Beteg. De majd a Hoffman Rózsa elintéz.

Rohir 2012.02.28. 11:49:20

Kovi1970: szerintem nőjj fel ... ott a 18+
aki nem akarja nem olvassa.

benoke77 2012.02.28. 11:49:29

A hölgyemény ha így folytatja, műsort kap valamelyik kereskedelmi adón. Apukád is vidd el egyszer magaddal...

purga · http://horrormirror.blog.hu 2012.02.28. 11:51:56

Én csak azt a technikai részt nem értem, hogy a kedves blogger hogy a picsába tudta eltüntetni a kötelező hirdetést.

Vagy ez egy belső indexes munka? :)

bigthereal 2012.02.28. 11:52:27

"mondtam neki, hogy basszon meg"

lemész egy kocsmába, és bárki bármikor megbasz, sőt, akár az utcán is, ezért kár a klubba járni...

TheDevil 2012.02.28. 11:55:19

@twollah / bRoKEn hOPe, sUppLeX: "Nem vagyok prud, nezek pornot, verem ha kell, ha nem" :D

prűdséggel még engem sem vádoltak, láttam már sok mindent azt hiszem, de ha belegondolok, hogy a tizenakárhány éves gyerekek erre kattinthatnak a címlapról... nem okos, na.

zZz 2012.02.28. 12:10:21

Jól értem, hogy voltaképp az írás alapján (mert valszeg úgysem igaz) a szereplő nő nem is tudja pontosan, kik dugták meg hátulról?
Van ám itt színvonal.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 12:11:20

@kovi1970: Azért van kint, mert kattintasz, Te (is) és még kommentelsz is... :-)

(Köszi...)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 12:13:25

@Kozod?????: ;-) ja...

nekem jó volt, Te meg azt gondolsz, ami jólesik :-)

zsizsikúrfi (törölt) 2012.02.28. 12:15:59

@zZz:
Ö, miért olyan hihetetlen számodra egy swinger-klubot látogató ember beszámolója?

zZz 2012.02.28. 12:17:10

@zsizsikúrfi: korábbi bejegyzés miatt, ahol az ajtót nyitó vadidegen férfi szó szerint rögtön ágynak döntötte és ez tetszett neki.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 12:19:11

@benoke77: Miből gondolod, hogy elmennék műsorba? :-D És ehhez mi köze lenne nemzőmnek? :-)

benoke77 2012.02.28. 12:25:01

@A.Halas: Ez a hozzád hasonló lánykák életútja általában.
Biztos büszke lenne rád, meg ha már amúgy is mindegy ki áll mögéd:-)

Félreértés ne essék, azt csinálsz amit akarsz.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 12:26:03

@purga: Én nem állítottam semmit a hirdetésen. (Észre sem vettem, hogy nincs...)

Mercel 2012.02.28. 12:29:31

Hello!

Részemről pedig megint jót vigyorogtam az ál-erkölcsön:)

Ha fake akkor jó stílusban írta meg a (remélem): Hölgy.
Ha nem akkor pedig lelke rajta, hogy neki ez esett, esik jól.
Amúgy sem sok olyan írás van ami nem köntörfalaz, és nem a nagy semmiről szól, vagy nem nyilvánvalóan egy klub bullshit dumája.

A nagy büdös igazság az, hogy lelke mélyén 10-ből hmm sok pasi álmodozik a többes gubancokról.
Szintén egy nagy rakás Nő agyában merül fel időnként, hogy hát hmmm milyen lenne ha nem csak a "Béla".. :)

Ez is lehet az élet része, van aki csinálja van aki nem, van aki csöndben álmodozik róla, de nincs olyan mázlija, hogy a Nője - Pasija benne legyen egy ilyenben, és még többen vannak azok akik hát pfujj milyen már, aztán hónap végén meg jön a számla az emelt díjas számokról..:)
Sőt az is van, hogy pfujj milyen már, aztán a céges hétvége után meg nem csak egyvalaki mosolyog teli szájjal a büfében az illetőre nézve.. Ja de az hétvégén volt, és ma hétfő van és pfujj már te meg milyen újságot nézel..

Meg persze van aki szigorúan egy emberrel éli le az életét és tényleg nem fér bele az életébe a dolog, sőt neki az úgy jó is. Amivel nincs is semmi gond, csak akkor se nyálcsorgatás, se fintorgás ne legyen, mert az onnantól nem elvi kérdés, hanem pitiánerség.

Amúgy meg szerintem semmi baj a címlapos helyezéssel.
Látszik a témán, hogy miről szól, akit nem érdekel nem kattint oda.
(én sem olvasok általában velvetet mert "műkörmös libák" - vagy csak azok szeretnének lenni?:) írják nulla stílussal a semmitmondó híreket, többnyire semmitmondó emberekről)

Bevállalós Nőkből és Pasikból pedig nagyon kevés van, többnyire a szájjártatásnál vége is a fene nagy nőnek és pasinak, pedig titkon mindkét nem arról álmodozik, de többnyire be kell, hogy érjék az átlagossal, és a minőségi szex pedig csak hírből jut nekik.

Ja és még valami, egy nő nem attól büdös ribanc, hogy kivel / kikkel fekszik le, sokkal fontosabb, hogy kivel, hogyan viselkedik, és mennyire megbízható a napi életben.
Ahh ezt jól esett leírni, lehet sárdobálni:D

"Frigyes"

Netuddki. 2012.02.28. 12:29:35

@A.Halas: Ha már a képembe tolják elmondom a véleményemet. Ennyi.
Meg még annyi, hogy qrvára gusztustalan amit itt reklámozol. Egyszerűen nem értem, felnőtt emberek kiteszik magukat (és párjukat) egy ekkora fertőzésveszélynek. Még akkor is ha gumiban nyomják az ipart.
Gondolom nőnemű egyed nem sok lehet az ilyen partikon vagy akik vannak azok szakmabeliek. Annál nagyobb a kockázat.
Félreértés ne essen qrvára nem érdekel mit csináltok, de talán nem kéne reklámozni...

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 12:31:29

@bigthereal: Ez valószínűleg így lenne, nem tudom, hogy hányszor találkoztál ilyennel az életben.
Az a pasi már teljesített nálam korábban.

Tudod, már valamelyik blogkommenthez kifejtettem, vagy lehet, hogy blogbejegyzésben, egy swinger nő nem a könnyű kategória és a blog alapján lehet, hogy úgy tűnhet, könnyű megkapni, de az oda vezető út elég hosszú! ;-)

Netuddki. 2012.02.28. 12:32:23

@Mercel: House óta tudjuk, hogy sok nemi betegség bizony kihat az emberek agyára is. Szóval csak csínyján a "bevállalósakkal"...

Netuddki. 2012.02.28. 12:34:03

@A.Halas: "könnyű megkapni"

Hát pont ez az! Mit?

Szóval nem árt a dolgok árnyoldalával is tisztában lenni. Na csá!

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 12:34:18

@kovi1970: Elolvastad, hogy miért van itt ez a blog? Ráadásul nem kötelező sem olvasni, sem csinálni.

Hidd el, hogy az igényesség itt nem kérdés. A fertőzésveszély pedig talán még ritkább, mint a "monogám" kapcsolatban élők esetében. Ez az én, személyes, tapasztalatom!

Köszi, hogy elmondtad a véleményedet!

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 12:43:26

@zZz: Ha bemutatkoztak volna, kizökkentettek volna az élvezetből... és asszem Neked akkor sem tetszett volna... :)

Sóspereces (törölt) 2012.02.28. 12:44:52

Igazából én csak a védekezés hiányán akadtam fenn.
A megrökönyödést értem, de a durva sárdobálást túlzásnak találom....élvezik a dolgot, és kész.

Rebelde 2012.02.28. 12:53:03

az igényesség miért nem kérdés? ennyire nem lehet mindegy

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 12:53:31

@TheDevil: Igen, ez tényleg veszélyes, viszont azzal azért az nem kérdés, hogy kinek a felelőssége a gyerekére figyelni. Talán a szülőnek, ha jó a tippem? Nem ez az egyetlen cikk, ami nem kerülhet gyerek szeme elé. Sőt, képek és videók is vannak a neten, ami nem kerülhet a gyerek szeme elé! Meg újságok a multik és a benzinkutak polcán.
Ugyan már!

Prostatikus Vogon Jeltz 2012.02.28. 12:56:41

@A.Halas: ez a kovi1970 gyerek arra veri, hogy ki hány kommentet írt eddig az indexen. aki nem pofáz bele mindenbe hozzá hasonlóan, az meg nyilván bértroll.
szóval nem hiszem, hogy ő mást is igazán szeretne tudni, ennyi bőven elég neki.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 12:58:25

@Rebelde: Mégis mit gondolsz, kik járnak le egy swinger klubba? Vizionálj már egy képet magad elé... Vagy a társasági tapasztalataidat talponállókban szerezted?
:-)

eichler 2012.02.28. 13:00:38

Egyszer én is kipróbálnám, azt hiszem...

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 13:03:26

@eichler: Ez a beszéd! :-) Akkor derülne ki, hogy ez Neked való-e vagy sem... Máshogy nem lehet eldönteni.

Dr. Körömlakk ® 2012.02.28. 13:05:09

nekem tetszett az írás. gratulálok!
mindenkinek úgy kellene élnie, ahogy jól esik neki, ugyanis csak magának tartozik elszámolással. kedves egészségére!
:)

zum trucc 2012.02.28. 13:06:07

Ezt nem a Hoffman Rózsa írta?

Peter__Blau 2012.02.28. 13:07:17

/me csak röhög :-D
Nem a kommentelőkön :-)

eichler 2012.02.28. 13:07:38

@A.Halas: Hmm! :) Aki mást mond, szerintem hazudik! Akár még magának is. Csak utána már a "hagyományos" szex kevés. Nem?

átlátó 2012.02.28. 13:09:05

A babám egy gátlástalan, ordas állat... vele művelem azt, amit ezzel itt nem tesz meg az embere.
Amúgy meg mindenki azt ír, amit írni akar.

Nomante 2.0 2012.02.28. 13:09:11

Legközelebbi történet a nemibeteg-gondozóból íródik majd.

Rebelde 2012.02.28. 13:09:18

@A.Halas:

hát nem tudom kik járnak, ezért kérdezem, talponállóba se járok, azért kösz a feltételezést:) mondjuk nekem nem elég, ha meglógatja előttem valaki a farkát, hogy aztán segítségre legyen szükségem az események rekonstruáláshoz:) de nem is ez a lényeg, hanem hogy fura volt, hogy mennyi sok jó pasi volt közöttük, én eddig igaz tv-ben láttam csak swingereket, hát nem volt kellemes látvány egyik se, persze ízlések és pofonok

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 13:10:44

@eichler: Nem. :-) Nem minden nap eszel étteremben. Ez egy szórakozás.

Martian (törölt) 2012.02.28. 13:14:42

Apollinaire Tízezer vesszője azért jobb volt... :)

Mercel 2012.02.28. 13:17:14

@kovi1970:

Hello.

Nyilván másképp értelmezzük a bevállalóst. Nekem egy klikkeléstől az ágyig pár óra a legtöbb esetben például biztos túl gyors tempó lenne, úgy általában véve értettem a dolgot.

Másrészt egy normális ember megnézi kivel fekszik le.
Még egy egy éjszakás kaland esetén is.
(én spec ott vigyáztam magamra mindig a legjobban)
Meg hát lehet védekezni is.

"Frigyes"

Dr. Körömlakk ® 2012.02.28. 13:17:56

@A.Halas: Drágám! Engem egy nagy trauma ébresztett rá, hogy kurva rövid az élet, ahhoz, hogy azon filózzunk, más mit szól hozzá. Le kell szarni. Úgy kell élni, ahogy akarunk, és ahogy nekünk jó. Ha Neked így jó, ez jó, kedves egészségedre!!!
Azt gondolom egy lényeg van ebben: mást nem bántani. Aztán ami a csövön kifér... :)
Csókollak :)

eichler 2012.02.28. 13:18:31

@A.Halas: Ha pesti lennék, egyszer dumcsizhatnánk... HAHAHa!
Na elteszlek magamnak! :)
Olvasni foglak!

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 13:18:45

@Rebelde: Ez egy ilyen este volt. Valójában kontrollálatlan volt egy része, ezt elismerem, de gondolom volt már szexuális élményed. ;-) Az izgalmasabbak közé az tartozik, amelyikben elvesztetted a fejed. És ehhez nem kell többes... :-P

Megosztottam Veled, meg akiket érdekelt. Aztán, hogy mit kezdesz vele, az a Te dolgod.
Hogy én mit kezdek / kezdtem ezzel a tapasztalattal? Nos, jönnek a következő élmények is...

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 13:21:04

@Dr. Körömlakk ®: A mást nem bántanival egyetértek. Az én mottóm is az "elfogadás"! Milyen könnyű kimondani, milyen nehéz valóban megtenni... :)

2012.02.28. 13:25:21

Nocsak, még létezik a Csók és Könny Magazin?

Dr. Körömlakk ® 2012.02.28. 13:27:27

@A.Halas:

ehhez az elfogadás dologhoz azért fel kell nőni... mindenki csak a saját szemével látja a világot, nehéz igazán átélni, hogy a másik ember nem azzal a szemmel látja, nem azzal a füllel hallja, és nem azzal az aggyal fogja, amivel én...
meg kellene tanulni néha kilépni a saját testünk és tudatunk adta börtönből, máris könnyebb lenne elfogadni, hogy nem csak az van, amit én látok, amit én jónak látok.
mondom, nekem az egyetlen határ: mást nem bántani... a többi meg magánügy kategória :)

Dr. Körömlakk ® 2012.02.28. 13:30:07

@A.Halas: azt a sok udvarlós, meg virágos, meg lelkis részt ki is kellett volna hagynod... :D pff...

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 13:31:59

@Dr. Körömlakk ®: Egyetértek!

Köszi a témán túlmutató, érett hozzászólást!

És ezzel még nem biztos, hogy hasonló a hobbink...

Rebelde 2012.02.28. 13:35:23

@A.Halas:

ezzel egyetértek, de én már csak ilyen maradi vagyok, hogy szeretem tudni ki is a másik

persze ilyen helyre nem makramézni megy az ember, meg ha beszélget akkor lehet inkább mondja, hogy na ezzel soha és akkor meg miért ment oda? és így tovább:)

ez nem az én műfajom, ennyi

zZz 2012.02.28. 13:36:08

@A.Halas: tehát ahova le lehet süllyedni, oda lesüllyedsz. Van még alább? Női méltóságod már nem nagyon van.
Feltéve, hogy igaz ez az egész.

Dr. Körömlakk ® 2012.02.28. 13:38:28

@A.Halas:

maradjunk annyiban, hogy épphogy csak hasonló :)
én nyúl vagyok :)
de ez tökmindegy. a lényeg, örömmel élni, és passz.
:)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 13:39:30

@Rebelde: Nagyon jól látod! És lehet, hogy agyilag, szellemileg nem passzolunk, közben meg tud élményt adni... miért rontanám el beszélgetéssel. Vannak beszélgetős embereim is, nyilván, azokon kiélem a verbális igényeimet, a grafománt, meg úgy látszik itt...

Dr. Körömlakk ® 2012.02.28. 13:40:45

@zZz:

csak szólok. a női méltóságot nem egy szvingerklubban szokták elveszíteni a nők...

zeto 2012.02.28. 13:40:48

Bocsánat a földhöz ragadt kérdésért:
Egy ilyen gangbang után, de szimplán a swinger klub látogatásával nem hepatitiszes, szifiliszes, AIDS-es, stb. mindenki?
Vagy ez is része a klubtagságnak?

Kytia 2012.02.28. 13:41:52

Ez annyira hiteltelen, hogy képtelen vagyok pár bekezdésnél tovább olvasni. Amikor jön itt, hogy őt nyalják, akkor beugrik, hogy elvileg egy nő írja ezt, de két mondattal később már egy pasit látok magam előtt. Így egyszerűen nem írna egy nő.

vincent vega? 2012.02.28. 13:42:07

@A.Halas: ez hol történt? hol szoktál csetelni? köszi

zZz 2012.02.28. 13:42:13

@Dr. Körömlakk ®: ha már korábban elvesztette, akkor persze mindegy. Az biztos, hogy amikor már tkp. azt sem tudja, ki dugta meg őt, akkor aligha lehet bármiféle méltóságról is beszélni.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 13:42:45

@zZz: Tegyük fel, nem igaz, akkor mit mondanál a női méltóságomra. :-)

Ugyan már! :-)

Jó olvasást és kommentelést! :-)

Alfagumi · www.aabroncs.hu 2012.02.28. 13:44:13

@Mercel: Szép volt Frigyes. Csomó karaktert megspóroltál nekem, így nem kellett leírnom, nekem is, ugyanazt:-) Kössz és respect:-)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 13:46:57

@zeto: Maradjunk annál a pontnál, hogy földhözragadt a kérdés! :-)

Ha ennyire izgat az aids és társai kérdés, először nézzél Mo-i statisztikákat.

Igényes, és véleményem szerint, érett ember képes klubba járni! :-)

Styxx 2012.02.28. 13:48:39

@kovi1970:
Tényleg a képedbe tolták:
"Swinger 18+ Megvadmacskásodtam
Ha valaki megkérdezte volna, hogy egy ilyen típusú gang-bangben benne lennék-e, biztosan kizártam volna a lehetőségét is."

Erre kellett ráklikkenteni. Már megbocsáss, de érvelésed olyan, mint a viccben, amikor a néni közszeméremsértést kiált, mert a szomszéd házban kúrnak. Majd amikor a rendőr megállapítja, hogy semmit nem látni, a néni megmutatja, hogy ha a sámlira rááll és a megfelelő, nyakatekert szöget belövi a tekintetével, akkor már homályosan látni.
Az írás meg a műfajában (akár fake, akár nem) fasza. Kedves szerzőt nem akarom lohasztani, de erotikus történetet talán a legkönnyebb írni, én mindenesetre megköszönöm az ingyen tartalmát.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 13:49:28

@vincent vega?: Sehol, nem szeretek csetelni, de levélre szoktam válaszolni.

zZz 2012.02.28. 13:51:14

@A.Halas: lehet, nem is vagy nő. Nem az első eset lennél.

@Dr. Körömlakk ®: valóban mindegy. Ha a történet igaz, így vagy úgy, de nincs női méltósága már. Ne mondd már, hogy teljesen rendben van, ha egy nő nem tudja, ki dugta meg és szerinte ez rendben is van.

meszi 2012.02.28. 13:52:34

@kovi1970: nem vagy prűd de a swingerezésen kiakadsz, és így írod, "qrvára". Lehet, hogy mégis de az vagy.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 13:52:47

@Styxx: Azért majd küldj már át egyet a saját erotikus írásaidból...

:-)

Szelid sunmalac 2012.02.28. 14:06:15

Kedves A. Halas! Sokat lattam mar, de te nagyon gyanus vagy nekem! Ahogy azt a Reb megirta, a swinger kulbokban nem adoniszok rohangalnak. En, ellenben Rebbbel, jartam mar parban. Aztan a nimfoman nok tobbsege bizony nem halad meg ertelmi szintet, aki meg igen, az teljesen mashogy all a dolgohoz, mint te. Hadd ne resztezzem....Summa summarum, te bizony nem no vagy es nem tortent meg amit leirtal!

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 14:09:28

@Szelid sunmalac-Elmeny designer: Huhh, lelepleztél volna?

Nem... messze jársz az igazságtól.

Tudod, a jó pasi nem a kinézetnél kezdődik... majd lesz olyan bejegyzésem is. Ha lesz kedved, elolvasod.

zZz 2012.02.28. 14:12:29

@A.Halas: két bejegyzést olvastam, mindkettőben a partnered kinézetét is kiemelted (izmos, jóképű stb.), szóval valami nem klappol.

Szelid sunmalac 2012.02.28. 14:12:44

@A.Halas: Rendben, no vagy....eddig oke.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 14:17:37

@zZz: Igen, vannak és voltak is jóképű pasiim, és voltak pocakos, kopaszodók is és volt nagyon vékony is. A férfiasság nem itt kezdődik, sokkal inkább ott, hogy mennyire tud egy nőt, Nőként kezelni. Mennyire tudja kihozni belőle azt a bájt, kedvességet és bujaságot, ami benne van. Hogy ember marad mellette a nő, vagy vadmacska lesz, vagy éppen bújós kiscica, vagy élvezkedő hercegnő...

Ez így érthető Neked?

Styxx 2012.02.28. 14:18:19

@A.Halas:
Priviben áttoltam, kukkants bele:-)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 14:20:43

@Styxx: Kíváncsian olvasom! :-) Köszi! :-)

Styxx 2012.02.28. 14:22:04

@A.Halas:
Szivi, majd jelezz vissza. Csak keményen, nem kopik a szerző, csak edződik.-)

ezmegmi?? 2012.02.28. 14:22:19

klasszikus példája annak, hogy hova járnak azok a "férfiak" (igen, idézőjelben, ezeket nem tartom annak), akik képtelenek arra, hogy a jellemükkel meg is tartsanak egy nőt egy éjszakánál tovább, egyértelműen viszont nem akarnak fizetni, mert a qrvázás az olyan lealacsonyító... egyesével köpném le az összeset.

a nők meg az este végén elfelejtenek pénzt kérni.

persze, csinálja mindenki, ahogy akarja, de ha közszemlére teszi(k), akkor fenntartom a jogot, hogy a) meglegyen a véleményem róluk, b) körberöhögjem őket.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 14:25:24

@ezmegmi??: Igen, ezt gondolja az, aki nem ismeri ezt a világot! :-)

Kytia 2012.02.28. 14:35:03

@zZz: Jaja, végig a kinézetre ment rá. Mondjuk nem hiszem, hogy ha egyszer egy ilyen klubba keverednék, túlzottan érdekelne az ott lévő férfiak általános műveltsége.:))

Én egyébként az erotikát hiányolom az egészből, mindenféle makkok, nyalások és egyebek emlegetésének dacára. Kb úgy írja le, mintha a hétvégi kukoricahántolás kalandjait részletezné. Hivatásos prostik is nagyobb szenvedéllyel mesélik a történeteiket, pedig azt gondolná róluk az ember, hogy azok már tényleg unják.

Coyote82 2012.02.28. 14:46:39

El tudom képzelni, hogy mindezt egy dagadt, kopaszodó, borostás, izzadtságszagú 50-es ürge írta. Hehehe

alfabeta 2012.02.28. 14:54:56

Már párszor csalódtam, az indexben, hát most újra... Mint ahogy több kommentelő írta, mindennek megvan a maga helye... Én sem vagyok prűd, csinálom a párommal mindenhogy ahogy jól esik. De a főlapra kitenni ezt, az undorító. Főleg annak tudatában, hogy tegnap este néztem meg a Budapest Wolfs focicsapat toborzójáról készült videót, melynek a végén a két 8 év körüli srác kérdezte hogy, melyik tévében adják majd le a riportot, és hát mondták nekik hogy az index.hu-n. Nem kéne véletlenül sem ilyet olvasniuk, mert nem követendő példa....

ezmegmi?? 2012.02.28. 15:00:51

@A.Halas: tévedtem? pénz is vándorol?

amúgy most, de komolyan: tükörbe bírsz nézni az után, hogy fogalmad sincs, hogy az előző este kik és mennyiszer jártak benned? ha nem, akkor nem értem, miért csinálod, főképp miért írsz róla (már ha nem fikció az egész), ha meg igen, akkor sürgősen keress valami lelki segély szolgálatot, mielőtt valami csúnya betegséget el nem kapsz és rámegy mindened.

rozsomák 2012.02.28. 15:02:48

Ordít a szöveg stílusáról, a megfogalmazásról, hogy ezt egy pasi írta..

Dr. GGG77 2012.02.28. 15:03:28

Én eddig egy olyan nőt ismertem, aki járt swinger klubba.
Ez a halmaz egybeesik a "Legótvarabb nő, akit életemben láttam" nevű halmazzal. :)

gazell16 2012.02.28. 15:05:32

@A.Halas:
Megint idekerultem, megint egy scifi Halasbacsitol, nembaj ha nem olvasom el? a Kommentek erdekesebbek.
Tenyleg cimlapra illik a degeneracio? Folyamatosan?

inkabbne 2012.02.28. 15:12:11

@TheDevil:
valszeg erre is kattint és zárja befelé mikor meg látja .. BANYEG NINCS KÉP.. :D kb
ilyentől nem kéne félni..

gazell16 2012.02.28. 15:18:27

Coyote scores ! tuch down :) melle az a kep amit valasztott: a tokletes kifejezee annak amit erzek. Neha a szavak csak rontanak a helyzeten.
masreszt aki konkret kerdesekre kerdesekkel valaszol, vagy nem cafol hanem kodben hagy, az bizony hazudik. Van ilyen tudomanyag amit kello gyakorlassal e lehet sajatitanie sbizony akarhogy hazudsz a maradek 10 % ban eljon a tudatalatti elszolas, mert az ember nem akara hazudni ott benn es ez leleplez
jelolom halasbélat ArthurCclarke dijra

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 15:23:44

@gazell16: Jó olvasást és jó kommentelést! :-)

Rohir 2012.02.28. 15:29:03

Én nem értem ezt az egész trollkodást itt.

1. akinek nem tetszik, az ne olvassa el
2. aki nem hiszi el, járjon utána (én pl. szívesen találkoznék élőben A.Halas-al - a francia tudásom sokak szerint no1 - csak gyáva vagyok)
3. aki ítéletet mond valaki felett ismeretlenül, az szűklátókörű, álszent hazug és ostoba

Én pl. érdeklődve olvasom az ilyen történeteket, mert érdekes más tapasztalatairól / fantáziájáról (ossza be mindenki oda ahova gondolja) olvasni. Én is ezért írok, csak szerencsére nem kerülök ki a főoldalra.

flowerlikeityounger · http://flowerlikeityounger.blog.hu 2012.02.28. 15:31:06

A következő blogod címe meg az lesz, hogy "Nemi betegségeim" :) Nem vagyok prűd vagy frigid picsa (blogomból jól is látszik), de ha tippelnem kellene, ezt nem egy nő írja. Vagy ha igen, elég szégyen ez ránk nézve:) Van, aki a szvinger klubot a "nagy áthaladó forgalommal" azonosítja. Szerintem írok majd egy beszámolót az én élményemről (4-5-ször voltam), bár nem illik a blogomhoz.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 15:32:59

@flowerlikeityounger: Linkeld be, hogy ne kerülje el a figyelmemet, illetve azokét, akik érdeklődnek a téma iránt! :-) Köszi.

velorex-vezető 2012.02.28. 15:39:45

Swinger klub már 1945-ben működött Budapesten is, a következő felállással: 10 szifiliszes szovjet katona kefélt egy magyar nőt, aki nem szívesen vett részt a játékban. Illés Béla író bácsi pedig biztatta a szovjet katonákat.
Nincs új a nap alatt!

A posztot férfi írta szerintem is.

gazell16 2012.02.28. 15:41:09

@A.Halas:
Erről beszélek
I am dangerous, engem nem fog a kodbe burkolt kamu
de megertem: az olvasottsag mindfelett
Mondjuk valaszthattal volna valami mas temat cimlapra kerulessel: pl sexualis elmeny egy betaCentaury aF05 galaktikus halmaz es a terra lenyei kozt vagy hasonlo okossagok. Ez a sex tema mar ki van vesezve par szaz eve

gazell16 2012.02.28. 15:46:01

@Rohir:
jatszodjunk a 3. ponttal
Szted Al Bundy bunos, artatlan vayg csak szimplan nem ertjuk meg ot? Ki a huyle aki a racson belul van vagy aki kivul? A tomege az igaz, az egyenisege a hazug?
- szted Torghelle falabu vagy zseni?
- szted barack bacsi jo elnok vagy sazrhazi? VAgy Ahmadinejad?
Ugye midnrol velemenyed van es valamilyen itelet ala bekerultek
NE dobalozzunk az ures nagymondatokkal, folosleges
Az ember termeszetenel fogva azonnal es mindig itelkezik mindenen es midnenkin, max kezeli ezte s valtoztata rajta kemeny onismerettel. Neha. Ritkan

Logan Grimnar 2012.02.28. 15:47:15

ordas nagy fake
de azt elérte, hogy elolvastam és kommentáltam :-)

bigthereal 2012.02.28. 15:47:59

egy fajta kérdést rendszerint megválaszolatlanul hagy a szerző:

védekezés és fertőzésveszély.

ezek hogy mennek a klubban?

Kytia 2012.02.28. 15:48:40

@Rohir: "aki ítéletet mond valaki felett ismeretlenül, az szűklátókörű, álszent hazug és ostoba"

Szerintem meg akik általánosítanak, azok mind szőőőőrnyen, szőőőőrnyen buták. MIND!:)

Ekkora öngólt sem láttam még leírva.:DDD

gazell16 2012.02.28. 15:50:22

Al bundy helyett Ted bundy:)

TroTull 2012.02.28. 15:50:34

tetszik a blog, olvasni fogom ;)

de ez a sok műprűd kielégítetlen kommentelő kicsit idegesítő... valahogy idetalált mind a 18+, a swinger, a gang bang ellenére és ellenállhatatlan késztetést éreznek arra, hogy elmondják: ejnye. én mindenesetre ezentúl sem fogok gasztroblogot olvasni. mert nem érdekel, vili? :P

gazell16 2012.02.28. 15:53:02

@Kytia: Pontosan. O is helyben iteletet mondott azokrol akik iteletet mondtak, vagyis nulla kulonbseg. Nulla
melleksen : a neved eszembe juttat egy regi ismerost.
@bigthereal: nem csak egyet, a konkret kerdeseket keruli mert az egesz iras Sci-fi, es terel, buzdit blogirasra meg kibujik. Bullshit
De a komenteles egesz elvezetes itt

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 15:53:06

@bigthereal: Ahogy az életben mindenhol: vigyázol magadra is és a többiekre is...

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 15:53:55

@Kytia: Nem szóltál volna... :) Értő olvasást, kérem!

gazell16 2012.02.28. 15:54:01

@A.Halas:
Mi ketten? Uristen! miben?

bigthereal 2012.02.28. 15:54:34

@A.Halas: hogyan?
konkrétan te hogy vigyáztál?

Kytia 2012.02.28. 15:57:18

@bigthereal: Ne kínozd már kérdésekkel, nem látod, hogy halvány lövése sincs?:D

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 15:57:27

@gazell16: Ezt Neked kell kitalálnod! :-) Házi feladat!

Kytia 2012.02.28. 15:59:34

@A.Halas: Milyen gyakran jársz citológiai vizsgálatra és neked mit mond az orvos, hány órával előtte nem szabad enni?

buddha 2012.02.28. 16:01:05

akkora kamu,mint állat.
ezt férfi írta,sok helyesírási hibával,egy nő soha nem írna ilyet,még ha meg is történt vele hasonló

gazell16 2012.02.28. 16:01:30

@Kytia:
Egy sör:)
de sajnos megguglizza:)

bigthereal 2012.02.28. 16:01:32

@Kytia: ezért hátrányos, ha egy fék poszt írója online kommentel:)

könnyen sarokba lehet szorítani

@A.Halas: ezt mondja az a tanár,is, aki nem tud válaszolni a diák kérdésére:)

bigthereal 2012.02.28. 16:02:41

@A.Halas: és hogy szopod a faszokat? óvszerrel? és téged natúrban nyalnak?

hahaha

Kytia 2012.02.28. 16:03:17

@gazell16: Pssszt, ne adj neki ötleteket.:)))

@bigthereal: Á, szerintem is kivágja magát valahogy. Ha más nem, felhívja az anyját.:))

gazell16 2012.02.28. 16:03:46

@A.Halas:
Megint a pulikutya terelés.
Ha arra gondolsz amire en nem merek akkor eloben bevallottad a kamuzast, ami nagy dolog lenne !
Masreszt meg tessek: hany eves vagy es mi a rendes neved? :)

Kytia 2012.02.28. 16:07:34

Lassan megy ez a guglizás.:D

bigthereal 2012.02.28. 16:07:43

@Kytia: sajnos most hirtelen el kellett mennie...

Kytia 2012.02.28. 16:09:55

@A.Halas: Baszki, még kiguglizni, vagy valami havercsajt felhívni is lusta voltál?? Tényleg valami kövér, ülve is izzadó, tohonya fószer lehetsz.:D

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 16:10:30

Akit érdekelnek az írásaim, azok olvasni fogják, akit nem azt az sem érdekli, hogy trollkodtok! :-)

bigthereal 2012.02.28. 16:11:12

@A.Halas: arra sem tudsz válaszolni, hogy óvszerrel szopod-e az ismeretlen faszokat?

jártál te már egyáltalán swingerklubban?

bigthereal 2012.02.28. 16:12:41

@A.Halas: A.Halas 2012.02.28. 15:56:46
@gazell16: Kérdezz egyetlen konkrét dolgot!

kérdeztünk hármat, de egyre sem válaszoltál... vajon miért?

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 16:13:58

@bigthereal: Miért szopnám óvszerrel, volt már szexuális kapcsolatod???? :-D

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 16:15:27

@bigthereal: Na, lökd a farbát, miért? Te biztosan tudod! Itt játszatok hármasban egy faszságon... még bátorítsalak is benneteket? :-) Elvan a gyerek, ha játszik, csak felügyellek, hogy ne túlságosan harapóddzon el a jókedv! :-)

Rohir 2012.02.28. 16:18:14

@gazell16 @Kytia: tulajdonképpen igazatok van, én is ugyanazt csináltam, amit leírtam, úgyhogy pontosítok

3. aki ítéletet mond valaki felett ismeretlenül, az hibát követ el

Ahogy azt egyszer valaki megfogalmazta: "A vélemény olyan, mint a segglyuk: mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra." -> ez persze csak részben igaz, mert vannak olyanok, akik igenis kíváncsiak a másik lyukára :D

Dökvín 2012.02.28. 16:20:09

@A.Halas: Szerintem pl. azért, mert ha leszopsz egy idegent, attól pont ugyanúgy elkaphatod a nyavalyáit, mintha gumi nélkül dugnátok. Hogy elöl, hátul, szájba, ebből a szempontból nem igazán számít sajnos...

L0mpos 2012.02.28. 16:23:04

Nem vagyunk egyformák. Van akinek az az öröm ha az elfojtott szexuális fantáziáiról írhat blogbejegyzést. Swinger klub, erdőnyi pöcsök és egyebek. Valahol megértem, neki ez a fantáziálás az, ami sikerült. Mások állatokat kínoznak, ez azért még mindig jobb, de nem értem miért a számonkérő hangnem. Nyilván fikció az egész, és elég szomorú hogy ezen lovagoltok, ahelyett hogy hagynátok szegényt kiírni magából ezeket, hamár senki mégcsak bottal sem piszkál hozzá.
Egészségére!

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 16:23:18

@Dökvín: És ha kinyal, akkor is... szóval... mi van? Aids tesztet kérsz a kedves randidtól, akivel a diszkóban jössz össze és hónapokig cukrászdába hordod. Legyetek már életszerűek! :-)

Nem ezeken kell pörögni, nem ezen van a hangsúly. Ha a Te életedben ezen van, akkor, kérlek, éld ki a fantáziád a blog olvasásával és nem menj el swinger klubba. :-*

bigthereal 2012.02.28. 16:24:18

@A.Halas: te butus, a kurvák hogy szopnak?

akik nem akarnak aids-ben meghalni pl.?
elárulom neked óvszerrel. még azt sem engedik, hogy hozzányúlj az óvszerhez a kezeddel! te meg natúr franciába' nyomod a klubban...

hahahaha

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 16:24:32

@L0mpos: Mint Te a kommenteléssel! :-D Így van, hagyjuk egymást élni! :-D

Trackback 2012.02.28. 16:24:41

Nem ezzel a remek kis bloggal van baj. Azzal, hogy hiányolom az Index címlapjáról az állatokkal és a pisivel/kakival folytatott szexuális aktusokról készült beszámolókat. Ha már a csoportos análszex és szopás címlap lehet, adjuk meg az esélyt a többinek is. A meleg-pornóról nem is beszélve.

Pan Tau 2012.02.28. 16:24:53

Kénytelen vagyok hozzászólni a parttalan vitához, mivel magam is egy klubot működtetek párommal, ezért úgy gondolom érintett vagyok a témában. Először is szeretném eloszlatni azt a félreértést, h. a klubokba igénytelen, nívótlan, csak a léha élvezeteket kereső emberek járnak. Biztosíthatok mindenkit, h. kitűnő a hangulat, családias, barátságos az atmoszféra az emberek padig kedvesek, az újakkal szemben figyelmesek, türelmesek, ennek köszönhetően sokan kollegáikat, hozzátartozóikat is elhozzák körünkbe. Az aktus - bár úgy kezeljük, h. ez mindenkinek a magányügye, amit szeret több ember előtt végezni - természetesen óvszerrel, higiénikus körülmények között zajlik, az ehhez szükséges feltételeket maximálisan biztosítjuk.

Bízom benne, h. a tisztelt kommentelők is legyőzik a prüdériát és rászánják magukat az álmaik megvalósítására és talán hozzánk is ellátogatnak!

Üdv: Károly&Vanessza

Dökvín 2012.02.28. 16:25:59

@A.Halas: Te életed, te döntésed, nyilván, csak a kérdésedre (a miért tennémre) válaszoltam. Lehet fejet homokba dugni, meg reménykedni, hogy szerencséd lesz (úgy legyen!), csak sajnos tény, hogy ekkora átjárással azért jóval nagyobb az esélyed összesezdni bármit, mint annak, akinek nincs naponta 3 különböző partnere, akiről semmit nem tud.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 16:26:17

@bigthereal: Köszi a kommentedet! :-) További jó olvasást és kommentelést, kedves Szakértő! :-)

Dökvín 2012.02.28. 16:29:55

@A.Halas: Családi... nőgyógyász apámtól azért hallottam elég szaftos sztorit, elhiheted :P

bigthereal 2012.02.28. 16:32:41

@A.Halas: szívesen!

most, hogy meggyőződtem róla, hogy életedben nem voltál ilyen klubban, és nem is szopkodsz idegen faszokat, és bizonyára nem is vagy nő, megnyugodtam.

csalódtam volna a női nemben, ha ez igaz...

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 16:34:11

@Dökvín: Én meg nem éltem át egyet sem... Igényes emberek járnak oda, szórakozni.

Ezt mikor sikerül alapul venni a történet olvasásához?

Uszodában is lehet szörnyű dolgokat összeszedni, ne járjak akkor? Kérlek, egy csepp gondolkodást kérek. Ha meg kötekedni szeretnél, akkor nem állok az utadba. Látod, hogy nem moderálok. Igaz, nem is durvult el még annyira senki... :-)

Dökvín 2012.02.28. 16:34:46

@Pan Tau: Mondjuk érdekelne, hogyan történik a higiénikus környezet folyamatos biztosítása, a bloggerina sztorijaiban csak úgy fröcsögnek a különféle testnedvek ide-oda, ágyra, lepedőbe, tatamira, stb. Vagy ilyenkor ott áll mögöttük a megfelelő alkalmazott a fertőtlenítő spricnivel/domesztoszos felmosóval? Kicsit illúzióromboló elképzelni, de azt is, hogy utána más meg belefekszik... Nem trollkodásból kérdem, tényleg kíváncsi vagyok.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 16:34:59

@bigthereal: Legyen ez a Te igazad! :-)

Amikor egy swingert valaki kurvához hasonlít, az számomra nővel nem volt soha. Szerintem egálban vagyunk! :-)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 16:35:45

@Dökvín: Menj el és nézd meg... Te kis kíváncsi! :-)

Pan Tau 2012.02.28. 16:36:29

Azt mesélje el a kedves szerző, amikor két kifejlett lompos németjuhásszal...

...én persze nem ítélem el, csak azóta nem bírok a dögökkel! Már befordul egy menstruáló nő az utcába, ezek már le akarják bontani a kerítést!

blah 2012.02.28. 16:37:18

Cáfoljatok meg ha nem így van de én úgy hallottam, hogy válogatott csúfságokon kívül senki nem jár swinger klubba.

Dökvín 2012.02.28. 16:38:49

@A.Halas: Nem kötekedni szeretnék, nem kell ezt feltételezned mindenkiről, aki kérdéseket tesz fel, válaszol meg, esetleg nem a neked tetsző válasszal. Azért a szex útján terjedő ill. az usziban kapható betegségek közt (bár lehet fedés), de van némi különbség a baj súlyosságát illetően. Persze, szerencsefüggő. Az meg, hogy igényes... nem csak a retkes parasztoknak vannak kórságaik ám :) sőt, eszkortlánytól hallottam, pont az "elitebb" körökben dívik a gumi nélkül fűvel-fával stílus, s így a brutálisabb betegségek is. Ez azért nem olyan, hogy letudolok utána, és mintha új lenne...

Pan Tau 2012.02.28. 16:41:48

@Dökvín: Ahogy mondod, van egy román kislány a Dutruella (a papírjai rendben vannak, minden vonatkozásban) ő EÜ-s volt Temesváron, szóval nem jön zavarba a testnedvek látványától...szóval ő takarít, de nem zavaró a jelenléte. Sőt van egy fétis stúdiónk, te el nem tudod képzelni, menniyen izgulnak a munkavédelmi cipős, viszeres lábú, kötényes nőkre, fémvödörrel a kezükben! Sokan.

L0mpos 2012.02.28. 16:41:51

@A.Halas: "Mint Te a kommenteléssel! :-D Így van, hagyjuk egymást élni! :-D"

Mit szerettél volna ezzel mondani?

"Amikor egy swingert valaki kurvához hasonlít, az számomra nővel nem volt soha. Szerintem egálban vagyunk! :-)"

Erre a megjegyzésedre pedig annyit: ha azt aki a bnőjét/páját/feleségét boldogan nézi miközben más farkalja férfinek nevezed akkor te még igazi férfivel nem találkoztál soha.
Ebben az az igazán szomorú.

Dökvín 2012.02.28. 16:42:05

@A.Halas: Ismét konkrét kérdés, "válaszul" tereléssel. Eddig nem gyanakodtam, de most már kicsit tényleg furának tűnik, ha ilyen gyakran jársz klubba, egy ilyen egyszerű technikai kérdést azért meg lehetne válaszolni... Sebaj :)

Dökvín 2012.02.28. 16:43:08

@Pan Tau: Köszönöm a választ!

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 16:44:40

@Dökvín: Most mit szeretnél elérni, hogy azt mondjam, hogy bánom vétkeimet és soha többé nem megyek klubba? Vagy mit?

Már megköszöntem a gondoskodó aggódásodat, innentől kezdve még kerülgethetjük a témát innen is onnan is. De engem untat! :-) Téged nem? :-)

Dökvín 2012.02.28. 16:44:52

@Pan Tau: Korunk Teddy Meldrumjai :)

Trackback 2012.02.28. 16:46:11

@Dökvín:

Szétkenik egymáson a cuccot, vagy lenyalják. Nincs ennél higiénikusabb.
És bióbb.

Dökvín 2012.02.28. 16:47:34

@A.Halas: Hopp, úgy tűnik, gyenge pontra tapintottam, sajnálom, nem akartam én "elérni" semmit, pláne nem akartalak felidegesíteni, mondjuk szerintem nem volt bántó egyik kommentem sem. Úgy tűnik, enélkül is betalált a téma.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 16:49:22

@Dökvín: Tényleg menj el és nézd meg! :-) Meglepődsz majd milyen egészen egyszerű, emberi megoldás született a testnedvek (izzadság, női és férfi kéjnedvek) kezelésére! :-)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 16:51:45

@Dökvín: Untat. Az nem a mérges szinonimája, szerintem. Nem vagyok mérges.
Egyébként nem tudom, hogy blogolsz-e, ki is moderálhatnálak, illetve ki is kapcsolhatnám a kommentelési lehetőséget. Itt őrizlek, mint egy kedves kis barit. :-)

L0mpos 2012.02.28. 16:52:09

@A.Halas: de azt be kell látni, hogy valahogy létezett az emberi civilizáció évezredekig swingerklubok nélkül is. hidd el, sok minden szép van a világon a tengerként hullámzó képzelt farkakon túl, és te láthatóan nem vagy abban a helyzetben hogy kioktass másokat. Hidd el, a figyelem felkeltésnek sok más, szimpatikusabb módja is van. Ajánlom h válassz valami mást, ez így ebben a formában elég megalázó számodra. Kívánom tehát hogy egyszer az életben találj valakit magadnak aki elfogad és ne sokáig kelljen itt szánalmaskodnod ilyen és ehhez hasonló blogokkal.
További sportsikereket!

Rohir 2012.02.28. 16:52:23

@blah: "Cáfoljatok meg ha nem így van de én úgy hallottam, hogy válogatott csúfságokon kívül senki nem jár swinger klubba."

... és pénzért magukat áruló Nőkhöz is csak kamionsofőrök járnak? Ugyanmár! Meglepődnél milyen vendégköre van egy-egy Nőnek. Én TUDOM, én is járok Hozzájuk ;-)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 16:55:15

@Rohir: És ez hogyan kapcsolódik egy swinger történethez? Azért maradjunk a témánál, ha lehet!

Dökvín 2012.02.28. 16:55:19

@A.Halas: Indulatosnak tűntél, nem unottnak, ez téveszthetett meg. Kimoderálhatsz, ha szeretnél, te blogod, jogodban áll :) bár sok értelmét nem látom, tekintve hogy nem trollkodni, hanem beszélgetni jöttem ide. Beszélgetésben meg bevallom, nem vagyok egy bólogatójános, hisz van mögöttem saját vélemény is, saját tapasztalat, stb.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 16:57:14

@Dökvín: Akkor beszélgessünk. Meghallgattalak, megköszöntem a véleményedet. :-) Van-e más, amit meg kellene beszélnünk?

Nem akarok moderálni, nézd meg mik maradhattak benn? :-)

blah 2012.02.28. 16:58:43

@Rohir: azért jó, hogy abból ezt hoztad ki...

zZz 2012.02.28. 17:05:16

@A.Halas: neked nincs saját személyiséged, hogy a férfitől teszed függővé, mi is vagy valójában?

radikalisviccek 2012.02.28. 17:05:43

@A.Halas:
A címlap egyértelmű volt, oda szexszel, kurvulással és botránnyal lehet felkerülni, ezek kombinációja - mint ez a blog - pedig nyilvánvalóan sérti a kispolgári ízlést, tehát kiteszik a kattintásszámokért. Nem feltétlenül kell ehhez belső indexes kapcsolat :)

Hadd képviseljem az ellenoldalt egy picit.

Még színvonaltalannak se mondanám az írást, inkább csak halkan megjegyzem, egy érzelmi kapcsolatban megélt szexuális élmény százszorta színesebb egy anélkül megtapasztaltnál, feltéve ha az embernek még lelke is van hozzá.

Az is rendben van, hogy valaki ilyen módon éli az életét, csak ne próbálja meg ezt népszerűsíteni*, menőnek beállítani és egyformán értékesnek, sőt értékesebbnek feltüntetni mondjuk egy családanyáénál, mert egy szvingercica bizony semmilyen maradandó értéket nem ad a társadalomnak :)

Nem, akkor sem, ha közben IT-menedzser, nyolc menhelyről szedett kutyája van és hat helyen ad vért. Ellenben ha ezt állandó pár és/vagy család mellett csinálja, csak gratulálni tudok ahhoz a szintű érzelmi-morális kiégettséghez, amely ehhez kellhet.

Mert bármilyen hihetetlen, az ember még egy diszkóban fölszedett egyéjszakás élménybe is tesz némi érzelmet, a fentiekhez képest mindenképpen jóval többet.

Hátborzongató, hogy még a kamaszkorban tolt numerákban is több lelket vélek felfedezni, pedig abban jelentős szocializációs motiváció, és sokszor alkohol is bőven benne volt.
Olyan csajt is tudok, aki szeretethiányában húzott magára mindig más faszit (köszönöm, megvolt), de még az is egy érthetőbb motiváció, pedig a strigula/hét számát tekintve valszeg nem sokkal járhat messze a poszter átlagától.

Belegondolva az egész sztori leírása olyan mint egy edzőtermi workout, a végén zuhany és megbeszélés h ki milyen proteint tol. Azért lehet, hogy a testi érintkezésnek ennél többről kéne szólnia. Szerintem.

(*egy napi több százezres kattintású címlapot nehéz kikerülni, márpedig innentől egyáltalán nem csak az én döntésem, hogy találkozok-e az adott tartalommal, szóval a 'ha nem tetszik ne olvasd' érvnél egy fokkal erősebb kell ide.)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 17:13:09

@radikalisviccek: Köszi a kommentedet! :-)
Úgy látszik, hogy átment, a swinger, nem a szerelemről, a szeretetről szól, hanem valami másról.

Spontaneitás, arenalin és hidd el, igenis szórakoztató. Az, hogy Te nem tudod, hogy hogyan, még nem minősít Téged, ahogy engem sem, hogy én tudom, hogy hogyan! :-)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 17:17:47

@zZz: A bejegyzéseimet is diktálják a férfiak, itt állnak és segítenek a helyesírásban és a megfogalmazásban.

Attól, hogy nem tetszik a téma, vagy nem értesz vele egyet, szerinted van bármilyen alapod engem minősíteni? :-)

zZz 2012.02.28. 17:21:49

@A.Halas: itt most nem a témáról volt szó. Hogy mellébeszélsz, az viszont sokat elárul.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 17:23:25

@zZz: Örülök, hogy valami világosság gyúlt a mai napon Neked is. Most erre mit mondjak... :-D

radikalisviccek 2012.02.28. 17:24:35

@A.Halas:
A morális részt most kihagyom, de szerelem és szeretet nélkül is létezik intimitás. Ha viszont már az sincs benne, egyszerű testgyakorlat az egész, nem több. Csoportosra bővített maszturbáció és ennyi.

Persze outsiderként nem tudhatom, milyen egy gangbang (amúgy sem szeretek osztozni), főleg egy nőnek, ebben igazad van, de számomra kivonni az intim tartalmat egy szexuális aktusból olyannak tűnik, mint amikor középsuliban valaki kiakasztotta a gigáját és úgy húzta le a sört.
Oké, menőnek tűnt kívülről, de hol van ebben az élvezet? Ja, több sört ivott mint mi. Meg be is baszott persze rendesen. Sőt, még azt is gondolta, hogy jól érzi magát, lévén (amíg meg nem untuk) bámulat tárgya.
Én viszont az ízét is szeretem a (jó) sörnek. Rosszat meg nem iszok :)
---
Röviden meg nyilván éljen mindenki ahogy jólesik, ilyen poszt viszont ne legyen címlapon, max. a Blikkén.

bigthereal 2012.02.28. 17:25:12

ezek az állandó smiley-k kicsit erőltetettnek tűnnek, csak én vagyok így ezzel?

a folyamatos visszakérdezés is érdekes, az meg hogy a legegyszerűbb kérdésekre sem válaszolsz egyértelműen, felettébb elgondolkodtató.

na meg az, hogy neked természetes, hogy gumi nélkül szopsz idegen faszokat.

elmesélnéd, hogyan történik a védekezés egy ilyen gang-bang alkalmával? tényleg érdekelne...
visszakérdezni, elviccelni, elküldeni egy klubba nem ér, meséled el te!

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 17:27:00

@radikalisviccek: Kérlek, akkor beszélj a szerkesztőkkel, mert nekem is megnehezíti a napomat... :-)

Tény: nem vagyunk egyformák! :-)

radikalisviccek 2012.02.28. 17:28:04

@A.Halas:
plusz részemről nem érzem magam kevesebbnek azért, mert nem próbáltam sem a swingert (ahogy a drogokat és a gruppent sem, és sem terveimben, sem vágyálmaimban nem szerepel ilyesmi). Remélem, ez sem minősít engem :)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 17:35:35

@bigthereal: Olvasd el a blogokat, azokat is én írom, meglepő módon.

Mosolygós ember vagyok... ezt itt smileyval tudom érzékeltetni. :-)

Tudod, vannak olyanok, akik bármibe bele tudnak kötni, a ha van sapka az a baj, ha nincsen az a baj. Így én maradok olyan, amilyen vagyok, mert nem tudok mindenkinek megfelelni.

A gumihúzás meg egészen egyszerű: mindenhol kéznél van, aki éri feltépi a zacskót, kiveszi a gumit és felhúzza, ha férfi és áll a farka a saját farkára, ha nő és áll a partnere farka, akkor annak a farkára.

Remélem ez válasz. Bár mindegyik kérdésedre válaszoltam. Igen, kivéve a higiénia kérdése: törölközők és lepedők állnak rendelkezésre a testnedvek higiénikus kezelésére, csak mint otthon.

Annyi kérdésed van, akkor miért nem kedvesen közelíted meg a blogolót, aki itt válaszolgat, mosolyogva, megértőn...

Te tudsz gumiban dugni egyébként?

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 17:37:01

@radikalisviccek: Nem is kell, hogy kevesebbnek érezd magad. De nekem se kelljen, mert én meg kipróbáltam. :-)

velorex-vezető 2012.02.28. 17:37:41

@A.Halas:
Most őszintén, mekkora farkad van?

Spanish VVax 2012.02.28. 17:38:05

Szerintem manapság swingerkedni gumi nélkül az kvázi oroszrulett de olyan pisztollyal amiben nem egy golyó van, hanem 5 és csak egy hely üres a tárban. A felnőtt ffi lakosság egy jelentős része fertőzött a human papillóma virussal. Nekik semmilyen tünetet és problémát nem okoz, kizárólag a lányoknak.Minden testnyiláson át képes terjedni. A Te dolgod, élvezd az életed, de nehogy keservesen megbánd ezt később az orvosnál dekkolva, kisirt szemekkel várva a méhnyakrák kezelés eredményét...

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 17:38:17

@flippant: Ez nem egy swingerklub! :-)
Remélem ilyen népszerű lesz a következő bejegyzésem is.
Lehet, hogy ki is teszem! :-)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 17:39:46

@Spanish VVax: Köszönöm a kommentedet!
Hol van, hogy gumi nélkül? Könyörgöm? Hol?

tapangász 2012.02.28. 17:42:08

@bigthereal: sok-sok óvszer van odakészítve.

ledo76 2012.02.28. 17:45:07

Bár tuti, hogy kamu, ahogy azt fentebb többen megállapították, engem mégse zavar maga a tartalom. Sokkal inkább az, hogy ezt minek közzétenni. Ha feltesszük, hogy igaz, akkor ez a legbelsőbb magánügy, ami váljon a tisztelt alany egészségére. De közzétenni feletébb gusztustalan (nem erkölcsi okokból), mert hiteltelenné teszi az egészet főleg, hogy árad belőle a klikk és kommentéhség. Az index meg szarjon sünt, hogy címlapra teszi (ezzel viszont erkölcsi problémám van), mert 18-as jelzés ide vagy oda ez nem oda való. Persze ha az üzlet az első (érdekes egybeesés a posztoló motivációival)...

radikalisviccek 2012.02.28. 17:50:14

@A.Halas:
Tisztában vagyok vele hogy max. udvariasan 'végighallgatsz', de elbeszélünk egymás mellett:)

Részemről végezetül annyit talán, hogy nem azt tartom abszurdnak, hogy így csinálod a dolgaidat, mert én sem felelek meg a Hoffmann Rózsai követelményeknek.
Csak az abszurd valahogy, hogy ezt ilyen magától értetődő természetességgel teszed, mintha az öncélú - és egy kívülálló szemszögéből bármilyen adrenalindús, akkor is sekélyesnek tűnő - örömszerzés legalábbis egyenrangú lenne egy produktív léttel:)

Nyilván a te belső valóságod ezt másként látja, különben nem így tennél, de ettől még furcsa, és ezt nehéz megemészteni.

Persze úgy is fel lehet fogni, hogy te jobban kihasználod a következmények és elvárások nélküli világ lehetőségeit, csak máshol húzod a határokat.

Ettől függetlenül azt gondolom, bizonyos normák nem véletlenül alakultak ki. Minden kornak megvolt a maga "szennye", de ilyen nyíltan még sosem tolták az ember arcába - a címlap persze nem a te hibád.

Aztán lehet, hogy mégis Hoffmannék győznek, és szomszédos máglyán égünk meg pusztán a házasság előtti szex miatt, de akkor is, valahogy nem tudom ezt az életvitelt egyenrangúként kezelni.:)

Persze, písz, és jöhet, hogy "nem vagyunk egyformák". Csak igyekeztem szelídebben leírni amit mások támadva, hátha átmegy belőle valami. :)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 18:02:17

@radikalisviccek: Figyelj, én döntöm el, hogy mit és mennyit osztok meg az életemből. Egyébként is mindegy lenne, ha most bármit írnék, mert nem hiszem, hogy elhinnéd.

Ez egy swinger nő naplója. Nem az élete, nem az érzései, nem a barátjához, családjához, munkájához kapcsolódó viszonya. Ezt érted?
Mert én értem, amit Te akarsz itt mondani, de ha kíváncsi vagy rám, vagy meg akarsz ismerni, akkor tedd azt. Ha kíváncsi vagy egy swinger nő nézőpontjára, akkor azt tedd. Csak egyszerűen. :-)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 18:05:02

@ledo76: Állítólag nincsen benne reklámblokk... én a szerkesztői felületet látom... Szóval milyen bizniszről beszélsz? :-)

radikalisviccek 2012.02.28. 18:15:48

@A.Halas:
Igen, néhány mondat erejéig kíváncsi lennék, hogy alakult ki benned az az értékrend, amely lehetővé teszi ezt az életvitelt. Amely innen nézve nem tűnik összeegyeztethetőnek mondjuk egy érzelmi alapú családi léttel.
Tény, kíváncsi vagyok, hogy ez hogyan működhet.

Ugyanakkor jól látod, nehezen fogom magamnak dekódolni az infót, mert teljesen más alapokon állunk, és én nem hiszek sem a létformák, sem az eszmék, sem a kultúrák egyenlőségében.:)
De remélem, vagy annyira elfogadó, és ez nem zavar.

KJ4prez 2012.02.28. 18:16:19

az nem gond, hogy fake, de az se, ha nem az. az a baj, hogy rosszul tagolt, és nem jó olvasni.

pedig erről a témáról nem volna nehéz olvasmányosat írni.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 18:17:05

@KJ4prez: A blog.hu ingyenes! :-) Írjál róla Te is! :-)

radikalisviccek 2012.02.28. 18:22:14

@A.Halas: akkor néhány mondatban válaszoljál kérlek arra amit kérdeztem az előbb:)

ledo76 2012.02.28. 18:22:50

@A.Halas: Ne fárasszuk egymást azzal, hogy az index miért teszi ki címlapra az ilyen posztokat, vagy hogy te miért érzed fontosnak megosztani a nagyvilággal ezeket az abszolút magánjellegű információkat (amivel tartalmilag mint szexet kedvelő embernek semmi bajom, még ha ez a fajtája nem is az én világom). És akkor nem szóltam az írás erősen megkérdőjelezhető hitelességéről.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 18:33:35

@ledo76: Nem ismerem az index reklámpolitikáját és nem is érdekel.

Köszi, hogy elolvastad a bejegyzést!

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 18:34:23

@velorex-vezető: Nem tudom, mit reagáljak Rád, mert provokálsz, de érzem a határtalan kíváncsiságot is. :-)

velorex-vezető 2012.02.28. 18:47:45

@A.Halas:
Tévedsz. Egyszerűen szeretek hülyéskedni, mert infantilis vagyok. Tényleg van egy olyan sejtésem, hogy egy férfi írta a posztot, de, ha nem akkor sem igazán vagyok kíváncsi egy swinger klubra. Nem erkölcsi megfontolásból, hanem túl finnyás vagyok. Szívesen bújnék ágyba két nővel egyszerre, de egy egész kefélő, szopó nyaló vegyes nemű horda az viszolyogtatna.

szendeszundi 2012.02.28. 18:51:24

A blogban leirt események akár igazak is lehetnek. Tulajdonképpen nem is érdekel, hogy igaz vagy nem. A stilus viszont unalmas, igy az egész érdektelen. Bár itt olyan összevisszaságban kavarognak a faszik meg a faszok, hogy követni sem tudom, de ettől még huszonnemtomhány évvel ezelőtt ezeket a kis erotikus könyvecskéket (talán Tiffany?) is érdekesebb volt olvasni.

szendeszundi 2012.02.28. 18:51:24

A blogban leirt események akár igazak is lehetnek. Tulajdonképpen nem is érdekel, hogy igaz vagy nem. A stilus viszont unalmas, igy az egész érdektelen. Bár itt olyan összevisszaságban kavarognak a faszik meg a faszok, hogy követni sem tudom, de ettől még huszonnemtomhány évvel ezelőtt ezeket a kis erotikus könyvecskéket (talán Tiffany?) is érdekesebb volt olvasni.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 18:52:13

@velorex-vezető: Köszi, hogy ezt leírtad! Sok sikert a két csajos élményhez! Nagyon élvezetes női oldalról is! :-) (Lesz ilyen bejegyzésem is. Ha lesz kedved, türelmed visszanézni és elolvasni.) :-)

kerdesek05 2012.02.28. 19:21:33

@A.Halas: azért miért fura ha meztelenül mész el öltözni?
nem szokványos meztelenül lenni egy swingerklubban?:)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 19:28:47

@kerdesek05: Nem jellemző a közösségi terekben, a bár, az étterem, hall, vagy társalgó részben.

Magyar100 2012.02.28. 19:33:18

Kedves Posztíró!
Köszönet ezért a posztért,a prűd emberekkel pedig ne törődj:-)Kytia butaságait hagyd figyelmen kívül, egy másik blogon folyamatosan férfiellenes, feminista hozzászólásai vannak, ergo megérdemelne egy vazelin nélküli öklözést:-)
Én 2002-2004 között folyamatosan jártam a Dreamlandba, soha semmit nem kaptam el,mindenki védekezett és az intelligencia-szint is meglepően magas volt.Most nem tudom, milyen ott a színvonal, de nemrég jártam 2 budaörsi clubban is, a hangulat,stb. a nullához konvergált.
Továbbra is olvasni fogom ezt a blogot,sok sikert hozzá!

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 19:36:25

@Magyar100: Köszi!

A vazelin nélküli öklözésen röhögtem egy jót! :-)

Igen, egyetértek és nekem is a kedvencem...

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.02.28. 19:53:26

@Magyar100:

Magyar100 0 bejegyzést írt és 1 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.

2012.02.28. óta tag.

Magyar100 2012.02.28. 19:55:58

@A.Halas: :-)
Még valami:pont azért tetszik ez a poszt, mert kulturáltan szókimondó és hiteles.Azokon meg csak nevetek, akik anélkül mondanak véleményt,hogy valaha is jártak volna ilyen helyen.Arról nem is beszélve, hogy pl. az AIDS-teszt csak akkor ér valamit, ha utána x hónapra karanténba zárnak valakit:-)Persze, hogy mindenben van kockázat:szopás, nyalás..de ad1:minimális, ad2:akkor levegőt se vegyünk?Hiszen az is veszélyes:D

Magyar100 2012.02.28. 19:58:42

@hasznavehetetlen régensherceg: Igaz.A blog nagyon tetszett, emiatt regisztráltam.Ez gond?

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 20:10:52

@Magyar100: Nem akartam szóbahozni, hogy első kommented nálam van, mert én is észrevettem. Köszi. :-)

Magyar100 2012.02.28. 20:22:36

@A.Halas: Mert nagyon tetszik a blogod.Ha beütöd a google-ba, hogy swinger, mindenhol vagy a club nevét cenzúrázzák vagy a hozzászólást.Te vagy az üdítő kivétel, ezt jó értelemben mondom.Lehet, hogy újra kedvet kapok a DL-hez és esetleg ott találkozunk:-)
Amúgy tényleg kb.2 éve nem kommenteltem és akkor is csak politikai blogokon..de ez a blog tényleg nagyon tetszik

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 20:28:00

@Magyar100: Várlak...

a többi blogbejegyzésemnél is! :-)

bloggerman77 2012.02.28. 20:39:51

18+ téma, részletesen leírt aktus(ok) mindenféle 18+-os beléptetés nélkül, Index főoldalon. Ja és természetesen ez is reklám blog, mert név szerint megnevezi a Dreamland sw klubot.

Ügyi...

Magyar100 2012.02.28. 20:40:49

@A.Halas: Köszönöm, aranyos vagy!Írni fogok,ha megyek..amennyiben ez nem gond:-)
Tudom, hogy nehéz elhinni, de nem értek a nethez..általában csak olvasom:-)
Ezért kérdezem, hogy a többi blogbejegyzésedet hol találom meg?

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 20:47:00

@hasznavehetetlen régensherceg: Igen, valaki ezt is írta... nem tudom miért van így... :-)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 20:49:09

@bloggerman77: ... nagy trükkös vagy, hogy rájöttél... de vajon mire?

... agyalj, ahelyett, hogy elolvasd és jól érezd magad közben, vagy túllépj rajta, ha nem tetszik...

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 20:51:11

@hasznavehetetlen régensherceg: volt még egy, aki azt írta, hogy ribanc vagyok, azt is kimoderáltam, meg azt is, aki azt mondta, hogy igénytelen vagyok...

megnyugodtál?

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2012.02.28. 20:56:55

Érdekes, hogy az Indexnél megint úgy érezték, kell kattintásszám-generáló kamublog. És már megint fantáziátlan félanalfabétával íratják...

Nem olvastam végig, mert sima, nagyot mondó disznólkodás. A szex is lehet unalmas, pláne a kamu.

hasznavehetetlen régensherceg · http://avegkezdete.tumblr.com/ 2012.02.28. 21:02:38

@A.Halas: teljesen nyugodt vagyok. bár elnézést, ha megzavartam volna a saját magaddal való beszélgetést.. meg azt sem értem miért tetteted magad hülyének..

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.28. 21:29:10

@hasznavehetetlen régensherceg: :-D Legyen kedves a kedves kommentelő moderálni magát! :-D

Magyar100 2012.02.28. 21:34:27

@A.Halas: Köszi, megnézem!Jó éjt mindenkinek!

cuprumpenis bubo 2012.02.28. 22:47:25

Nem szoktam gyakran blogokat olvasni; ez véletlen esett az utamba.
Hogy hozzá is szólok, annak az az oka, hogy nagyon jól tudom hogy a csajszi miről beszél.
Maga az írás - szerintem - kissé szenvtelen, én bármikor és bárhol voltam ilyen rendezvényen, sokkal hevültebb emberekkel találkoztam.
Én el tudom fogadni azok véleményét, akik ezt az együttlét-formát elítélik - már ha legalább egyszer kipróbálták hogy mit is ítélnek el valójában...
(Egyáltalán nem kötelező kipróbálni, mint ahogy véleményt alkotni sem kötelező - főleg olyan dolgokról amiről csak elképzeléseink, előítéleteink vannak...)
A Távol-Keleti kultúrában ezek az összejövetelek sokkal előkelőbb helyen vannak és funkcionálisan igen jól működnek. Én először azon a vidéken próbáltam ki, és mondhatom igen nagy változáson mentem át: tisztában lettem a korlátaimmal, s tisztába lettem a lehetőségeimmel. Az álmaim megvalósultak, s egyre inkább megtanultam boldoggá tenni a partnereimet. A boldogság szóba biztos bele fog kötni pár kommentelő, de valójában a szexuális kielégülés és kielégítés képessége is egyfajta boldogság. Lehet persze a lángoló szerelmet kivetíteni a falra, mit követendő példa, csak az vagy jön magától, vagy nem: erőltetni nem érdemes.
Sok barátnőmmel s a nejemmel is voltam ilyenen: elképesztően őszintévé teszi a kapcsolatot, nem kell hazudni, bújkálni... Olyan összetartó szövetség alakult ki közöttünk, hogy bármelyik "normális"-nak hitt kapcsolattal felveszi a versenyt...
Mi így vagyunk boldogok, nagyon szeretjük és tiszteljük egymást, és sok szánalommal tekintünk az itt prédikáló szemforgató szent-fazekakra.

neoteny · http://word.blog.hu 2012.02.28. 23:24:00

@L0mpos:

"valahogy létezett az emberi civilizáció évezredekig swingerklubok nélkül is"

Ebben te biztos vagy?

Nézz utána Dionüzosz kultuszának az ókori görögöknél, ill. a bacchanáliáknak a rómaiaknál.

neoteny · http://word.blog.hu 2012.02.29. 01:16:48

@cuprumpenis bubo:

Azért borzalmas lehet a zaj amikor egy csapat rézfaszú bagolyfiú dugja hevülten a rézpinájú bagolylányokat... ;)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.29. 08:13:50

@cuprumpenis bubo: Köszi a kommentet.

Azt gondolom, hogy jó felosztás, hogy írásban vagyok szenvtelen. :-)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.29. 08:16:18

@neoteny: Köszi, hogy nem nekem kellett ezt megírni a kedves kommentelőnek.

cuprumpenis bubo 2012.02.29. 09:17:38

@neoteny: látom ráéreztél a hsz. lényegére...:)

cuprumpenis bubo 2012.02.29. 09:27:35

@A.Halas: Egyáltalán nem elmarasztalólag írtam, pusztán azt éreztem, hogy egy fantasztikusan kielégült nő tényszerűen leírja a történéseket...

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.29. 09:58:46

@cuprumpenis bubo: Köszi, nem vettem rossznéven a kommentedet! :-)

kvinteszencia 2012.02.29. 12:48:43

Nekem nagyon tetszett az írás és nem csak véletlenül tévedtem oda... Remélem tényleg egy hús vér Nő írta... Sajnos szvingerben nem voltam még,de nagyon szeretnék,pont az ilyen dolgok miatt.Nekem a luxus üdülés sem azt jelenti,hogy 5csillagos kényeztetésben unatkozzak,hanem ilyen Nővel legyek egy hosszúhétvégét Ráckevén akár. :-) Én is szertnék veled menni legközelebb,mert azt hiszem pont passzolok a képbe...

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.29. 13:14:14

@kvinteszencia: De jó fej vagy! :-)
Bírom, amikor egy pasi határozott, ez kell is a swingerbe, viszont némi diszkréció sem árt! :-)
Ha egy levélben keresnél meg.
Egy kommentre illetve a kommentedre szerinted lehet azt reagálni, hogy persze, menjünk együtt klubba? Nem tudom eldönteni, hogy mire föl? :-)

Nő vagyok és szeretem, ha kedvesen és finoman közelítenek meg. :-)

Van egy állandó partnerem, akivel klubba járok már lassan egy éve, fél éve meg csak vele. Jókat szórakozunk együtt. Járatosak vagyunk és tapasztaltak. Különös indok kellene, hogy új partnerrel próbálkozzam. :-)

De mindig kíváncsian várom, hogy vajon tényleg egy passzolós pasival hoz-e össze a sors. És az őszinte határozottságot nagyon is értékelem! ;-)

kvinteszencia 2012.02.29. 14:25:38

@A.Halas: Örülök,hogy ilyen gyors voltál... sajnos egy pict túlvállaltam magam munkával,ezért egyelőre csak a barátkozok a gondolattal,de március az én hónapom lesz...Írok levelet...

Spanish VVax 2012.02.29. 17:04:08

@A.Halas: Ahol az orális részeket taglalod, miszerint azt gumi nélkül. Ott is elkaphatod (igaz, nem a méhnyakrákot, ebben igazad van, félreérthető volt egy kicsit), és nem csak azt. Vagy félreértettem valamit ?

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.02.29. 18:09:24

@Spanish VVax: Bevállalom. Mikor szoptál / nyaltál gumiban (nemtől, szexuális beállítottságtól függően)?

Én még soha...

cuprumpenis bubo 2012.03.01. 00:21:43

Beleolvastam a korábbi írásokba - a teljesség igénye nélkül.
A szenvtelenséget visszavonom...
Az olvasottak közt van egy jó pár olyan, ami igen érzékletesen írja le a történéseket. Ha majd a többségét elolvasom, akkor kommentelek.
Szeretnék rávilágítani azokra az érzésekre, nézetekre, melyeknek sokan vagyunk feltétlen hívei, de rengetegen támadnak - leginkább a tudatlanságuk miatt. (Persze ha az írásokban vannak ezekre magyarázatok, akkor nem szeretnék belepofátlankodni ezekbe a folyamatba)
(Nagyon érdekes, hogy pl. a barátnőim, majd a párom milyen változásokon mentek át...)

wellwellwell (törölt) 2012.03.01. 09:15:19

A ferjem is teged olvas. En itthon vagyok egy picibabaval, megis ugy erzem, a te fajta nokre vagyik a sajat pasim, azert latogat rendszeresen. Hat biztos igaza van. En nem voltam sose k,, lehet, h ez a baj. Csaladanyakent nagyon masodvonalbelinek erzem magam, hogy inkabb a te kalandjaidra gerjed az az ember, akihez ferjhez mentem. Szeplanykent, karcsukent, szexikent. Szules utan viszont leamortizalva. Remelem,egyszer te is ateled, h nalad fiatalabb, szebb ribcik szedik szet az eletedet. En se hittem sose ebben. De eljott ez az ido is.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.03.01. 09:21:30

@cuprumpenis bubo: ... erről is írtam már, hogy meg fog-e jelenni itt is, még nem tudom. De addig, amíg a nők is és a férfiak is magazinok nyomán értékelik magukat, párjukat, kapcsolatukat, egyáltalán a világhoz való viszonyukat, kérdéses mennyire tudnak önmaguk lenni.

Az önmagunk vállalása nem csak a szexben, de most maradjunk a témánál, szóval önmagunk vállalása minden résztvevő számára hatalmasat emel az élvezeten.

(Most gondolkoztam el ezen, lehet, hogy a szerelmet azért emelik - egyébként megérdemelt - magaslatokba a gruppent elutasítók, mert ott tudnak, mernek önmaguk lenni...)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.03.01. 09:26:42

@wellwellwell: Drága, nincsen szétszedve az életed! Nekem is van gyerekem...
Az életed akkor van szétszedve, kicsim, ha kiderül, hogy akinek szültél, akivel elképzelted a jelened, jövőd és öregkorod, aki fontos Neked, annak mindez nem fontos és lelép! :-)

Az, hogy olvas, az nem jelent semmit. Hidd el, hogy szexinek fog látni akkor, ha Te szexinek látod saját magad. Ha lepasszolod a gyerekedet egy délutánra, éjszakára a nagymamához és megleped a férjedet egy szexi ruciban, sminkkel, neki(!) készülve, mert a szexi Te vagy neki! Minden változásoddal együtt, de ezt Neked is el kell hinned! :-) Okos legyél és ne másokban keress hibát!

Sok sikert! :-)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.03.01. 09:33:03

@wellwellwell: És azért olvasta el a blogot, mert kint volt a címlapon és mert figyelemfelkeltő volt a cím, rákattintott.

A férfiak sokkal inkább vágynak kiegyensúlyozottságra és állandóságra, mint azt a női magazinok állítják! 98% biztos vagyok abban, hogy bármit is néz, olvas egy kapcsolatban lévő pasi, a nőjét fantáziálja oda... vagy csak és kizárólag fejben képzeli el a szitut és nem lépne...

(Vannak akik lépnek - természetesen - írom ezt azoknak, akik esetleg a kommentet is olvassák és meg akarnak cáfolni. A legtöbb NEM lép!)

wellwellwell (törölt) 2012.03.01. 10:48:11

@A.Halas: barcsak ilyen nyitottnak es szabadnak szulettem volna. a teljes monogamiaban en se hiszek, vhogy irrealis. dedapamig bezarolag mind csalta az asszonyt :)

Mig nem szultem, en voltam a nyeregben. de az anyasag nem meno :) Mar nemtom mi valo es mi nem. farkak helyett talan inkabb egy 44est veszek a szamba legkozelebb.

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.03.01. 10:59:39

@wellwellwell: ...
....
.....
......

ha menős, akkor tudtad, hogy menős pasi, amikor hozzámentél is...
menj vele! majd kinyílsz! ;-) és sem születtem nyitottnak!

nézd ezt a bejegyzést, mit ír csajok változásáról, és ez így van:

cuprumpenis bubo 2012.03.01. 00:21:43

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2012.03.01. 11:05:34

@wellwellwell:

Ja, van előnye a menős vagy kikacsintós pasiknak... nem hiába vannak elnézve a kalandjai! ;-) :-)

(Azt szoktam volt mondani, hogy a jókat meg kell osztani, nyilván ez egy férj esetében nem ilyen egyértelmű, de mit tudsz tenni? Ha harcolsz ellene, akkor is csinálja és csak rossz a hangulat otthon. Tovább itt nem írok erről, de vannak tapasztalataim, ha érdekel privátban beszélhetünk róla. Mindenesetre otthon legyél egy kicsit kurva a kedvéért és Neked is jót fog tenni! :-D Élvezni fogod! :-D)

Spanish VVax 2012.03.01. 20:22:25

@A.Halas: Én még soha, de mindig kényes voltam arra kivel kerülök ennyire bensőséges viszonyba férfi létemre, hogy ezt megtegyem. S minekutáni alaposan ismerem fajtátársaim higiénés un. "szokásait" (inkább nemszokásait) ha nő lennék még ezerszer jobban meggondolnám azt a bizonyos dolgot egy ilyen terepen. De nem vagyunk egyformák, biztos bennem van a baj. :)

cuprumpenis bubo 2012.03.02. 02:31:45

@wellwellwell: Figyelj Nagylány!
Nem én fogom megmondani neked a tutit, de hidd el annyit megér a pötyögésem, hogy erőt vegyél magadon és elolvasd!
Tedd ezt a kedvemért: nagyon megijesztett a leveled melyben Halas A.-t hibáztatod a vélt nyomorodért! De: 1, nem biztos az a "nyomor", 2, nincs veszve semmi!!!
Én pasi vagyok, s megjártam a hadak útját - de rendesen ám! Úri ember nem dicsekszik, legyen elég annyi, hogy már a bölcsödében is a nyúl volt a jelem, óvodában már farkas voltam...:)
Figyelj! Az egy marha jó dolog, hogy van egy gyermeketek! De az, hogy ezáltal te mártírnak hiszed magad, az egy baromság! Ha te vékony csajszi voltál, akkor a melleid, az alkatod biztos kigömbölyödtek; gyakorlatilag a párodnak egy új típusú csaja lett! Nem használtad ki? Miért nem? Nem beteg voltál, hanem terhes! Csoda dolgokat lehet egy kismamával is művelni, de neki is úgy kell viszonyulnia hozzá: büszkének kell lennie, tudatosítani kell a pasijával hogy szinte minden nap változik, s ennek a változásnak tetten érhető gyönyörei is lehetnek - csak fel kell kutatni! Amikor megszültél - tartok tőle - egy kényelmi szempontból rövidre vágott hajú megfáradt nő szerepét játszottad... Gondolj bele: a kedvesed állandóan csak a nyekergésedet hallgatja, ahelyett hogy meztelenül összebújnátok, hogy olyan közelségbe kerüljetek, amiben két ember csak kerülhet: én bizony megkóstoltam az anyatejet - nem is egyszer-kétszer - és nem valószínű hogy rá fogok szokni, de azokra a történésekre emlékeznem kell még ma is... Ha már elapadt a tejed: vélhető hogy a melleid egy kicsit megereszkedtek: tessék tornázni, és tessék zabálni! Nehogy azt hidd, hogy a pasik csak a girnyó nőket szeretik! Én pl. kifejezetten a gömbölyded formákat, de abból aztán korlátlanul... Hidd el, hogy a pasik az ilyen típusú nőket viszik először az ágyba... (Javaslom: figyeld meg, hogy a kedvesed milyen típusú pornót tesz be a ketyerába: abból sok mindent meg tudsz róla: milyen nők tetszenek neki jelenleg, mi az ami érdekli a szexben... Még csak kérdezned sem kell: csak figyelj!
Ha már tisztában vagy őkelme igényeivel, akkor készülj fel egy szerepjátékra: ha kell szőrtelenítsd a puncidat, a hónaljadat, - de vigyázz: nem minden pasi szereti pl. a pucér puncit! (ez esetben egy kis fazon azért jót tesz)Ha így felkészültél, akkor tereld hétvégeken egy kicsit intenzíven a szexre a témát: tegyél be egy filmet, vagy csak beszélgessetek róla: úgy vélem, hogy ti ezzel igen hadilábon álltok! Tudatosítsd magadban, hogy a szex az nem bűn! Aki mást állít, arra ne is hallgass soha; ő meg ne keféljen senkivel, aztán: ámen...
Vissza tudod szerezni a pasidat, ha tisztában leszel az értékeiddel! (olyan nincs, hogy valakinek ilyen ne lenne...)
Tudatosítsd magadban, hogy a házassági levéllel nem birtok-szerződést kötöttetek! Te nem vagy senki tulajdona, és neked sem tulajdonod az embered! Ez azért érdekes, mert ha ez tisztázódott, akkor egy dologhoz közelebb kerültök: a megfelelés akarásához, vagy az eltávolodáshoz: ha én meg akarom tartani a kedvesemet, akkor reggel elmegyek futni, leszokok a cigiről, úszni megyek, akármi, csak hogy tetszek neki, megfeleljek neki..
De ezt elvárom tőle is!!! Az nem megy, hogy egy izzadságszagú pólóban meg egy mackó-alsóban égbemeredő farkat várjál; ez biztos bukó!!!
A pasikban (szinte mindegyikben) él az ősi vadász-ösztön: ezt egy okos (és kellően rafinált) nő egy életen át ébren tudja tartani... Néha el kell bújni előle, hogy ha utána megtalál, beléd tudjon lőni...
Aztán: ne tiltsd hogy olvassa H.A. írásait! Tegye! Sőt! Legyen merevedése: minden pasi - akár bevallja akár nem - vágyik az ilyen élményekre... csak bátorsága nincs hozzá nagyon soknak. Fél, mert nincs tisztában magával: fél, hogy nem felel meg egy ilyen tapasztalt nőnek, mint pl. H.A. Pedig ő is hús-vér nő, gyerekkel, menzesszel, problémákkal stb. csak ő sokkal inkább tisztában van magával, az akaratával, a képességeivel és kellően lesz@rja "az ellene vétkezőket"... Lesd el a stílusát...
Szedd össze magad: vedd át az irányítást, és tedd nyitottá magad! Jó dresszírozás, ha elmentek egy nudista strandra, hogy a prüdériát száműzzétek!
Fel kell turbóznotok a kapcsolatot, mert egy ilyen grupi választóvíz lehet: ha átléptetek rajta, új és elképesztő kapcsolat alakítható ki, ha meg nem tudta túlélni a kapcsolat, akkor nem is biztos hogy sokat kibírt volna...
(Biztos jön egy pár megjegyzés, hogy: nehogy ez legyen már a mérce! De, ez IS lehet a mérce!)
Kérlek, hogy gondold meg amit írtam, és vedd fel magaddal a harcot a családodért, a kedvesedért az önbecsülésedért... Ha a férjednek kurvára van szüksége: légy az! Ha szeretőre: légy az! Ha megértő társra: légy te az!
És ha már kicsit megkéstél: tarts szeretőt, (szeretőket!) s meglátod hogy ki fogsz nyílni mint a rózsa...

Sir_Egg 2013.06.18. 01:00:55

fejtsd ki... érdekelne :)

Sir_Egg 2013.06.22. 21:54:38

@A.Halassy: Miben mutatkozott meg másképpen nála és nálad?

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2013.06.22. 22:19:17

@Sir_Egg: Ja, az ismerkedésnél? :-) Jézusom, olyan régen volt! Akkoriban azt szerettem, hogy megbeszéltünk egy randit, megtörtént a randi és mindenki ment tovább. Vele pedig a hét elején beszéltünk meg egy pénteki klubozást, talán először volt klubban, izgult nem tudom, de a randiig minden nap beszélgetett velem meg kereste a lehetőséget, hogy beszéljünk, illetve sokszor kérdezte, hogy tényleg találkozunk, tényleg megyünk klubba. Akkor még nem tudtam, hogy a pasik izgulnak egy klublátogatástól...

Én hogyan izgultam? Én meg úgy, hogy vajon milyen buli lesz, meg nagyon tetszett a tag fénykép alapján, tipikusan macsó pasi, tiszta izom, szép szem blabla... Egyébként nem az esetem ez a karakter, de akkoriban faltam a pasikat és nagyon élveztem, hogy bármilyen típusú férfira vagy kalandra vágytam meg tudtam valósítani. Épp most írok ezt is érintve egy posztot... :-)

Sir_Egg 2013.06.24. 21:14:39

Persze,hogy izgulnak,a nők eleve megosztobbak szerintem.A pasikban eleve jobban ott a tartás a dominancia.Egy ilyen helyen ez kissé csorbul,csorbulhat.Én azt mondom jól tetted,s sokat adott hozzád.Nem véletlen lett ez a blog és a könyv is.Amit élveztél,s ezt jó volt megosztani.Én sem vagyok másképp ezzel.Az ember amikor leküzd magában valamit,akkor olyanra tesz szert amiről esetleg csak álmodott addig.S lásd az álomból valóság lesz.Szerintem ez minden téren igaz. ;-)

A.Halassy · http://swingervagyok.blog.hu 2013.06.25. 10:43:53

@Sir_Egg: Nem általánosítanék... Az ilyen pasik nem vonzóak számomra, mert nem azt a fajta önbizalmat sugallja, amiért én odavagyok. Azért is teszek említést az írásban erről a megnyilvánulásáért, mert más esetben leléptettem volna, csak a kinézete miatt akartam, akkor éppen az nyomott a latban.
süti beállítások módosítása